• SquatRS
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-03 11:12
hey

ik ben de trotse eigenaar van een Yepp E32 MP3 speler en het geluid en batterijverbruik is echt TOP _/-\o_ _/-\o_ maar soms als ik er liedjes naar wil uploaden geeft ie soms de foutmelding "Device not connected, check cable and port" Het gaat hier om (helaas) een parralelle verbinding en als ik die dan check blijkt er helemaal nix aan de hand met de cable of port.
Heeft iemand nog meer problemen hiermee of is mijn datakabel gewoon kaduuk??

Ooh ja en hij is in de afgelopen jaren ook een stukje trager geworden...heeft iemand her een verklaring voor???

Verwijderd

Ken het probleem, mijn eerste mp3 speler was een Yepp E64, ik haalde de batterijen er meestal uit en probeerde het opnieuw...
Was echt een fijn ding: lekker compact, makkelijke bediening, goed geluid...
Heb 'm weggedaan omdat ik meer opslag wilde en dat paralelle dataoverdracht is ook niet alles. Oh, wat ik laatst nog hoorde dat je er vrij makkelijk een USB kabel voor kan kopen. De aansluiting op de Yepp zou een standaard RS232 zijn en de software heeft USB ondersteuning. Succes!

Edit: Heb je je paralelle poort wel op EPP/ECP? (zowel in de bios als in windows) En heb je dit ook goed ingesteld in de software? Probeer het anders is zonder...

• SquatRS
Die instellingen staan allemaal goed head ik al gekeken en weet je misschien waar ik die USB upgrade kan halen???

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-03 23:21

Luppie

www.msxinfo.net

Heb zelf ook een E32, en heb sinds WinXP met bijbehorende YEPP-Explorer deze problemen ook. De batterijen-truck is ook hetgeen wat ik doe.

(Ik weet dat dit weinig oplossend is, maar wel een bevestiging van waarschijnlijk een algemeen probleem)

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Verwijderd

SquatRS schreef op 27 september 2002 @ 08:57:
Die instellingen staan allemaal goed head ik al gekeken en weet je misschien waar ik die USB upgrade kan halen???
Je hebt een USB <-> RS232 kabel nodig. Conrad misschien?
Let wel op, ik weet niet zeker of werkt (kep het alleen gehoord). Maar jah, als zo'n kabel niet werkt stuur je 'm terug...

• SquatRS
Cobra_Lup schreef op 27 september 2002 @ 09:04:
Heb zelf ook een E32, en heb sinds WinXP met bijbehorende YEPP-Explorer deze problemen ook. De batterijen-truck is ook hetgeen wat ik doe.

(Ik weet dat dit weinig oplossend is, maar wel een bevestiging van waarschijnlijk een algemeen probleem)
Ik heb dit probleem met w98se dus het ligt ook nie aan het OS...mmm dan wordt het misschien toch ff op zoek ggan naar die USB-aansluiting...Thanx voor de hulp
Pagina: 1