ik vind hem ook wel echt leuk !
Eerst dacht ik van...mwah wat is dit eigenlijk voor vernieuwing ?
Maar na een tijdje spelen ben ik er toch best wel blij mee dat ik hem gekocht heb. Doet me echt herinneren aan die heerlijke tijd dat ik op zondagochtend urenlang RA skirmish zat te spelen
Ik denk dat de meeste mensen RA2 wel goed vinden als vervolg op RA. Maar het is dus niet vernieuwend ofzo...wat eigenlijk wel leuk zou zijn geweest.
overigens die beveiliging is dus echt zeer dom opgezet. Zo kan ik dus gewoon niet RA2 opstarten als ik het met mijn 16 speed leessnelheid writer van yamaha probeer. Dan geeft ie dus de error dat er niet de correcte cd inzit ? Moet ie binnen een bepaalde tijd gegevens lezen ofzo ?
En toen ik een cdrom letter veranderde (omdat ik gvd een andere cdspeler moest overplaatsen in mijn pc omdat anders RA2 niet draaide) startte het spel keurig op maar kan je dus geen spellen spelen. Je word steeds gewoon opgeblazen.
En wat heb je aan die ***beveiliging? Alle kopieerventjes downloaden gewoon een of andere crack van internet en voila....weg beveiliging
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS