Toon posts:

De heren van het Ranzige Leven (Deel 2)

Pagina: 1
Acties:
  • 350 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Waarom zou je de heren van het Ranzige Leven joinen, als je ook een schaap kunt zijn bij de dpc. Ondertussen zijn we al met 30 leden.

Bij ons is het percentage nietsnutten, veel lager. Dat wil zeggen, er zijn minder kadavers bij ons. Want kadavers stinken!

Mocht je een bikkel (stoere man / vrouw) willen zijn, join dan bij ons!

Ook hebben we meer stijl dan de dpc.

En bas, je moet ranzige pad niet afzeiken, toen voor het geheugen was ie ook goed!!!

Verwijderd

Houd dit dan nooit op?
Zullen we gewoon verder met zijn allen deze ranzige figuurtjes negeren?
Lijkt me een goed idee!!
Dus gewoon niks meer posten op deze thread.
(en op volgende threads gestart door 'een ranzige heer'ook niet)
=> admin. jullie mogen deze thread ook gewoon sluiten.

zo te zien is hieronder zijn er nog steeds mensen die de moed nog niet opgegeven hebben.
Jammer!!! waar doe je het voor (bekeren tot dpc lukt toch niet)
nog ff een ding DPC rules!!!

Verwijderd

*ZUCHT* Alleen de manier waarop al,.........., alleen jullie naam getuigd al van puberaal gedrag.
*HELE DIEPE ZUCHT*

Ik begin niet weer hoor!!!Tjonge jonge

• Bas
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Ik zeik niemand af (niet opzettelijk). Maar als iemand mij voor cadaver uitmaakt, vind ik dat niet leuk. Tevens moet je hier geen leden gaan werven voor andere teams (dat is achterbaks). In de opwelling zeg je dan wel eens dingen die je niet zo meent. Maar ik denk dat ik dan wel weet wie het is. En mijn uiting is puur en alleen gericht op de topic en niets anders.

Bas

Maar ik wil wel vrede bewaren, dus ik vraag jou dan "waarom zou ik jullie team moeten joinen" en kom dan niet met het excuus "wij zijn beter" daar heb ik niks aan. Onderbouwen. Dat verhaal van de cadaver is ook onzin, alle kleine beetjes helpen. Net als dat vrienden argument. Ik geef toe dat ik niet iedereen ken van DPC, maar het is meer het wij gevoel (je moet toch wat). Tevens als je een rol wilt spelen moet je een groot team achter je hebben, anders sta je altijd onderaan. Ga je gang. No hard feelings :)

Tjielp... een vogel.

Verwijderd

Topicstarter
Kadavers zijn mensen die koeien hebben gedraait en dat nu al lange tijd niet meer doen. Niemand zegt dat je een kadaver bent!

• Bas
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Mijn excuus, dat heb ik dan verkeerd geinterpreteerd. Maar als ik het nogmaals lees staat er "... die weinig tot niets doen" dus ik concludeer daar uit ook mensen die weinig draaien. Staat er toch????

Bas :)

Tjielp... een vogel.

Verwijderd

Zeg dat dan meteen. :(

Verwijderd

toch ben ik het met de heer ik zelf eens, join de heren..... wij roelen, schoppen kont en maken best veel koeien voor een klein team (30 leden).......

maar wij zijn altijd op zoek naar nieuw leden dus join... kadavers zijn niet welkom...

Lord helixz moet ook joinen..

• PsychoG
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 23-05 11:03

PsychoG

Pumpin' on your stereo...

Ik vind het eerlijk gezegd wel leuk om op dit soort trieste figuren te reageren.. (jah dan ben ik zelf ook triest, ik weet het). Maar er staat toch duidelijk 'Dutch Power Cows'.. misschien hebben jullie moeite met lezen!?!?
En trouwens in de vorige posting werd er door een persoon van jullie.. uhmm.. clan zullen we maar zeggen (ik zal geen namen noemen.. RANZIGE PAD).. :P .. wel gezegd dat wij kadavers genoemd werden (lees maar na) dus Bas heeft gelijk. *AMEN*

Verwijderd

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Als dit niet huilen met de pet op is! (Voor de heren van het ranzige leven: Dit betekent dat het zielig is). Hou gewoon op, en begin ergens anders je eigen forum en houd op met ons lastig te vallen met dit soort onzinnige dingen.

• RemCOW
  • Laatst online: 27-05 07:13
Dit is echt sneu...

• PoisonouZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-05-2021
begin een eigen forum ergens op jullie zielig page, als jullie die al hebben dan he... daar probeer je van die bikkels (bikkels zijn eigelijk mensen met 1 bal maar ach :) te trekken of jullie kleine/zielige team te joinen.

Admin: ban die lui maar. dis niks. onzinnige shit voor van die mietjes...

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
He shit hoe noemen ze dat nou ook al weer.
Het woord komt maar niet in me op.
Euhm mn vriendin heeft t er ook vaak over.
En catherine vast ook.

............Oja ik weet t al weder:

JALOEZIE

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Verwijderd

Ik heb ff opgezocht wat bikkel betekent:

gezocht: bikkel

Žbik·kel (de ~ (m.))

-kootbeentje uit de hiel van een schapenpoot waarmee vroeger kinderen speelden

Trek hier je eigen conclusie maar uit.
Wacht ik help je ff:
- je bent of een kootbeentje uit de hiel van een schaap of je ben een kind, KLINKT STOER VIND JE OOK NIET!!
Hahahahaha >:)

Ook ff gezocht wat kadaver betekent:

gezocht: Kadaver

ka·Žda·ver (het ~)

1 dood lichaam => lijk, kreng

Als mensen mij hiervoor uitmaken, (Volgens Ranzige_pad) normaal gesproken, als ze het me zo vertellen hebben ze een groot probleem.

Ik ben misschien niet zo heel groot, maar wel ontzettend snel en gemeen.

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 27-04 05:47
Hehe :)
Eerlijk gezegd vind ik het wel lachen als er zo'n halve zool hier komt werven. :) Weer wat leven in de brouwerij! Er zijn toch geen mentaal gezonde mensen die er serieus over nadenken om hun "team" te joinen..
Ik heb nu trouwens wel behoefte aan een "verschrikkelijk grote verachting"-smillie! >:)

Verwijderd

??¿¿

• Bas
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Lord Helixz: Begrijp je het niet of zo. Dat jullie mensen willen, kan ik begrijpen, maar ga ze niet ronsenlen bij DPC.
Verder moet je niet zomaar mensen belachelijk gaan maken, dat vinden ze niet leuk. Go on in peace...

Bas

Tjielp... een vogel.

Verwijderd

Ik ben dan een Kadaver van het ranzige leven

Op die gore kl*ten school kan ik geen koeien meer draaien. De hol torren
En ik kan hier niet thuiskoeien draaien want dat doet een andere pad hier al

Pikachu forever

Verwijderd

ik heb opgezocht bikkel: Man met bal, dus eigenlijk moet dat zijn bikkels=man met ballen

Pikachu forever

• PoisonouZ
rot toch op....

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Negeer die gasten dan gewoon eens, is dat nou moeilijk?

F.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Verwijderd

Stelletje mieten die de DPC joinen omdat je
Groene tweakersbloed niets anders toestaan.
Stelletje gerotte kadavers.

Waarom zouden wij onze team moeten beargumenteren. Er is geen woord over te zeggen.
Als iemand zegt JOID DPC wordt er geen een commentaar op geleverd en wordt het opgevolgdals een stelletje schapen. Jullie zijn de Moooo niet waard dat jullie horen.

De zwarte schaap is over de duin, meee... de rest gaat er achteran.

Wij zijn zo vriendelijk om jullie uit te nodigen om tot real life terug te komen, wordt er meteen door een stelletje gebrainwashte tweakertjes gereplyed:
"Meeee.... meee.... waarom zou ik!"

Verwijderd

Zeg koeiedebiel nou moet je snel kappen zielig mannetje en ga met z'n allen ergens spelen op het sesamstraat forum ofzo .

Verwijderd

:( :( :(
Admin ik heb ff wat profilles bekeken van de aanhangers van die niet DPC-ers (en dan druk het nog netje uit :( )

Het lijkt mij dat die 'personen' (ook sarcastisch bedoeld :) ) alleen maar lid worden om op dit forum te zieken en/of leden te werven. Ik wilde daarom voorstellen dat die mensen geweerd worden (en ik weet ook dat we in een vrij land leven) omdat dit het hele forum beinvloed. ze dragen weinig tot niets bij.

bart

PS. ik heb een koe aan het werk voor DPC :)

Verwijderd

Rompeslompe KoeieKOP beetje moeite met gewoon nederlands. Ga eerst eens naar school, voordat je je met zaken gaat bemoeien waar je geen verstand van hebt. (schelden kan iedereen hoor!)

Het niveau van jullie "clan" ligt erg hoog. Daarom zijn jullie vast gezegend met heel veel leden. En dat blijkt ook wel! Het intellect van de gemiddelde persoon (we hebben er hier al 4 ontmoet) uit dat groepje paddestoelen past in mijn Typ-Ex potje!

Dat stukje over het intellect baseer ik op de geweldige zinsbouw die hier door de heren getoond wordt. Bovendien is het gebaseerd op het eeuwige gescheld en domme taalgebruik.

Bedrijfskundig bekeken zijn jullie HEEL slim bezig, als ik zo naar de klanten zou gaan, stappen ze direct over naar de concurrent, alleen al om even te pesten. Dus op deze manier je leden werven werkt uitstekend.

Ik stel daarom voor om met alle DPC's over te stappen naar: "De heren van het ranzige leven". NOT! Alleen al om even te pesten.(zie hierboven).

Nou ja, ik wacht jullie volgende scheld reply wel af. Hopelijk houdt dit alles nu een keer op en gaan jullie je gewoon als VOLWASSEN mensen gedragen. Zodoende kunnen we elkaar misschien nog HELPEN ook!! In plaats van elkaar af te zeiken.

Met vriendelijke groet,
Feijer

Verwijderd

Hallo Feijer,

Bedrijfskundig zeggen. Wat weet jij van bedrijfskunde af? Naar school zeggen.., ik studeer zo hoog dat je elke nacht een nachtmerrie ervan zou krijgen. Jij zelf weet ook dat er ook niets, maar dan ook niets serieus is bedoeld en mijn taal voor de gelegenheid is aangepast.

Ooo jaa... Tukkers kunnen niet denken sorry, ben ik effe vergeten...

Ook al zou je onze team joinen. Denk je dat dat wat uitmaakt?

• Bas
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Ik ben gek dat ik hier op reageer. Maar dit schopt echt tegen een zeer been. Mogen de heren van het ranzige leven aub gebanned worden.
En Rompeslompe Koeiebak: ga alsjeblieft ergens anders spelen. We zijn wel een stoere jongen he? (wel zo bang om je email te verbergen).

Bas

Tjielp... een vogel.

Verwijderd

Geachte Feijer,

Ten eerste wil ik iets melden over het commentaar, dat jij levert over iemand anders zijn taalgebruik. Voor dat je dit kunt doen, moet je natuurlijk zelf ook wel perfect Nederlands kunnen spreken en schrijven. Voor dit laatste kun jij denk ik ook nog een aantal bijspijker lesjes gebruiken. De leestekens ontbreken nog al vaak in jouw tekst. Natuurlijk kan ik ook niet perfect Nederlands, maar ik wil het toch maar even melden.
Ten tweede, inderdaad is het intellect van onze clan erg hoog. Maar dat is niet te zien aan het aantal leden. Jij denkt vast:"Hoe meer leden, hoe slimmer het team." Nou dit zegt waarschijnlijk al genoeg over jouw intellect. Want als er natuurlijk 1 schaap over de dam is, dan volgen er meer. Je bent gewoon een meeloper, die het stoer vind om bij een groot team te zitten. Wij zijn gewoon een minder groot team, met allemaal snelle computers. Bij ons wordt iedereen nog met zijn naam aangesproken. En jullie bij DPC zullen allemaal wel een nummer gekregen hebben. En ik denk dat mochten jullie winnen, jij ook wel kan fluiten naar je geld, dat wordt gewoon door tweakers ingepikt.

Zo ik ben mijn boom kwijt. (Woordspeling voor de minder intellectuelen, zoals Feijer. Hier had ei moeten staan.) Kom maar op met je reactie "intellectuele" Feijer. HAHA, die zal wel niet komen denk ik.

gegroet,

De boswachter

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 27-05 13:10
Hmmm, ik vindt het eigenlijk allemaal wel best, kan hier best om lachen.

Lord Helixz : kun jij in het vervolg wel die nazi-fratsen (SS, Herr Helixz Hess) achterwege laten aub? Ben ik namelijk niet zo van gecharmeerd.

Ik vraag het hier gewoon netjes dus verder geen commentaar erop alsjeblief, je doet het of je doet het niet.

Verwijderd

"inderdaad is het intellect van onze clan erg hoog" ???? Inteeltgehalte bedoel je zeker Ko de Boswachtershow ? En mensen als Feijer die hier al langer rondhangt joinen echt niet de DPC om erbij te horen , dat doet ie namelijk al door reply's te plaatsen van niveau . Sorry dat hebben de kwajongens zonder leven niet nee . O ja, verder is het jullie in ieder geval gelukt om weer iemand blokjes te laten kraken . Gelukkig doe ik dat wel voor de DPC en niet voor een zootje kinderen als jullie met je "snelle PC's en zo'n hoge opleiding dat wij ervan schrikken".

Verwijderd

Check het "lieve adjes" forum op GoT (de ban request topic).

Verwijderd

Dit bericht is alleen voor peejee.
ik dacht dat mijn reply toch behoorlijk van niveau was. Er wordt namelijk niet in gescholden, wel iemand belachelijk gemaakt en ook de leestekens ontbreken niet.
Dat kun je van jouw berichtje niet zeggen. Het intellectuele gehalte is niet erg hoog en je probeert de enige echte boswachter ook nog belachelijk te maken. Gelukkig trapt hij hier niet in. Hij laat zich namelijk niet in de hoek lullen(sorry voor het foute woord) door een of andere kleuter met een naam die nergens op slaat. Ga jij nou maar eerst je koeien melken en laat me raden. Jij zit ook bij de dpc. Kan niet missen met "zo'n intellectueel berichtje". Stelletje grapjassen.

de boswachter heeft hard gelachen om het berichtje van die piemel, o nee peejee was het

Verwijderd

Ik kan alleen maar denken dat hier een paar gefrustreerde FC Twente supporters achter zitten . Kootje succes ermee en de groeten aan de rest van die fascisten .

O ja , ik verberg niks kijk maar in m'n profile en je zult zien waar mijn nick vandaan komt . Dat is nog iets heel anders dan kijk.maar.in.het.bos
Doe je moeder vannacht de groeten als je ernaast kruipt . (of je zus voor mijn part).

• RvdH
  • Laatst online: 24-05 12:11

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Wat een gezeik hier zeg :(
Oh ja, DPC Forever >:)

Verwijderd

Beste PeeJee,

dat jij aan met je moeder naar bed gaat, betekend niet dat iedereen dat doet hoor.
Ik doe dat bijvoorbeeld niet. Ik slaap met geen van mijn familieleden.

• uenk
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Ik heb alle posts gelezen... :'(

• PoisonouZ
ik snap niet wrom ik nog tegen deze post ga zeuren maar hierbij:

ten 1e is het zielig dat je "clan" members moet halen vanuit een andere groepje koeien (geen schapen, dat zijn jullie, 1tje begint en de volgende keer komen er steeds meer en meer enzo verder)

ten 2e leer normaal nederland praten voordat je je scheldworden boek pakt om die op te sommen.

ten 3e reageer hier niet meer op doe je dat wel, ben je hier alleen maar om te stieren (wou me niet tot jullie niveau verlagen door mijn scheldworden boek te openen)

doei

Verwijderd

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh....

loop mijn team broeders niet af te zeiken....

DHVHRL roelen ..... hahahahah lekker jassie.

maar wie toch d8 om de dpc te verlaten, bij ons is er altijd plek..... zelfs voor een Bas Bannink en een Feijer (speciale vrienden van De heer Ikzelf)

• PoisonouZ
hmz, toch om hiet te kutten?

Verwijderd

dit stond/staat er:
PoisonouZ
hmz, toch om hiet te kutten?
que, jij niet nederlandsch kunnen spreek...

Verwijderd

Mierenneukers :(

• PoisonouZ
let eerst op je eigen taal gebruik/spelling/grammatica en kom dan maar terug, je lijkt wel op me neefje van 4 die doet ook zo

Verwijderd

kwaak kwaak kwaak... happert... net als iedereen hier.. happen en nog eens happen..

Verwijderd

He Marcel_Beverloo aka Dennis_Boonstra aka Ranzige_Pad aka andere_ranzige_griezels als je echt stoer bent zeg je wat je vorige Pc was, dan kunnen we pas echt lachen... let maar op!!!!

Verwijderd

een pentium 3 500mhz.

Verwijderd

Ik bedoel dus wat je bij yahoo mail als "VORIGE PC" ingevuld hebt. Ik kom er nl niet uit :(

• AcidBurn
  • Laatst online: 25-05 16:33
eigenlijk wilde ik hier niet reageren, maar ik doe het toch, omdat ik zie dat mijn mede leden van de DPC verrot worden gescholden. Ik ga me niet verlagen tot scheldpartijen (en a.u.b. ook niet gaan beginnen over mijn nickname... die heb ik op icq en irc niet meer, en de enige reden dat ik hem hier nog WEL heb, is omdat die niet te veranderen is, jammer genoeg)

Wat ik wil zeggen: laat ieder in zijn eigen waarde. Wat ik ook niet bepaald netjes vind, is dat je op het tweakers forum, leden voor je eigen koetjes groep probeert te werven. Niet dat ik er problemen mee heb (ik zit zelf bij de dpc, al een behoorlijk tijdje, en zal er ook niet weggaan) maar dat is gewoon iets wat een normaal/fatsoenlijk persoon niet doet. Ten 2e wil ik even zeggen, dat veel gescheld (mede veroorzaakt door ranzige pad) niet van veel intelligentie laat blijken.
De enige die tot nu toe nog redelijk lijkt te zijn, is de boswachter, alhoewel ik zijn taalgebruik eigenlijk verdacht netjes vind.. net alsof hij ons even wil laten zien dat hij superieur is. Houdt alsjeblieft op met het heen en weer geschreeuw gescheld. Als iemand een bepaalt team wil joinen, dan moet hij dat zelf weten. Ikzelf laat me in ieder geval niks opdringen. Laat iedereen in zijn of haar eigen waarde, dat werkt veel beter.

Verwijderd

Wat een hoop gekut om ons teampje, jullie zijn gewoon jaloers dat julliezelf niet zo'n team hebben bedacht..

The Lord has spoken

Pikachu forever

Verwijderd

In ieder geval zijn Ranzige_Pad en Lord_Helixz hetzelfde zielige mannetje, de rest waarschijnlijk ook

Verwijderd

RP en ik zijn niet hetzelfde persoon ooit aan gedacht dat we onder dezelfde I-net aansluiting dit doen ?????

The Lord has spoken

Pikachu forever

• Bas
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Da's mooi, hoef je er maar 1 te bannen.

Bas

Tjielp... een vogel.

Verwijderd

Uhh ooit gedacht dat ik een dynanamisch ip nummer heb of dat ik dit op school kan doen
of ik log onder een andere naam in dat kan ook nog

The Lord has spoken

Pikachu forever

Verwijderd

Hoe verklaar je dan dat jullie ook toevallig dezelfde geboortedatum hebben.

Dat verwijzingen naar 'je vrienden' z'n homepages allemaal uiteindelijk ook ranzige_pad homepages blijken te zijn?

Dat jullie toevallig allemaal dezelfde computer aan het opklokken zijn?

En zo kan ik nog een tijdje doorgaan. Je bent gewoon een zielig ventje (25 JAAR!!!) die alleen maar om aandacht kan schreeuwen, en als je dat niet krijgt ga je met 1 van je andere identiteiten praten. GET A LIFE!!!

Verwijderd

ik moet die site promoten en ik ben niet zielig ik ben hooguit een beetje verwent

Ik ben 16 jaar en ik heb genoeg vrienden trouwens dus'u

Maar dit is voorlopig mijn laatste post
Dus gaan jullie maar feesten but,
[i]I'll be back[/i]

Pikachu forever

• Bas
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Aan school kunnen we wel wat doen hoor. ID is heel gewillig.

Bas

Tjielp... een vogel.

Verwijderd

Sander, ik heb hier geen zin meer in...

Heb een voorstel, ik houd mijn klep met irritanten postings, maar dan hou jij ook je klep.. want nu begint het aardig uit de hand te lopen....

En zoals ik al had gezegt in vorige posting zou ik mij leven beteren.

Ook post ik geen shit meer dat jij of iemand anders van de DPC kijn ons team moet komen...

laat de koeien nou maar lekker grazen... en van mij mogen ze deze thread sluiten.

mzzls.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.