Toon posts:

Hoe euroteken uitprinten op vervloekte Hp 610!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleempje , ik moet met een Hp desktjet 610 dat euroteken uitprinten maar het wil nog niet echt werken (wan een n00b ben ik he 8) )

Heb van alles geprobeerd , nieuwste drivers geinstalleerd maar het wil niet lukken...gebruik het Office 2000 pakket dus daar zou het niet aan liggen , op een pc met een hp 9** serie werkt ie wel dus zou het wel wat met de aansturing te maken moeten hebben...

Wie o Wie kan mij helpen?

Verwijderd

Misschien kun je hier wat vinden...

http://www.microsoft.com/.../techsol/euro/default.asp

of op hp.com natuurlijk

Verwijderd

je moet bij de printer eigenschippen ergens de optie download font as bitmap ofzoiets inschakelen

Verwijderd

Topicstarter
Dankjewel ik ga is even kijken of het gaat helpen >:) >:) >:) >:) >:)

Anders flikker ik hem het raam uit })

• Jiffy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:25

Jiffy

God, you're ugly!

Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 17:40:
Dankjewel ik ga is even kijken of het gaat helpen >:) >:) >:) >:) >:)

Anders flikker ik hem het raam uit })
Hoeft niet hoor. Wat hierboven al gezegd is 'Print font as bitmap' zou het moeten doen. Je printer kent namelijk het euro-teken niet. Op deze manier wordt elke letter als tekening ipv als letter gezien. Nadeel is dat de printsnelheid wsl wat lager zal liggen (afhankelijk van de printer). Maar eea zou zelfs op een antieke matrixprinter moeten werken.

Life sucks. Then you die. Then they throw mud in your face. Then you get eaten by worms. Be happy it happens in that order...

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:45

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

'Print truetype as bitmap' is de optie volgens mij :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• mr_petit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

mr_petit

opperprutser

... volgens mij werkt een inktjet niet met true types... (maar ik kan me natuurlijk vergissen.... (de 3 business inktjets hier hebben die optie niet; alleen de lasers)

/edit

lamaar: dat ligt aan die business units..... keb hier ook een 300xl designjet die de optie wel heeft..
(kennelijk printerafhankelijk 8)7 ; als je de truetypes als bitmaps optie hebt (ook wel:
True type Font: download as softfont) moet je die gebruiken)

"man is not truly one, but truly two,"

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is op dit moment dat ik met veel standaard lettertypes wel het euroteken kan uitprinten , maar er hoeft maar een ander soort lettertje op de page te staan en hij print een Q of een rechthoekje :(

• Fuzzems
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08-2024
Oscar the Grouch schreef op 27 september 2002 @ 14:26:
'Print truetype as bitmap' is de optie volgens mij :)
dat is bij Hp laserjets igg het geval.....

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

mr_petit schreef op 27 september 2002 @ 15:03:
... volgens mij werkt een inktjet niet met true types... (maar ik kan me natuurlijk vergissen.... (de 3 business inktjets hier hebben die optie niet; alleen de lasers)
Ten 1e bestaan inktjet printers niet (lijkt de Vobis wel), ten 2e werkt het zo wel.

• mr_petit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

mr_petit

opperprutser

KillerAce_NL schreef op 27 september 2002 @ 15:26:
[...]
Ten 1e bestaan inktjet printers niet (lijkt de Vobis wel), ten 2e werkt het zo wel.
Wat jij wil ;) :P

"man is not truly one, but truly two,"

Pagina: 1