Verwijderd

Topicstarter
Ik wil deze week of volgende week een mp3 speler
gaan kopen...
ik denk dat ik voor de Mpio DMG ga maar die DMB+
is ook wel nice maar die ziet er alleen nogal wat maf uit
en nogal groot

heeft er misschien iemand foto's van een DMB+ als
je die vast houdt in je hand...

zo niet dan ga ik wel voor de DMG _/-\o_

• De-Fault
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-10-2025
Ik ken ze niet persoonlijk, maar misschien is www.mp3man.nl een tip? Kun je vergelijken.

just my two cents

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-02 16:22
idd gewoon even naar de maten kijken van het apparaat ... dan even een a4 tje in dezelfde maten uitknippen.. kan je mooi zien hoe groot het is :)

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-03 12:19

MaDLiVe

.-Observer-.

Woei nog iemand die tussen die 2 twijfelt, ik vind eigelijk die fm tuner wel een groot voordeel. Echter een nadeel is weer dat de dmb+ geen wma afspeelt ?

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21-02 10:33
Ik heb zelf de dmg en die bevalt supergoed. Overzichtelijk menu, mooi display, super kwaliteit. en wma is zeker wel een groot voordeel. Scheelt bijna 2 keer zoveel geheugen. Ik zou persoonlijk voor de dmg gaan (heb ik dus ook gedaan :P ) maarja, tis net wat jij wil.

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Heb gister de MPIO DMG binnen gekregen echte een superdingetje, compact weegt weinig kwaliteit van geluid is zeer goed, en als je er 1 neemt neem zeker met extra 128mb heb je gelijk 3,5uur muziek bij je. Ook ik heb uhm besteld bij Mp3man dinsdag besteld woensdag in huis, word op de hoogte gebracht via mail van de status van je bestelling. Oke de DMB heeft als Xtra radio, zat 1st te twijfelen maar nu ik de DMG heb mis zo'n functie echt niet. Vooral als je ziet hoe compact die is.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

• Tele
  • Niet online
Ik vind de radio en de MP3 opname mogelijkheid van de DMB+ toch wel erg mooi, het prijsverschil is trouwens maar €10 oid. Die 7 gram verschil boeit niet echt :)

• MaDLiVe
  • Laatst online: 04-03 12:19

MaDLiVe

.-Observer-.

Tele schreef op 26 september 2002 @ 17:10:
Ik vind de radio en de MP3 opname mogelijkheid van de DMB+ toch wel erg mooi, het prijsverschil is trouwens maar €10 oid. Die 7 gram verschil boeit niet echt :)
Daarom ;)
Alleen dat hij geen wma afspeelt is toch wel minder.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

Topicstarter
mwa ik vindt die radio nou niet echt zo belangrijk
mn muziek op die mp3speler is toch veel mooier
dan die bagger op de radio :P

en hmm dat dat ding ook geen MWA kon afspelen heb
ik dan over het hoofd gezien

dus mijn keuze is gemaakt :9~
Mpio DMG!! yay O+
Niels99 schreef op 26 september 2002 @ 15:49:
Ook ik heb uhm besteld bij Mp3man dinsdag besteld woensdag in huis, word op de hoogte gebracht via mail van de status van je bestelling.
bij MMPORT heb je die nog wat goedkoper en zonder vervoerskosten
Pagina: 1