Toon posts:

Voltage PCI kaart.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik kon met het programma speedfan mn fans van mn pc instellen op mn mobo: msi k7t pro 2, dit was erg handig vooral voor het geluid. bijvoorbeeld als de pc iets aan het downloaden was zet ik de hd fan op 10 procent blijft de cpu mooi 45 graden en je hoort weinig. Maar dit kan met mn nieuwe mobo msi k7t pro 3 ofzo (is de opvolger ervan) wil het niet meer ik heb geen voltage control meer op mn mobo is eer ook een kaart die voltages van koelers kan aanpassen. (zodat je alle koelers op die kaart aansluit)
ik vond nix in de search functie.

Verwijderd

Zoiets doe je met een baybus, niet met een pci kaart..

Verwijderd

En als je niet wil solderen koop je een baybus, maar er zijn ook kaartjes voor.
Er zijn ook hele mooii (en dure) programmeerbare baybusses.

Ik heb zo snel even geen links, iemand anders wel ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 14:39:
ik kon met het programma speedfan mn fans van mn pc instellen op mn mobo: msi k7t pro 2, dit was erg handig vooral voor het geluid. bijvoorbeeld als de pc iets aan het downloaden was zet ik de hd fan op 10 procent blijft de cpu mooi 45 graden en je hoort weinig. Maar dit kan met mn nieuwe mobo msi k7t pro 3 ofzo (is de opvolger ervan) wil het niet meer ik heb geen voltage control meer op mn mobo is eer ook een kaart die voltages van koelers kan aanpassen. (zodat je alle koelers op die kaart aansluit)
ik vond nix in de search functie.
je bedoelt de kt333 ULTRA, nee daar gaat dat idd niet mee. Baybusje maken dus :)

Verwijderd

Topicstarter
die bedoel ik ja, en staat hiero ook ergens een handleiding hoe ik baybusjes moet maken, want ik heb werkelijk waar geen idee.

Verwijderd

als je zelf wilt maken is veelste veel werk ik heb het ook gedaan maar ik heb ervaring je kan beter gewoon kopen bij http://www.xxlcase.nl/ en het wordt ook thuisbezorgd

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 18:26:
die bedoel ik ja, en staat hiero ook ergens een handleiding hoe ik baybusjes moet maken, want ik heb werkelijk waar geen idee.
tipje, www.fanbus.com

Verwijderd

Topicstarter
De KlaxControl 4-kanaals fancontroller kan 4 fans (12V) traploos en onafhankelijk van elkaar sturen. Elk afzonderlijk kanaal kan van 0V tot 12V (dus fan uit tot maximale prestatie) geregeld worden en is tot maximaal 12 Watt belastbaar.

De activiteit van de fans afzonderlijk (aan/uit) wordt aangegeven middels een blauwe LED. Bijzonder is te vermelden dat het regelbereik niet traploos begint bij 0V maar gelijk naar de 6V springt. Van 6V tot 12V is de fan dan traploos te sturen. Dit sluit het nutteloze voltage van 1V tot 5V uit, waardoor de fan zich preciezer laat regelen!

Stroomaansluiting van deze KlaxControl gaat middels de 4pins voedingsstekker. De fans zelf kunnen direct aan de KlaxControl worden aangesloten en worden zo van stroom voorzien. Inbouw gaat in een 5,25 bay, montagemateriaal is bij de levering inbegrepen. Het front is van aluminium.

Specificaties
Geschikt voor alle typen fans
Vermogen is 12 Watt per kanaal, met dus een totaal van 48 Watt
Past in elke 5,25 bay
Voorzien van blauwe LEDS
Traploos regelbaar tussen 6V en 12V

Belangrijk: Voor installatie eerst zorgvuldig de handleiding doorlezen, om zo onnodige beschadigingen door verkeerd aansluiten te voorkomen.

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
Ik heb zelf ook een Baybus gemaakt maar ik vind het eigenlijk maar 1 grote dradenzooi, tenzij je met etsen aan de slag gaat.
Ik zit eraan te denken om er gewoon 1 te kopen.
Pagina: 1