Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

mini itx moederbord op accu

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben van plan om een een mini itx moederbord in auto intebouwen voor mp3,navigatiesysteem nu wil ik weten of er een mogelijkheid bestaat om hem aantesluiten op de accu

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-11 21:53

vehpol

Go Go Gadget!

Moet je even de search gebruiken, ik ben het zeker weten al een keer tegen gekomen. Een mogelijkheid zou zijn om een 12 --> 230 volt converter te gebruiken, dat is geloof ik ook wat daar werd gedaan. Accu-technisch zou het in ieder geval mogelijk moeten zijn.

Ceci n'est pas une signature!

• igg
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-10 18:59

igg

waar een wil is ben ik weg

even de search gebruikt:

http://gathering.tweakers...essages/557853///auto,12V

en

http://gathering.tweakers...essages/507010///auto,12V

waarschijnlijk staat daar wel wat info voor je tussen.

Mocht je nog wat meer info willen kijk dan even rond in Casemodding en Electronica of gebruik zelf even de search.

NUON: sponsored by igg (xp2600+, xp1600+, dual duron1000, dual pI, pII, 3x celeron)

Verwijderd

het is mogelijk om met een bepaalde schema uit 12 volt bron -12 volt,12v,5volt te maken.. er is inderdaad een topic overgeweest...

het makkelijkste maar wel meest onlogische natuurlijk is een omvormer van 12volt naar 230 volt.. heb je voor zo'n 80 pleuro (lichte versie.. zelf maken kan ook natuurlijk en kost veel minder)

• MidiMaze
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-11 22:39

MidiMaze

Doe iets goed, of doe het niet

Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 16:54:
het is mogelijk om met een bepaalde schema uit 12 volt bron -12 volt,12v,5volt te maken.. er is inderdaad een topic overgeweest...

het makkelijkste maar wel meest onlogische natuurlijk is een omvormer van 12volt naar 230 volt.. heb je voor zo'n 80 pleuro (lichte versie.. zelf maken kan ook natuurlijk en kost veel minder)
ik weet niet of dit handig is, ik heb zelf ook zo'n itx ding met c-3 800 maar der zitten bar weinig spannings stabilisatoren of condensatoren en spoelen op, dus houd er rekening mee dat je geen hoogfrequente rommel die plank in stuurt om dat te verkomen moet je dus een uiterst stabiele voeding hebben :).
dus de spanning eerst goed controleren met een scoop !!!

blabla

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:57
Move PMG -> CME :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• w00Dy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:20

w00Dy

Make soap, not war

mijn voeding:
[EL]Zelfbouw 12V input voeding is af - uber brakke [PICS]

als je hulp nodig hebt...

Ik zal je al maar waarschuwen, ik wou net hetzelfde bouwen als jouw maar ben gestopt omdat het teveel geld kost.
Pagina: 1