Toon posts:

[ASP/JavaScript] krijg geen waarde mee uit drop down menu

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met het volgende probleem. Ik heb door middel van ASP een stukje JavaScript gegenereerd waarmee ik een drop down menu vul vanuit de database.

Dit drop down menu gebruik ik daarna om aan te geven welke waarden er in een tweede drop down menu moeten worden weeregeven. Deze gegevens komen ook uit de database en worden dus, zonder dat de pagina ververst wordt, in het tweede drop down menu geplaatst.

Wanneer ik het formulier, waar deze beide drop down menu's op staan, 'submit' dan wordt de geselecteerde waarde van het tweede drop down menu niet meegegeven. Heeft iemand een idee hoe dit kan en hoe dit op te lossen valt?

• Dizzy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 20:17

Dizzy

Where am I?

Bij pull-down menu's vullen dus wel vanuti de database?

als dat zo is, en de tweede waarde wordt niet meegegeven, is dat wel vreemd, wel een name gespecificeerd bij de select?

Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik de drop down menu's 'handmatig' vul dan gaat prima, zowel het vullen als het 'submitten' dus.

Maar wanneer ik de menu's vul vanuit de database, dan worden ze dus wel gevuld maar het tweede menu wordt niet 'gesubmit'.

Het tweede menu wordt dus ook pas gevuld nadat de pagina al geladen is omdat de waarden in het tweede menu afhankelijk zijn van de geselecteerde waarde in het eerste menu.