Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Siemens S45 en hij heeft een raar probleem.
Telkens als ik hem opgeladen heb, gaat hij na een paar uur al weer uit,
terwijl er op het beeldschermpje staat dat de accu nog helemaal vol zit.
Hij is dan net opgeladen en dan ineens zet hij: Batterij opladen!!, en dan
gaat hij uit en krijg je hem niet meer aan, alleen als je hem op nieuw oplaadt.
Mijn garantie is inmiddels verlopen, en ik heb naar Siemens gebeld en daar
zeiden ze dat ik maar eerst moest uitzoeken of het nou aan de accu lag of
aan het toestel zelf.
Heeft er iemand ook een S45 die hetzelfde probleem heeft??
Help mij!!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-02 19:59

Whuzz

Dodgeball!

Ik zou zeggen, zoek iemand met een toestel waar jouw accu in past en wissel eens van accu. Doet die andere telefoon hetzelfde met jouw accu? Of doet jouw toestel hetzelfde met een andere accu? Dan weet je waar het aan ligt.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Verwijderd

Mwoah klinkt meer als een foutje in de software, maar is een beetje moeilijk uit te zoeken. Welke versie heb je erop staan? :)

Verwijderd

heb je die telefoon allang?
kan ook zijn dat je accu kapot is

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ook aan dat plan gedacht om met een ander toestel te proberen, maar ik ken
eigenlijk geen mensen in mijn buurt met een Siemens S45 of een ME45
Ik heb mijn telefoon nu net een jaar, dan mag de accu toch nog niet kapot zijn??

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Je kan een paar dingen doen:

* Software updaten met je datakabel (de software kan je op de siemenshomepage downloaden, datakabel heb je als het goed is)
* De telefoon resetten, soms wil het helpen als je teruggaat naar fabrieksinstellingen (heeft mij een keertje van een specifieke uitvaller afgeholpen) Let wel op: je telefoonnummers zijn dan waarschijnlijk weg, dus backuppen
* Andere batterij erin. Als je in de buurt van Rotterdam woont, mag je mijne wel lenen (heb een ME45)
* Bij welke winkel heb je hem gekocht? Meestal kan je gaan rellen, ookal is de telefoon ouder dan 1 jaar. Je kan immers uitgaan van een langere gebruiksduur etc.
* Is hij echt wel ouder dan 1 jaar, want voor zover ik weet is de S45 sinds half september vorig jaar uit. Dan moest je er echt wel super-vroeg bij zijn geweest!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik heb er inderdaad een datakabel bij, dat zou ik eens proberen.
Ik heb hem bij een debitel winkel gekocht en daar heb ik ook al naartoe gebeld, maar ze
zeiden dat er inderdaad geen garantie meer opzat, want ik heb hem daar op 7 september 2001 gekocht, ik was er inderdaad vroeg mee ja!
Ik wou eerst een S40 maar die hebben ze me daar afgeraden, en toen heb ik de S45 genomen.
Verder heb ik trouwens nog nooit problemen gehad met dit toestel, werkt perfect!
Ik zal morgen wel even met die software aan de gang gaan.
Bedankt voor de tip!

• Tanu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-12-2023
accu kán kapot zijn: sommigen zijn al binnen de 10 maanden stuk, anderen lijken het eeuwige leven te hebben... Nieuwe proberen (veel zaken hebben 8 dagen-niet-goed-geld-terug-regeling) wil wonderen doen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb erg gisterenavond een nieuwe update opgezet.... versie 21.
Ik heb er een nieuw spelletje bij en hij houdt het tot nu toe redelijk vol,
hopen dat hij dat blijft doen.
Pagina: 1