Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[mp3] Behuizing mp3 speler

Pagina: 1
Acties:

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-11 09:25
Bij audio, video en hifi verwezen ze me hiernaartoe. Dus hier de vraag.

Een vriend van me heeft eens in een Conrad boekje een mp3kid/speler gezien. Dit was een kleine computerkastje met een (eigen)cdrom speler in, een printplaat met tulp connecter uitgangen en een voeding.

Wie weet waar ik dit kan kopen/of info kan vinden hierover.

Hij staat niet meer bij Conrad.

• mystic
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

mystic

beep beep

mail ff naar conrad ofzow

One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-11 09:25
Deze "aanbieding was al een tijdje geleden, maar ik weet niet of ze die nog verkopen. Deze player is een heel handig dingetje want je kunt elke cd-rom ( nieuw of oud) in dit ding gebruiken. Verder deed een printplaat in de behuizing de rest. (van mp3 etc. naar een analoog signaal omzetten etc.)
Ik heb al ns naar Conrad gemeelt maar daar kreeg ik geen antwoord, dus wil ik vragen of nog iem. zo.n boekje heeft waar die in staat en effe het best. nummer geven ofzo.

• jwbagger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 14:41

jwbagger

,.-~'`'~-.,

ding was volgens mij bij DIL in rdam te koop, staat geloof ik in een ouwe electuur. Heet (geloof ik uit mn hoofd) de Oscar mp3speler, kan dat kloppen?

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-11 08:50

amahusu

taking over the world!

Staat er niks in de pricewatch?

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
bij c't magazine kan je ook zo'n print bestellen... (ik kan het alleen ff niet zo gauw vinden) en ik moet _ook nog ergens_ een zelfbouwschema ervoor hebben... kzal even zoeken!

met een hamer past alles

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
ok gevonden
maar deze gebruikt een 286 om de data van de cdrom speler door de sturen naar je parallele poort waar dan een decoder aan zit. Ondersteund ook lcd's en externe knopjes. Bouwpakket koste vorig jaar 240 gulden (geen pleuro's!) maar ik zie het zo gauw niet meer staan op de bestelsite van f&l (uitgever van c't)
url van de online shop: http://www.fnl.nl/shop/
artikelnummer: 19990708142B
helaas staat er geen printlayout in het artikel dat ik heb, misschien kunnen hun je die opsturen, dat je zelf de onderdelen bij elkaar sprokkelt.
Het artikel heb ik nog voor je, als je het hebben wilt moet je even mailen (zie profiel) en er effe bijzeggen dat het op cd 12 van 2001 staat (kijk, vanmiddag weet ik dat nog, maar als je volgende week mailt, kan ik opnieuw gaan zoeken)

edit:
typo

met een hamer past alles

Pagina: 1