Toon posts:

De heren van het ranzige leven

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kijk, DPC is wel mooi en aardig, maar er zitten te veel kadavers bij die niets tot weinig doen...

Daarom roep ik u, niet cadavers, op om bij de heren van het ranzige leven te joinen...

Het is gewoon een cooler team.. heheheh..

hahahahahaaha lekker jassie.

• Bas
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Eh, waar zal ik beginnen? Eerste vraag: bevalt jullie plaats 398 niet of zo??
Helaas denk ik dat jullie weinig succes zullen behalen met deze topic. Dit forum heet niet voor niets Dutch Power Cows.
Betreft cadaver. Ik mag wel niet veel produceren, maar alle kleine beetjes helpen en ik help dan liever DPC dan de ranzige maagden van het zieke leven. :)

Bas

Tjielp... een vogel.

Verwijderd

Ehh,

Jullie hebben al wel veel leden hé! >:) 29 stuks, dat gaat lekkkkkeeeeer!

De nog niet ontmaagde leden van het ranzige leven zullen hier niet echt veel succes hebben.

Bij de weg what the F*ck are you doing here, are you looking for a deathwish. Je zult hier compleet worden afgezeken. (zielig hoor dat jullie op deze manier je leden moeten werven).

Heb je niets beters te doen dan jezelf voor lul zetten. Dit is echt zielig.

Alsjeblieft haal je eigen topic weg, anders komen er nog veel meer leuke reply's.

Kom maar Power Cows, laat van je horen, dit staat me echt niet aan.

Feijer, ben trouwens net lid, dus soort van cadaver, en als ie niet oppast maak ik van hem een cadaver....... >:)

Verwijderd

Ehm,

Admin mag dit dicht. Het lijkt me niet verstandig (goed voor de geestelijke en lichamelijke gezondheid van deze mietjes van het ranzige leven).

Ik voel me een beetje aangesproken door cadaver (ik ben pas sinds vandaag lid van DPC) ik vind dat mensen die geen lid zijn van DPC moeten gewoon geweerd worden van dit forum.

Die jostieparade van de ranzige leven moet vooral zo doorgaan.

Oh jee nu komt ie met al hun 29 vrienden. Oh ja wij zijn met 816 (eh 817 sinds vandaag) leden.

I rest my case
Bart

Verwijderd

Ik zou niet te veel schelden op deze lui, ik was naar hun mening niet beleefd genoeg in m'n antwoord op hun spam mailtje, en ik heb daarna 2 mailbommen ontvangen :( :(.

Verwijderd

ik weet het niet maar je kunt toch gewoon je mailadres onzichtbaar maken.
Bovendien ken ik een aantal mensen van die groep dus als ze mij mailbomben dan bomb ik hun real-live, real-time.

Verwijderd

Topicstarter
817 vrienden... hehehehehe hol maten bedoel je...

Verwijderd

Ik heb tenminste vrienden ...

Verwijderd

Topicstarter
ikke ook... 29 goede vrienden.. in plaats van mensen(kadavers) die je geen eens kent.

• PsychoG
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 23-05 11:03

PsychoG

Pumpin' on your stereo...

En?!?! Die ranzige padden.. mogen opdonderen.. hier kan ik me nou echt kwaad om maken.. :( PS. M'n adres staat op m'n homepage... stuur maar bom-post ofsow..

Verwijderd

Ik ken PsychoG dan wel niet persoonlijk, maar ik mag hem nu al. Wij laten ons op ons eigen Forum niet afzeiken door zo'n zielig figuur als jij.

Zijn er nog meer mensen die zich geroepen voelen om te reply'en, laat gerust ff van je horen.

Ps. This pisses me off.

Verwijderd

Ik wil m'n e-mail adres niet onzichtbaar maken, ik ga me niet verstoppen voor deze mensen. Je weet het: ik heb je gegevens, en als je weer moeilijk gaat doen haal ik ze niet meer weg! Zoek maar een andere plek op leden te werven. Als de DPC zo klote zijn dan moet je hier niet komen.

• Bas
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Thanx Bavaria, nu moet ik ook edit-en.

Bas

Ps. ik zoek geen ruzie, begrijp me goed. Maar ik ga toch ook niet bij de Nederlanders vragen of ze Duitser willen worden....

Tjielp... een vogel.

Verwijderd

'ikke ook... 29 goede vrienden..' ha ha.
Dus als ik bij jullie join ben ik ook je beste vriend? Lekker miserabel kutleven heb je dan 'goede vriend'.
Als je mensen die alleen een paar blokjes grazen en toevallig de fout hebben gemaakt zich bij dat ranzige groepje aan te sluiten al 'goede vrienden'noemt. :r
en ik kots op deze draad :r (sluit maar!)

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 04-05 11:20
verder geen aandacht aan schenken dan maar, dan verdwijnt dit topic toch?

• Jorma
  • Niet online

Jorma

@ internet

Tjonge wat een gezwam hier zeg. :(
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.