Een beetje een wilde vraag hiero. Mijn broer heeft een p4 met 256kb cache op SD Sdram lopen op de eerste serie i845 borden. Een maandje of wat terug verwiiselde ik mijn P4 1.4 gig met RDRAM voor een SiS plankje (uit de sig) met samsung 333 DDR geheugen. Nou valt mij op dat ten opzichte van beide mijn oude pc en mijn broer ik bijna geen prestatie winst op merk. Als ik het vergelijk met andere P4's die ik zie voelt mijn niet zo snel aan.
Mijn vraag was is er ook iemand anders die dit MSI bord gebruikt met 333 DDR geheugen en zo ja hoe dat fine te tunen? de standaard dingen heb ik gedaan maar soms is de pc zo traag als dikke s****t dus misschien hebben jullie pointers waar ik met dit mobo op kan letten?
en geen cheesy dingen als "koop dan AMD/VIA/Intel".... SiS ervaringen graag (het platform is wel reuze stabiel)
Mijn vraag was is er ook iemand anders die dit MSI bord gebruikt met 333 DDR geheugen en zo ja hoe dat fine te tunen? de standaard dingen heb ik gedaan maar soms is de pc zo traag als dikke s****t dus misschien hebben jullie pointers waar ik met dit mobo op kan letten?
en geen cheesy dingen als "koop dan AMD/VIA/Intel".... SiS ervaringen graag (het platform is wel reuze stabiel)
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!