Toon posts:

Tweak 98, Me

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al gezocht op het forum met meerdere trefwoorden maar ik kan het niet echt vinden. Misschien weet iemand het toch. Er is een programmatje waarmee je windows 98 of me eruit kan laten zien als windows XP. Alleen ik ben de naam hiervan vergeten. Al vast bedankt

Verwijderd

Ik denk dat je een "theme" programma bedoeld, met een XP skin. Kijk hiervoor eens op www.tucows.com daar moeten er zat zijn. :D

BTW: moet dit niet WOS -> SA :?

• the_master
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-09 13:58
ff een deel van post hier je desktop zoeken daar staan al die progjes in met link.

Verwijderd

Topicstarter
Wat bedoel je

• the_master
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-09 13:58
Er gaat hier een topic rond van "post hier je desktop"en daar staan al dit soort programma's invermeld met link erbij.

Sorry dat ik onduidelijk was

Verwijderd

Topicstarter
Ok bedankt ga ik daar even kijken

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

En hoe ziet jou desktop eruit? Deel 32 is de nieuwste :P
Lees die en de voorganger "even" door.
(In de Huiskamer kan je niet, dus show off your pc + desktop ( pics & videos ) zal je niet kunnen zien gok ik).

Maar zoek inderdaad op een WinMe/9x themes / skins die op XP lijken. Loop vooral ook de sites af die bovenin in dat topic staan vermeld, en die in de Software Algemeen FAQ.

[ Voor 0% gewijzigd door F_J_K op 26-09-2002 11:31 . Reden: Volgorde van 2e en 3e zin omgedraaid O-) ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.