Specs:
Amd Athlon XP 2000+
Moederbord van MS-6367 (met integrated nForce 420 video)
Hercules Prophet FDX 8500le 64 mb
512md DDR/Sdram
Diagnose
Ik heb de nieuwste drivers van Hercules geïnstalleerd echter staat volgens Dxdiag en WPCUID de AGP-versnelling niet aan. Daarentegen zit de kaart fysiek wel in de AGP slot van het moederbord (kan ook niet anders: is een agp-kaart). WPCUID zegt dat mijn video als volgt in elkaar zit:
Northbridge = nForce 420D
Southbridge = Prophet 3d
Bios
In mijn bios kan ik het volgende instellen:
Init Display First:
1. onboard/agp
2. pci
Bij beide instellingen krijg ik hetzelfde result: 3dmark-score van 4200 (f@ck!) want de agp staat niet aan. Volgens diverse benchmarks hoor ik een score van min. 7500 te krijgen.
Ps. AGP bus driving control staat op auto; video shadow op off en aperture size op 64 mb.
Wie o wie kan mij helpen?
Amd Athlon XP 2000+
Moederbord van MS-6367 (met integrated nForce 420 video)
Hercules Prophet FDX 8500le 64 mb
512md DDR/Sdram
Diagnose
Ik heb de nieuwste drivers van Hercules geïnstalleerd echter staat volgens Dxdiag en WPCUID de AGP-versnelling niet aan. Daarentegen zit de kaart fysiek wel in de AGP slot van het moederbord (kan ook niet anders: is een agp-kaart). WPCUID zegt dat mijn video als volgt in elkaar zit:
Northbridge = nForce 420D
Southbridge = Prophet 3d
Bios
In mijn bios kan ik het volgende instellen:
Init Display First:
1. onboard/agp
2. pci
Bij beide instellingen krijg ik hetzelfde result: 3dmark-score van 4200 (f@ck!) want de agp staat niet aan. Volgens diverse benchmarks hoor ik een score van min. 7500 te krijgen.
Ps. AGP bus driving control staat op auto; video shadow op off en aperture size op 64 mb.
Wie o wie kan mij helpen?