There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -
En het is de HK en helaas is het daar zo dat mensen nou eenmaal MOETEN posten, ookal is het niks zinnigs en verpesten ze het topic ermee, maargoed dit is een andere discussie.
Het topic is nu al niet meer waard om naar SG verplaatst te worden, dus is het beste imo dat hij gesloten wordt en dat de topicstarter in SG een nieuw topic opent.
Als je zoiets de volgende keer ziet kan je dat trouwens beter in SEM melden.
[ Voor 0% gewijzigd door Attilla op 26-09-2002 11:12 . Reden: Typo ]
[rml][ HK] Topic over probleem met turks meisje naar SG?[/rml]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
En daarbij natuurlijk dat het al zo HK-verpest is dat het in SG ook niks meer waard is.
misschien een id om de volgende keer de topicstarter te informeren over andere draadjes die over zijn topic gaanRenegade schreef op 26 september 2002 @ 13:41:
Tsja, voor zover ik het kan beoordelen lijkt het me inderdaad een geintje, maar misschien dat de topicstarter hier zelf nog reageert om inzicht in e.e.a. te geven
verders : het staat in de goede flora

Thetallguy schreef op 26 september 2002 @ 14:02:
Ik denk dat de topicstarter wel genoeg GoT-ervaring heeft om te weten dat ie dat topic sowieso in SG had moeten plaatsen
En daarbij natuurlijk dat het al zo HK-verpest is dat het in SG ook niks meer waard is.
Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
Verwijderd
Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
Duinkonijn schreef op 26 september 2002 @ 21:40:
[...]
misschien een id om de volgende keer de topicstarter te informeren over andere draadjes die over zijn topic gaan![]()
![]()
![]()
Mja, op zich wel ja
Maar (natuurlijk) heeft niet iedereen een actieve icq pager te hebben, of een mailadres waar ze tijdig controleren
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
msn meRenegade schreef op 26 september 2002 @ 22:49:
[...]
Mja, op zich wel ja
Maar (natuurlijk) heeft niet iedereen een actieve icq pager te hebben, of een mailadres waar ze tijdig controleren
om de gebruikelijke tegen redenen gebruik ik geen icq meer
btw het bewuste draadje is dicht
Je hebt geen mailadres in je profile staan. Nou kan ik daar wel achterkomen, maar dan denk je waarschijnlijk "wat voor dwaas heeft me nou weer toegevoegd", en daar heb je dan op zich best wel gelijk in
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
ow ik geloof dat ik aan het prutsen ben geweestRenegade schreef op 26 september 2002 @ 23:12:
[...]
Je hebt geen mailadres in je profile staan. Nou kan ik daar wel achterkomen, maar dan denk je waarschijnlijk "wat voor dwaas heeft me nou weer toegevoegd", en daar heb je dan op zich best wel gelijk in
ik wilde al zeggen btw.. modjes kunnen tog adressen zien
Duinkonijn schreef op 26 september 2002 @ 23:46:
[...]
ik wilde al zeggen btw.. modjes kunnen tog adressen zien
Nou kan ik daar wel achterkomen
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
dat zeg ik gamma