Wat moet een topic als dit in GoTsnaam in de HK?

Pagina: 1
Acties:

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 08:22

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Topicstarter
probleem turkse vriendin

Lijkt me toch een tamelijk serieus probleem. Of wil de topicstarter zelf alleen dit soort reacties?

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik denk dat de topicstarter dit verkeerd heeft geplaatst.

En het is de HK en helaas is het daar zo dat mensen nou eenmaal MOETEN posten, ookal is het niks zinnigs en verpesten ze het topic ermee, maargoed dit is een andere discussie.

Het topic is nu al niet meer waard om naar SG verplaatst te worden, dus is het beste imo dat hij gesloten wordt en dat de topicstarter in SG een nieuw topic opent.

Als je zoiets de volgende keer ziet kan je dat trouwens beter in SEM melden.

[ Voor 0% gewijzigd door Attilla op 26-09-2002 11:12 . Reden: Typo ]

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Verwijderd

denk niet dat het een serieus probleem is maar een goed verhaal

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
is imo gewoon een geintje hoor.

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:05

Klippy

Still Game

Lees eens reacties van topicstarter, als 't serieus was reageerde hij wel anders hoor :z

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Tsja, voor zover ik het kan beoordelen lijkt het me inderdaad een geintje, maar misschien dat de topicstarter hier zelf nog reageert om inzicht in e.e.a. te geven :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• Thetallguy
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik denk dat de topicstarter wel genoeg GoT-ervaring heeft om te weten dat ie dat topic sowieso in SG had moeten plaatsen :)

En daarbij natuurlijk dat het al zo HK-verpest is dat het in SG ook niks meer waard is.

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:09

Duinkonijn

Huh?

Renegade schreef op 26 september 2002 @ 13:41:
Tsja, voor zover ik het kan beoordelen lijkt het me inderdaad een geintje, maar misschien dat de topicstarter hier zelf nog reageert om inzicht in e.e.a. te geven :)
misschien een id om de volgende keer de topicstarter te informeren over andere draadjes die over zijn topic gaan :> :> :> :>

verders : het staat in de goede flora :X
Thetallguy schreef op 26 september 2002 @ 14:02:
Ik denk dat de topicstarter wel genoeg GoT-ervaring heeft om te weten dat ie dat topic sowieso in SG had moeten plaatsen :)

En daarbij natuurlijk dat het al zo HK-verpest is dat het in SG ook niks meer waard is.
B)

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Verwijderd

En is het geen goed idee om een modje aan te wijzen die alle reacties ff wilt lezen want er staan reacties bij die niet erg netjes zijn...Verder wel leuk grapje (niet grappig maar wel leuk) alleen jammer dat er weer mensen bij zitten die er serieus op in gaan en ook maar een klein stukje negatief verhaal over Turken zien en meteen alles wat hun dwars zit op het forum typen...

• Duinkonijn

Duinkonijn

Huh?

goed id sem :)

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

• Renegade
Duinkonijn schreef op 26 september 2002 @ 21:40:
[...]

misschien een id om de volgende keer de topicstarter te informeren over andere draadjes die over zijn topic gaan :> :> :> :>

Mja, op zich wel ja :P
Maar (natuurlijk) heeft niet iedereen een actieve icq pager te hebben, of een mailadres waar ze tijdig controleren :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• Duinkonijn

Duinkonijn

Huh?

Renegade schreef op 26 september 2002 @ 22:49:

[...]

Mja, op zich wel ja :P
Maar (natuurlijk) heeft niet iedereen een actieve icq pager te hebben, of een mailadres waar ze tijdig controleren :)
msn me :>

om de gebruikelijke tegen redenen gebruik ik geen icq meer

btw het bewuste draadje is dicht

• Renegade

Je hebt geen mailadres in je profile staan. Nou kan ik daar wel achterkomen, maar dan denk je waarschijnlijk "wat voor dwaas heeft me nou weer toegevoegd", en daar heb je dan op zich best wel gelijk in :+

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• Duinkonijn

Duinkonijn

Huh?

Renegade schreef op 26 september 2002 @ 23:12:

[...]

Je hebt geen mailadres in je profile staan. Nou kan ik daar wel achterkomen, maar dan denk je waarschijnlijk "wat voor dwaas heeft me nou weer toegevoegd", en daar heb je dan op zich best wel gelijk in :+
ow ik geloof dat ik aan het prutsen ben geweest

ik wilde al zeggen btw.. modjes kunnen tog adressen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Duinkonijn schreef op 26 september 2002 @ 23:46:
[...]
ik wilde al zeggen btw.. modjes kunnen tog adressen zien :)
Nou kan ik daar wel achterkomen
;) :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duinkonijn

Duinkonijn

Huh?

dat zeg ik gamma

Pagina: 1