Jij bent degene die me opfokt!
JA JIJ!!!
*pets*
JA JIJ!!!
schop
JA JIJ!!!
Verwijderd
jah dat is mogelijk..
gewoon booten met je windows c en tijdens de instalatie kiezen voor de eerste partitie en dan opgeven dat ie geformateerd moet worden
gewoon booten met je windows c en tijdens de instalatie kiezen voor de eerste partitie en dan opgeven dat ie geformateerd moet worden
Dat bedoel ik niet...
Ik wil en volledig unattended installatie doen vanaf cdrom mbv winnt.sif
Alles gaat al automatisch, ik krijg alleen het formatteren van de eerste partitie waar Windows op moet komen niet voor elkaar. Ik kan wel van de hele schiojf 1 geformatteerde partitie maken, of Windows op c: laten installeren. Hij maakt er wel een multiboot van in het laatste geval.
snappie?
Alles gaat al automatisch, ik krijg alleen het formatteren van de eerste partitie waar Windows op moet komen niet voor elkaar. Ik kan wel van de hele schiojf 1 geformatteerde partitie maken, of Windows op c: laten installeren. Hij maakt er wel een multiboot van in het laatste geval.
snappie?
JA JIJ!!!
Je kunt toch :Xtremelead schreef op 29 september 2002 @ 11:57:
Dat bedoel ik niet...
snappie?
Repartition
Value:Yes | No
Op no zetten? En daarna een format op je eerste partitie meegeven..
met repartition worden alle partities van de hele schijf verwijderd, en één nieuwe aangemaakt
MS Kb:
MS Kb:
En die format wil ik niet zelf opgeven, moet automatisch gaan. Als ik dit niet opgeef en autopartition ook niet, moet ik zelf de partities indelen tijdens de setup.If you want Windows Setup to delete all partitions on the hard disk, and to create a new partition, you must include the Repartition command in the Winnt.sif file
JA JIJ!!!
nog maar een keer dan...
*paf*
*paf*
JA JIJ!!!
Verwijderd
hey Xtremelead, ik ben hier nu ook mee bezig en krijg het niet voor elkaar, is het jou ondertussen al gelukt?! of misschien wel iemand anders
djkappi,
Voor topics die niet opgelost zijn en dusdanig oud zijn, kan je vaak beter een eigen, nieuwe topic openen. Geef in zo'n nieuw topic even duidelijk aan dat je gezocht hebt, en wat je gevonden hebt.
Ondanks dat - zorg wel dat je een duidelijke en informatieve topicstart hebt, waarin je veel informatie geeft over wat je wilt bereiken, en waar het mis gaat.
Success :)_
Voor topics die niet opgelost zijn en dusdanig oud zijn, kan je vaak beter een eigen, nieuwe topic openen. Geef in zo'n nieuw topic even duidelijk aan dat je gezocht hebt, en wat je gevonden hebt.
Ondanks dat - zorg wel dat je een duidelijke en informatieve topicstart hebt, waarin je veel informatie geeft over wat je wilt bereiken, en waar het mis gaat.
Success :)_
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()