I reject your reality and substitute my own!
Natuurlijk kan je hier niks meer, ze zijn bij upc niet zo achtelijk.
Voordat jij het internet op kan moet zoiezo eerst de retourband-filter weggehaald worden, anders kan je geen signalen versturen.
Vervolgens moet je mac-adres geregistreerd zijn voordat je een ip kan ontvangen en dit kan je alleen doen met een chello login/pass.
Voordat jij het internet op kan moet zoiezo eerst de retourband-filter weggehaald worden, anders kan je geen signalen versturen.
Vervolgens moet je mac-adres geregistreerd zijn voordat je een ip kan ontvangen en dit kan je alleen doen met een chello login/pass.
Daar heb ik dus nog nooit van gehoord. Je kan toch ook niet bij een willekeurige internetprovider inbellen en verwachten dat je internet het doet?mkanon schreef op 26 september 2002 @ 10:40:
Ik heb een Terayon modem weten te krijgen, maar nu wil ik hem thuis aan de gang krijgen (heb geen inetkabel aansluiting, wel gewoon kabel) nu heb ik gehoord dat dat mogelijk is ??? dus zonder chello abbo
Wortelkanaal behandelingen zijn volgens mij niet zo prettig
Nee, maar dat is een redelijk ander verhaal. Daar loopt het nl. stuk op je authenticatie, dit gebeurd bij een kabelverbinding helemaal niet.Rhino schreef op 26 september 2002 @ 10:45:
[...]
Daar heb ik dus nog nooit van gehoord. Je kan toch ook niet bij een willekeurige internetprovider inbellen en verwachten dat je internet het doet?
Tis WEL mogelijk, maar hoe
geen idee
Misschien is het handig als je je stelling ook onderbouwt.
De enigste maal dat ik gehoord heb dat iets in die richting mogelijk is is bij een ex-collega van me.
Deze was verhuist en zijn chello abbo en tv afzegd, maar het modem werd niet opgehaald en het signaal voor tv bleef en internet bleef ook gewoon mogelijk.
Bij Chello gaat neem ik daan die authenticatie op basis van je MAC-adres (+ nog iets anders?).RoeLz schreef op 26 september 2002 @ 10:47:
[...]
Nee, maar dat is een redelijk ander verhaal. Daar loopt het nl. stuk op je authenticatie, dit gebeurd bij een kabelverbinding helemaal niet.
Zou je eventueel, met je geregistreerde kabelmodem+ethernet kaart op een ander adres kunnen chello-en? Zo niet is er dus nog iets anders aan de hand (dat retour-filter?)
Wortelkanaal behandelingen zijn volgens mij niet zo prettig
Je moet je inderdaad eerst aanmelden via de provisioning-pagina voordat je het internet op kunt. Aangezien jij geen account hebt kom je zo nooit op die provision-pagina.
Verwijderd
Ik weet dat het vroeger mogelijk was om gewoon je modem in te pluggen en via wat instellingen 'internet' voor niks te krijgen. Maar zover mijn kennis reikt is alles tegenwoordig zo ingesteld dat dit tot de verleden tijd behoort.
1.- dat kan niet.
2.- als het wel kan is het niet legaal.
Kunnen we je hier helaas dus niet mee van dienst zijn
2.- als het wel kan is het niet legaal.
Kunnen we je hier helaas dus niet mee van dienst zijn
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()