Wat na kortsluiting te doen?

Pagina: 1
Acties:

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:39

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
Ik heb maandag mijn voeding opgeblazen/kortgesloten... resultaat:

- 1 HD kapot
- cd-rom kapot
- voeding
- mobo
- proc

Nu heb ik een vraagje, hoe kan het dat mijn vga kaart, hd2, cdrw en SB live het nog wel doen? of kan ik er van uit gaan dat die er binnenkort ook mee ophouden?

Daarnaast denk ik erover om mijn Mobo terug te sturen, in de hoop er nog wat garantie van te krijgen, al denk ik dat ik niks terug krijg. Of hebben jullie wel eens geld terug gekregen na korstluiting?

Verwijderd

hoe heb je kortsluiting gemaakt??

alles wat het nog doet, zal het wel blijven doen hoor. Misschien wat beschadigd.

En nieuwe mobo? ligt er aan waar en hoe je kortsluiting heb gemaakt.. als het niet zichbaar is heb je kans op een nieuwe mobo

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:39

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
hoe ik precies kortsluiting heb gemaakt weet ik ook niet, ik stopte gewoon de stekker in het stopcontact.....

nieuw mobo is er inmiddels, de gigabyte g7vrxp

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Altijd gewoon proberen de garantie, ik heb eens een 6 GB harddisk opgeblazen (+5 en +12 omgedraaid |:() en ik kreeg ook een nieuwe (ATA33 ipv ATA66, maar okee)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Verzekering?? Ik heb een verzekering bij Zilveren kruis voor mijn inboedel en mijn pc. Bij kortsluiting ben ik gewoon verzekerd. Kan je proberen.
Natuurlijk is het dan wel de vraag of ze betalen, want daar hebben verzekeringsmaatschappijen vaak geen zin in.