Had tot voor kort Gnome2.0 op mijn gentoo bak. Wilde daar ook KDE naast hebben. Na heel veel gelazer nu KDE kunnen emergen. Toegevoegd aan GDM. Als nu inlog op KDE via GDM alleen dat gradient blue wallpapertje. Geen kicker, geen splashscreen etc.
Foutmelding als ksplash vanaf console:
KDE gaf oorspronkelijk allerlei errors tijdens het build-proces. Op kunnen lossen door kdelibs los van de rest te emergen. Daarna handmatig de rest van de packages ge-emerged. Handmatig is hier dus niet
Anders wilde 'ie opnieuw kdelibs gaan emergen (en dan 3.0.3-r1 i.p.v. 3.0.3a en daar kreeg ik dus build errors mee)
Iemand die weet hoe ik zorg dat die gekke dingen het allemaal wel gaan doen?
Foutmelding als ksplash vanaf console:
code:
1
2
3
| bash-2.05a$ ksplash bash-2.05a$ WARNING: KDE detected X Error: BadDrawable (invalid Pixmap or Window parameter) 9 Major opcode: 159 |
KDE gaf oorspronkelijk allerlei errors tijdens het build-proces. Op kunnen lossen door kdelibs los van de rest te emergen. Daarna handmatig de rest van de packages ge-emerged. Handmatig is hier dus niet
code:
maar 1
| emerge kde |
code:
1
| emerge --nodeps kdekbase kdeaddons kdeadmin kdeartwork kdeedu kdegames kdegraphics kdemultimedia kdenetwork kdepim kdetoys kdeutils |
Anders wilde 'ie opnieuw kdelibs gaan emergen (en dan 3.0.3-r1 i.p.v. 3.0.3a en daar kreeg ik dus build errors mee)
Iemand die weet hoe ik zorg dat die gekke dingen het allemaal wel gaan doen?
[ Voor 0% gewijzigd door wzzrd op 26-09-2002 09:48 . Reden: Sorry voor het verneuken van de lay-out :( ]