Hoi,
aan de hand van dit topic heb ik ook iets gemaakt maar het gaat niet helemaal goed. Krijg geen foutmeldingen maar het werkt niet 100%
Het stukje javascript:
En het stukkie bijbehorend html (gestript)
De pagina 'somepagina.asp' wordt aangeroepen maar de querystring is weg. Nergens meer te vinden. (properties van de pagina levert '../../../somepagina.asp?' op. Wel het vraagtekentje maar de rest van de url is weg. Heb in de js-functie nog wat alert boxen gegooit om e.e.a te testen met uit alert(test) komt wel de goede action..
Iemand die weet wat er mis gaat of wat ik fout doe ?
aan de hand van dit topic heb ik ook iets gemaakt maar het gaat niet helemaal goed. Krijg geen foutmeldingen maar het werkt niet 100%
Het stukje javascript:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| function SubmitForm(wat){
alert(wat);
switch (wat) {
case 'optie1':
document.MyForm.action = 'somepagina.asp?actie=optie1';
break
case 'optie2':
document.MyForm.action = 'somepagina.asp?actie=optie2';
break
}
var test = document.MyForm.action;
alert(test);
document.MyForm.submit();
} |
En het stukkie bijbehorend html (gestript)
code:
1
2
3
4
| <form name='MyForm' action='post'>
<input class='knoplang' type='submit' name='optie1' value='Optie 1' onclick="SubmitForm('optie1');">
<input class='knoplang' type='submit' name='optie2' value='Optie 2' onclick="SubmitForm('optie2');">
</form> |
De pagina 'somepagina.asp' wordt aangeroepen maar de querystring is weg. Nergens meer te vinden. (properties van de pagina levert '../../../somepagina.asp?' op. Wel het vraagtekentje maar de rest van de url is weg. Heb in de js-functie nog wat alert boxen gegooit om e.e.a te testen met uit alert(test) komt wel de goede action..
Iemand die weet wat er mis gaat of wat ik fout doe ?