NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.
PPPoE Howto
Download
Download
[ Voor 0% gewijzigd door Erkens op 26-09-2002 09:25 . Reden: download link added ]
Tnx
NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.
ja en? wat moet deze offtopic post hierVerwijderd schreef op 26 september 2002 @ 17:49:
gebruik al een hele tijd geen freesco meer maar bbiagent
http://www.bbiagent.net/en/index.html
Grtx
Laatst moest ik FreeSCO ook aan de gang krijgen met PPPoE. Dat is gelukt, maar toen stuitte ik op een aantal problemen. Zo kon ik bijvoorbeeld diverse sites helemaal niet bereiken! Al snel besloot ik een nieuwe server te pakken en hier Slackware op te gooien, sindsdien draait alles als een zonnetje...
Ik geloof dat freesco zelfs gebaseerd was op slackware, maar het blijft een feit dat freesco gewoon eenvoudiger in gebruik is, mits alles goed ingesteld is. Zelf heb ik geen ervaring met freesco en PPPoE, dus daar kan ik geen oordeel over geven, maar ik weet wel dat slackware lastiger op een kleine hd en 6mb te krijgen is dan freescoNeman schreef op 26 september 2002 @ 19:59:
Laatst moest ik FreeSCO ook aan de gang krijgen met PPPoE. Dat is gelukt, maar toen stuitte ik op een aantal problemen. Zo kon ik bijvoorbeeld diverse sites helemaal niet bereiken! Al snel besloot ik een nieuwe server te pakken en hier Slackware op te gooien, sindsdien draait alles als een zonnetje...
Pagina: 1