• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-02 16:40

mindcre8r

Tradepedia

Topicstarter
Heeft iemand van jullie hem al gespot en er mee kunnen spelen?
Ik heb namelijk de mogelijkheid om een aanschaf te doen van een lostoestel via mijn baas maarjah welke neem je dan?

De link :
http://direct.motorola.co...guage=DUT&productid=10003

Heeft het beessie trouwens Irda?

Bears and Bulls

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Mooi is hij niet, wel leuke specificaties! :) Duur is 'ie ook niet: los gaat het toestel €350,- kosten geloof ik. :P

Volvotips.com

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Topicstarter
Qua design vin ik m wel okay, wat ik erg belangrijk vind is irda voor plaatjes enzow, want gprs is nogsteeds niet met Dutchtone te gebruiken anders had ik het via GPRS kunnen doen.
Op het plaatje vindt ik hem nogal breed ogen is ie dat ook?

Bears and Bulls

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-03 21:36
In duitsland al te koop en mee gespeeld, groot display en vind hem gaver dan de T100 van Samsung. Is nog kleiner ook.

no comment

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Topicstarter
heb je ook een irda poortje gezien?

Bears and Bulls

Verwijderd

Martinus schreef op 26 september 2002 @ 10:06:
In duitsland al te koop en mee gespeeld, groot display en vind hem gaver dan de T100 van Samsung. Is nog kleiner ook.
De Samsung T100 is qua functies niet te vergelijken met de T720. Als het goed is komt Samsung binnenkort met de tegenganger de Samsung S100
Alleen ik denk dat ie iets duurder is en wat groter van formaat. Maar qua design en functies vind ik hem mooier dan de T720.

Verwijderd

Hij is te koop bij de Belcompany kost los 399 euro's ik ga hem dus echt halen kost me 99 euro's met 2 jaar ben vaak verkenging.
zitten allemaal atari classic games op en motorola is bezig met een site waar je straks gewoon wallapers,beltonen en games kunt downloaden.

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Topicstarter
nou ik heb m gehaald ;) werkt geweldig, al1 jammer dat weinig sites hem nog ondersteunen met ringtones, en een datakabel is wel leverbaar gelukkig, er zitten tenminste leuke screensavers bij en ook leuke games.. een aanrader dus

Bears and Bulls

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Topicstarter
Een leuk weetje, je kan er ook gewoon polyphonic tune inzetten die voor nokia zijn.
Weet iemand nog een goeie site waar je die via WAP kan downloaden?

Bears and Bulls

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik las dat je voro spelletjes op de phone moet betalen.

Is et ook mogelijk JAVA spelletjes in de phone te zetten mbv een data-kabel (of te wel gratis)?

Verwijderd

t for telecom heeft hem al een aantal weken, volgens mij los voor 350 euro. Mijn collega's hebben al 3 maanden zo'n ding. Maar goed, cadeautje van Motorola.
Pagina: 1