Omdat mijn (Chello) email nu niet werkt ging ik even naar de Chello status pagina om te kijken of er een 'emailstoring gepland was' (niet dus) en daar kwam ik onderstaande berichtje tegen:
Morgen maar gewoon even proberen of ie nog bestaat
(Of zou die het morgen ook gewoon doen, maar dat je em alleen niet kan updaten, dat staat er eigenlijk..)
Op zich al een beetje jammer dat ze me niet even persoonlijk melden dat m'n homepage het morgen niet doet (gister wel een Chello spam mail gehad waarin staat dat ik m'n vrienden ook lid moet maken, dat dan weer wel!), maar weet iemand of het adres ook permanent veranderd?Geplaatst: 25 september
Op 27 september (van 01:00 tot 16:00 uur) zal de member-server voor Amsterdam en Rotterdam (members.ams.chello.nl en members.rott.chello.nl) overgezet worden op de centrale member-server (members.chello.nl). Tijdens deze werkzaamheden is het niet mogelijk om uw persoonlijke homepage van nieuwe informatie te voorzien.
Morgen maar gewoon even proberen of ie nog bestaat
(Of zou die het morgen ook gewoon doen, maar dat je em alleen niet kan updaten, dat staat er eigenlijk..)
Wees consequent, maar niet altijd