Toon posts:

Ervaringen met O2

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik ben van plan om een ondernemers abbo van o2 aan te schaffen. Nu weet ik dat het bereikl in mijn regio wel goed zit, alleen wil ik weten wat jullie ervaring is met o2 zowel positief als negatief. Ik zit te denken aan 3 abbo's en het officepakket dus voor 5 euro extra 3600 min. bellen met collega's.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Als je de search had gebruikt, had je bij de volgende draadjes terecht gekomen.

Hier staan genoeg ercaringen in.

Ervaringen O2
[rml][ gsmstunter.nl] Gratis iPaq 3870 + Nokia 6310 + ...[/rml]

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Ik heb er persoonlijk geen goede ervaringen mee: belabberde service en vrij slechte dekking. :{

Volvotips.com

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08 11:15
Tja, en ik heb er wel weer goede service mee. Nooit geen dekkingsproblemen en ook geen problemen met de nota's of wat dan ook. Dus ik ben ook al 3 jaar een tevreden klant van Telfort/O2. :9

Vroeger zijn er wel wat problemen geweest met de incasso maar dat is nu op orde. Je krijgt een nota en daar staat dan keurig op wanneer ze het afschrijven van je rekening. Alleen jammer dat ze gestopt zijn met de roaming-overeenkomst met Libertel. Nu heb je soms wel eens een stukkie bebost gebied ofzo waar je dan net geen bereik hebt.

Het is wel jammer dat ze geen nummer hebben waar je kunt zien/horen hoeveel minuten je nog over hebt van je belbundel. Maar ja, op zich maakt dat ook niet uit want bij Ben kun je dat nakijken via internet maar die service wil wel eens een weekje of 2 a 3 achterlopen dus dan weet je eigenlijk net zo veel >:)

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Dekking is op de een of andere manier zwaar achteruit gegaan met O2, had vroeger nooit echt problemen, maar ik ben een half jaar weg geweest, en toen ik terugkwam was mijn beriek in mijn eigen regio (Arnhem-Nijmegen) ineens ontzettend slecht geworden.
Niet alleen bij mij maar ook bij vrienden van mij.

Verder is Telfort zeer onregelmatig met het sturen en afschrijven van rekeningen, daar kun je echt niet van op aan. Soms krijgen ze het voor elkaar heel lang geen rekening te sturen en dan ineens 3 in 2 weken, en snel achter elkaar af te schrijven. Zeer verevelend. Ben ook hier niet de enige in, vrienden van mij hebben hetzelfde probleem.
Daarom ben ik nu overgestapt op BEN, die heeft betere dekking, komt tot nu toe lke keer keurig op tijd met de rekening en geven precies aan wanneer er afgeschreven wordt. Verder is de klantenservice een stuk netter/beschaafder dan van telfort. Bij Telfort krijg je na 20 minuten vaak iemand aan de lijn die gebrekkig Nederlands spreekt en die geen verstand van zaken heeft.
Bij Ben krijg je een vriendelijk/beschaafd persoon aan de lijn, dat zich netjes voorsteld en professioneel je vraag afhandeld.
Tot nu toe alleen maar lof voor BEN!

ps. Ik werk NIET voor Ben, mocht ik hier iets te positief overkomen....

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-06 08:17
Oscar28 schreef op 26 september 2002 @ 09:18:
Dekking is op de een of andere manier zwaar achteruit gegaan met O2, had vroeger nooit echt problemen, maar ik ben een half jaar weg geweest, en toen ik terugkwam was mijn beriek in mijn eigen regio (Arnhem-Nijmegen) ineens ontzettend slecht geworden.
Niet alleen bij mij maar ook bij vrienden van mij.

Verder is Telfort zeer onregelmatig met het sturen en afschrijven van rekeningen, daar kun je echt niet van op aan. Soms krijgen ze het voor elkaar heel lang geen rekening te sturen en dan ineens 3 in 2 weken, en snel achter elkaar af te schrijven. Zeer verevelend. Ben ook hier niet de enige in, vrienden van mij hebben hetzelfde probleem.
Daarom ben ik nu overgestapt op BEN, die heeft betere dekking, komt tot nu toe lke keer keurig op tijd met de rekening en geven precies aan wanneer er afgeschreven wordt. Verder is de klantenservice een stuk netter/beschaafder dan van telfort. Bij Telfort krijg je na 20 minuten vaak iemand aan de lijn die gebrekkig Nederlands spreekt en die geen verstand van zaken heeft.
Bij Ben krijg je een vriendelijk/beschaafd persoon aan de lijn, dat zich netjes voorsteld en professioneel je vraag afhandeld.
Tot nu toe alleen maar lof voor BEN!

ps. Ik werk NIET voor Ben, mocht ik hier iets te positief overkomen....
o2 maakte een tijd gebruik van het netwerk van vodafone/libertel op plaatsen waar ze zelf nog geen dekking hadden.

Verwijderd

Ik heb O2 (prepaid voor de verandering) en tevreden. Dekking is overal goed en ook in het buitenland perfect geregeld. Ben regelmatig in Engeland en kon daar naast SMS ontvangen ook SMS sturen.

Verwijderd

hmm, midden in delft, in het centrum is het geen doen met o2, vandaar dat ik over ben naar een ander

• cbrandts
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-04-2022

cbrandts

Ben wel gek, maar niet dom...

Hmm, ik heb sinds een weekje O2 in Ede....nog geen problemen tegengekomen en lekker goedkoop een nieuwe Nokia 5210 voor 4 euro met abbootje

xMouse

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-08 15:36

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Hier in noordlimburg is 0² perfect hoor! :)

btw die incasso probs die ze hadden, hebben ze nog steeds... bakken met geld op me rekening, maar nix afschrijven... :? Naja, da's hun probleem maar weer, meestal doen ze 't dan de volgende maand... zo lopen ze al 2 maanden achter...

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

fetcher schreef op 26 september 2002 @ 09:21:
[...]

o2 maakte een tijd gebruik van het netwerk van vodafone/libertel op plaatsen waar ze zelf nog geen dekking hadden.
Die was voordat ik wegging voor mij al weg. Ik kon geen libertel meer kiezen, hoewel mensen met de gratis postbankphone dat wel konden :(
Vond ik ook een zeer kwalijke zaak dat ik als betalende abo-houder gene libertel kon kiezen en zij wel.
Maar in ieder geval op de een of ander manier is echt de Telfort dekking achteruit gegaan. Misschien hebben ze wat palen weg moeten halen ofzo..

Verwijderd

vlak na de overgang naar 02 is het hier in utrecht ruk geworden, maar niet voor iedereen... prepaid lijkt er geen last van te hebben. ik wilde ook voor het ondernemersabo gaan, maar ben zojuist toch maar op ben overgestapt :(

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
[Airwolf] schreef op 26 september 2002 @ 07:57:
Als je de search had gebruikt, had je bij de volgende draadjes terecht gekomen.

Hier staan genoeg ervaringen in.

Ervaringen O2
[rml][ gsmstunter.nl] Gratis iPaq 3870 + Nokia 6310 + ...[/rml]
Lijkt me volkomen duidelijk :Y)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.