Toon posts:

RC5 zonder netwerk

Pagina: 1
Acties:
  • 373 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Als enthousiast blokjeskraker heb ik het volgende probleem. Al mijn blokjeskrakers staan op mijn werk, maar ik heb thuis nog een BP6@2x400, een c300@450 en een PPro200 staan die ik mee wil laten kraken...
Alleen heb ik thuis (nog) geen internet aansluiting (om mezelf te behoeden voor hoge tel. kosten, kabel komt eraan :) ).
Is er een manier om blokjes mee te nemen naar andere machines??

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13:10
gewoon op flop zetten meeemen naar je werk gehele DIR verplaatsen, flop inhoud ervoor in de plaats zetten client opstarten flush/fetch, terug naar flop, DIR terug zetten.

Fertig!

Verwijderd

Topicstarter
gaan we doen......

zeker buffers op volle grote zetten?

• Andy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-03 10:55

Andy

rm -r

niet de hele DIR!!!, alleen het bestand buff-out.rc5
en die pleur je in de distributed.net DIR. let op dat je niet over een ander buff-out.rc5 bestand heen schrijft dat groter is dan 8 bytes!1

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

• Annie
  • Laatst online: 25-11-2021

Annie

amateur megalomaan

je kan het buff-out.rc5 bestand ook per mail versturen aan flush@distributed.net.

nieuwe blokkies ophalen doe je door een mail te sturen naar fetch@distributed.net.
Met in het mailtje bijv. de volgende tekst:
blocksize=31
numblocks=100

Krijg je een tijdje later een mailtje terug met een nieuwe buff-in.rc5.

(dit staat trouwens ook allemaal nog wat uitgebreider in de help van de koe)

Today's subliminal thought is:

Verwijderd

Topicstarter
Andy, heb ik gedaan, had het zelf al uit gevogeld.
De bakken thuis staan nu ook vol mee te draaien... :)
Ga de volgende blokjes via email proberen.
Allemaal bedankt voor de feedback..

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Beetje omsalchtig, he, mailen. Je hebt geen internet toch? Ik zet gewoon die buffer van 500 (is max, hoewel ze zeggen dat ie tot 100 kan...komt denk ik door afwijkende bloksize) op een vlob. Die gooi ik in de dir van een apart geinstallde client, en die laat ik gewoon fetchen/vlusjen. Is wel erg safe, volgens mij.

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Verwijderd

Topicstarter
Heb thuis geen internet, maar heb opt werk een 2Mbit lijntje liggen, dus dat mailen is geen probleem....

• PoisonouZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-05-2021
vertrouw je jezelf niet zo dat je niet internet thuis neemt?
:) gewoon op flooopy of mailen dan maar he :) (wist zelf ook nog niet van dat mailen, maar ja heb gewoon internet dus kan gewoon flusen is veel makelijker)

Verwijderd

stuur ze maar naar mij, ik flush ze wel... hehehe

• PoisonouZ
kan die ranzige bad(...) niet van dit forum gebanned worden???

vind het jammer dat die tread v hem gesloten is, wist nog wel wat voor hem...

maar ach heb nu geen zin meer om mijn tijd te verspillen in zo'n zielig klein kereltje

• redwing
  • Laatst online: 23:58
Ach, het e-mail adres staat in de buffer zelf, en is niet degene waarvandaan de blokjes naar de server worden gestuurd.

[removed]

• Andy

Andy

rm -r

Das helaas niet waar Redwing; de client geeft tijdens het flushen op voor welk iemeel adres ze bestemd zijn.

Als ik het iemeel adres wijzig in het configuratie-scherm, dan houdt ie terstond dat adres aan als afzender.

Enneh, als je blokjes meelt naar flush@distributed.net, dan is de begunstigde diegene wiens iemeel account de blokjes verstuurd, en niet degene die ze gekraakt heeft......

Andy

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

• redwing
Dat eerste had ik inderdaad nog niet geprobeerd. Maar als ik via e-mail stuur tellen de blokjes toch echt voor degene die ze gekraakt heeft. Ik stuur hier nl. mijn blokjes altijd op van een ander e-mail adres dan degene die ik ingesteld heb in mijn koetje. Hierbij heb ik nog nooit problemen gehad, en tellen ze dus altijd goed mee.

[removed]

• PoisonouZ
ik flush gewoon en niet via e-mail...
client proggie zet toch gewoon e-mail adres erin?

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

tip:
je koetje werkt het snelst wanneer je in de .ini-file de volgende regels invult:

[parameters]
id=blimmel@blimmel.demon.nl

heb ik nog nooit problemen mee gehad ;)

Join TeamBVD!

• PoisonouZ
ik doe dat lekker niet :)

mensen die net nieuw zijn: tip luister nooit naar andere mensen behalve mij :) lol

Verwijderd

Nee hoor Andy, redwing heeft gelijk in deze.

Zo heeft Harry bij de eerste Mega-flush mijn blokkies opgestuurd (was zelf op vakantie). Dat werkte prima. Ik heb zelf ook wel eens blokjes van een vriend via mijn clinet geflushed en die kwamen op zijn naam terecht.

Het is zelfs zo dat per blokje de id wordt opgenomen in de buffer. Als jij een buffer van 1000 hebt en je laat mij er nog 1000 bij kraken, dan krijgen we allebei 1000 blocks; dus geen 2000 voor degene die flusht.

Groeten, Vossie

• koelkast
  • Niet online
En als je dan 3 pc's hebt zonder internetaansluiting, kun je dan op elke pc dezelfde blokkies van flop zetten? Of zijn het wel degelijk verschillende bloks? Dus 3 keer verschillende bloks ophalen...?

• redwing
Je moet wel drie keer blokjes ophalen dan, anders zijn ze alle drie dezelfde blokjes aan het kraken.

[removed]

• Andy

Andy

rm -r

hmmz,

iz dat zo? (die iemeel discussie)

kzal het es effe nakijken, misschien ligt het aan de client versie waarmee ze gekraakt zijn....

enniewee, tis weer maandag

• Andy

Andy

rm -r

Toch heb ik gelijk;

->de client die de blokjes flusht bepaalt bij wie ze terecht komen<-

Echter bedoel jij waarschijnlijk het verzenden van blokjes via iemeel en dan werkt t weer ff anders.....

• redwing
Zoals ik al zei, dat had ik dus niet geprobeerd. Als je via e-mail flushed telt ie wel de blokjes voor degene die ze gekraakt heeft, en niet voor degene die ze opstuurt.

[removed]

Pagina: 1