Toon posts:

HP Scanjet 4400c en WinXP problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb hier een Scanjet 4400c en een Scanjet 3530C staan met dezelfde problemen:
Na het installeren doen ze het prima, totdat de PC opnieuw gestart is. De scanners worden niet meer herkent en ik moet ze verwijderen en opnieuw installen.
Dit probleem heb ik dus met allebei de scanners gehad (uit pure ellende ff een nieuwe 3530 geleend om te kijken of die het wel goed deed, niet dus) in Windows XP.

Foutmelding die ie in de deviceman. geeft is iets als:
"Error 19, fout in registry"
Precieze omschrijving kan ik helaas ff niet geven.

De HP oplossing (30 sec. stroom van de scanner) werkt niet...

Iemand?

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

driver gedownload van HP?

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-07 11:23

DaRoot

Some say...

Heb hier ook een 4400c onder WinXP, werkt perfect! Geen problemen hier! Ik denk dat er bij jou iets anders aan de hand is, geen juiste drivers, problemen met je XP, problemen met je USB...

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

Verwijderd

Topicstarter
Driver geupdate, USB nagekeken (usb-muis, printer e.d. werken prima) en op een andere bak met dezelfde XP-Pro hadden de scanners hetzelfde probleem :( Zou het aan de XP-distr. kunnen liggen?

Verwijderd

Topicstarter
Ok ff de precieze foutmelding opgezocht:
Windows cannot start this hardware device because its configuration information (in the registry) is incomplete or damaged. (Code 19)

En ook al installeer ik alles opnieuw, na 1x rebooten komt ie weer met deze boodschap.

Verwijderd

Heb je zelf ook een HP Computer?
Want dat is een bekend probleem, HP scanner 3400 die niet werkt icm een HP Pavilion.
(Klinkt bagger ik weet het maar het is zo)
Ligt niet aan XP.

Verwijderd

Topicstarter
Nee, heb hier 2 zelfbouw PC's staan. Zo uit mn hoofd ff:
Allebei een MSI K7T turbo, TB1400 en TB850, WD HD's en verder niet dezelfde hw...

Verwijderd

Alle updates gedraait?
VIA/Intel Etc?

Verwijderd

Topicstarter
Heb HP gesproken; het is een probleem wat ze nu nog niet op kunnen lossen :(
Bepaalde USB-scanners van HP (4400 en de 3530 bijv.) doen het vanaf een bepaalde update-versie van WinXP niet meer, erg fijntjes weer...

Er wordt nu uitgevochten wie de update gaat maken: M$ of HP zelf. Zal dus nog wel ff gaan duren en ondertussen zit ik met een splinternieuwe scanner die onder XP niet werkt!!!

Die 4400c heb ik uit pure ellende maar parallel aangesloten, nu krijg ik vastlopers tijdens het opstarten van XP zodra de LPT-kabel ad PC hangt, maar verder altijd tevreden over HP hoor ;)

Verwijderd

Hahaha da's mooi klote. Hier werkt de 4470c perfect onder XP met alle SP1 installaties.
Dia en negatief gebruik ik toch niet, maar is leuk om te hebben.

• tpas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-07 14:53
Inmiddels een oplossing voor dit probleem?? Ik heb exact hetzelfde probleem!!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 October 2002 @ 13:23:
Hahaha da's mooi klote. Hier werkt de 4470c perfect onder XP met alle SP1 installaties.
Dia en negatief gebruik ik toch niet, maar is leuk om te hebben.
ik heb dezelfde scanner, ook onder xp en sp1 maar die knoppen op de voorkant werken niet :(
hoe heb jij dat gedaan??
voor de rest werkt ie perfect, maar die knoppen zitten er niet voor jan l*l op :Y)
dus wil graag weten hoe dat zit....

de drivers en alles is nieuw bij hp weg.
Pagina: 1