Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019
not me.
maar ik heb pasgeleden een Coolermaster DP5-nogwat OL Silent besteld bij Comptechworld (zuigzaak! nooit meer), en die konden ze niet meer leveren.
vandaag is de nieuwe aan de deur geweest (ze hadden een betere gestuurd voor hetzelfde geld, maar pas na een maand gezeik), is mijn ma niet thuis.
dus ik weet nog niet wat ze hebben opgestuurd, maar het gaat, met een beetje geluk, mijn Spire 1,2Ghz coolertje vervangen.
kan ik lekker OC'en
btw, die igloo2400 ziet er best wel compact uit.
als die cooler van CTW niet past, is dit wel een oplossing voor mijn pc
maar ik heb pasgeleden een Coolermaster DP5-nogwat OL Silent besteld bij Comptechworld (zuigzaak! nooit meer), en die konden ze niet meer leveren.
vandaag is de nieuwe aan de deur geweest (ze hadden een betere gestuurd voor hetzelfde geld, maar pas na een maand gezeik), is mijn ma niet thuis.
dus ik weet nog niet wat ze hebben opgestuurd, maar het gaat, met een beetje geluk, mijn Spire 1,2Ghz coolertje vervangen.
kan ik lekker OC'en
btw, die igloo2400 ziet er best wel compact uit.
als die cooler van CTW niet past, is dit wel een oplossing voor mijn pc
spikey, op hoeveel volt zit de core van die duron van jouw? Ik heb hier nu een duron 1200 met een spire copeprking 2, stressed 54 graden, maar het mobo geeft 1.81 volt aan de duron, en dit zou minder moeten zijn. Wel jammer, maar alles onder de 55 vind ik ok.
Verwijderd
Dan zet je het voltage toch gewoon lager..gladiool schreef op 26 september 2002 @ 00:33:
spikey, op hoeveel volt zit de core van die duron van jouw? Ik heb hier nu een duron 1200 met een spire copeprking 2, stressed 54 graden, maar het mobo geeft 1.81 volt aan de duron, en dit zou minder moeten zijn. Wel jammer, maar alles onder de 55 vind ik ok.
Staat op de standaard VCore ( 1.7v isdat geloof ik)
Verder.. Compact is hij zeker niet hoor
Hij is groter dan die ThermoEngine
Verder.. Compact is hij zeker niet hoor
Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019
http://www.spire.nl/asp/fcc.asp?ProdID=3
^die heb ik nu
vanmiddag mijn cooler van CTW ophalen bij het postkantoor.
gisteren kwam de postbode al, maar was mijn mams niet thuis.
die spire Superrock die ik nu nog heb is wel groter dan die Glacialtech Igloo2400pro iig, maar de rated koelprestaties zijn lager(komt omdat de Superrock full alu is i guess)
dus die Glacialech vind ik best wel klein (wat ik nu heb vind ik al klein)
^die heb ik nu
vanmiddag mijn cooler van CTW ophalen bij het postkantoor.
gisteren kwam de postbode al, maar was mijn mams niet thuis.
die spire Superrock die ik nu nog heb is wel groter dan die Glacialtech Igloo2400pro iig, maar de rated koelprestaties zijn lager(komt omdat de Superrock full alu is i guess)
dus die Glacialech vind ik best wel klein (wat ik nu heb vind ik al klein)
Pagina: 1