Toon posts:

Destructieve stand-by knop problemen !

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem. Maar dat was vast al duidelijk :) Als ik op de stand-by knop van m'n Microsoft Multimedia Keyboard druk dan gaat de PC niet op stand-by, maar flikkert het hele zaakje uit. En als je 'm dan weer probeerd aan te zetten doet hij nix.
Nu heb ik inmiddels ontdekt dat 'ie pas weer wil opstarten als ik de multiplier van mn Athlon met mn GFD verander (hoger/lager, het maakt niet uit, de BIOS wil gewoon een verandering ?!) Maarja, dan zit ik nog steeds met het probleem dat m'n stand-by knop niet meer goed werkt.
Dat deed 'ie dus eerst wel. Ik heb dit probleem sinds ik mn athlon via een GFD heb geoverclocked en ook het voltage op 1,95 heb gezet. Het ligt trouwens niet aan de GFD, want als ik deze eraf haal en m'n Athlon op default speed laat draaien heb ik nog steeds het probleem. Heeft iemand enig idee wat ervoor zorgt dat mijn stand-by knop een self-destruct knop is geworden ?

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:57
brak mobo/bios

bios resetten/configgen
werkt dat niet dan flashen

werkt dat nog niet... nieuw mobo?

hmm check ook nog alle stekkertjes die naar je mobo gaan (powerstekker vooral)

al lijkt het me sterk dat dat het probleem is, aangezien je bios zo vreemd doet.

Verwijderd

Topicstarter
't moederboard is net 1 maand oud, dus ik ga geen nieuwe kopen. Maar misschien ligt het wel aan de BIOS ja...