Ik kan mijn mail wel openen en lezen, maar als er een bijlage bijzit kan ik die niet openen. Als ik op de "paperclip" klik krijg je wel het icoontje met daarin de naam van de bijlage en "bijlage opslaan" maar de bijlage openen gaat niet. De naam van de bijlage en "bijlage opslaan" staan ook niet in zwart, maar in een soort grijstint. Wie weet hoe ik dit kan verhelpen.
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 07:10
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Software Algemeen - FAQ 
Outlook XP / 2000 attachment block remover
In Outlook XP zit een attachment block, zodat "gevaarlijke" files niet getoond / geopend kunnen worden. Om deze wel te kunnen openen, moet je de onderstaande code kopiëren, in een textfiletje zetten en dit textfiletje "outlook.reg" noemen. Als je dit filetje opent in je explorer, dan vraagt Windows of je het toe wil voegen aan je registry. Als je dit gedaan hebt, is voor bepaalde extensies (Die je zelf kan bepalen) de block opgeheven.
code:
--------------------------------------------------------------------------------
REGEDIT4
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\10.0\Outlook\Security]
"Level1Remove"="exe;swf"
--------------------------------------------------------------------------------
Bij " level1remove="exe;swf" " kan je zelf nog opgeven welke extensies je wel of niet uit de block wilt halen.
Voor de mensen die niet zo graag in het register willen kloten is er dit. Daarmee kun je zelf de extensies aanklikken die je wel wil laten zien.
Zie ook slipstick.com voor wat meer uitleg.
Dit is vaker behandeld, kijk eens in de search of in de slotjeslijst van Software Algemeen
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Dit topic is gesloten.
![]()