putje in beeldscherm. Te maken ???

Pagina: 1
Acties:
  • 595 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Tjaps
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Topicstarter
Ik was laatst ff lekker aan het darten gooi ik die pijl maar hij ketst af precies op me monitor natuurlijk :( (zal je wel denken wie is er nou zo stom maar daar gaat t niet om)

Nou dacht ik weleens gehoord te hebben dat je glas waar een deukje of krassen in zitten kan maken met een soort hars ofzow (weet niet meer precies wat het was).

weet iemand meschien of het spul bestaat en zo je waar het te krijgen is en wat dat dan gaat kosten.

oeps heel verkeerd neergezet |:( Kan iemand m ff moven naar videoplanken en beeldkannonen???

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:36
Even bij autoruitrepareerzaak (scrabblewoord! ;)) vragen :?

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

• Macconner
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-05-2013

Macconner

as if is mathers...

heb ut zelfde probleem.. aleen dan een stukje van een stofzuigerslang L( .. niet byzonder iri maar je weet dat het er zit... opvullen misschien maar met wat.. GEEN idee :) dus als je het weet.. let me know!.

Macconner! | speed 733@1007 :)

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-06 09:12
ik heb hetzelfde probleem :(
ik had na een LAN party ineens geen vervoer meer want me pa kon me niet ophalen (ik had toendertijd zelf nog geen rijbewijs) dus haalde een vriend van me pa mijn computer op en moest ik zelf met de trein terug (geen ruimte meer in de auto)

een dag later werd mijn computer thuis neergezet met krassen op de kap van de kast, mijn ruitje in de kast eruit en de thermometer los (zat op de kast, hing nu aan het draadje van de sensor die aan mijn videokaart zit).
Mijn mooie (toen nog behoorlijk nieuwe) Viewsonic monitor (PF775) had aan de zijkant allemaal zwarte strepen van rubber ofzo wat ik er niet af krijg, en 2 putjes in het beeldscherm, 1 grote linksonder en 1 kleine rechtsboven...

ik kon hem niet de schuld geven want ik had geen bewijs dat het voor het vervoer nog niet zo eruit zag, de klootzak

1 ding geleerd -> laat nooit je computer door een onbekende vervoeren, en al helemaal niet door iemand die niets om computers geeft :(

[ Voor 0% gewijzigd door BezurK op 25-09-2002 23:26 . Reden: tiepfoutje #2 ]

Rookworst zonder R is ook worst.

• Der_Rudy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-09-2022

Der_Rudy

Thats me....

effe carglass bellen (lol)

www.haller.nl nu op een Compaq Proliant DL380 2xPIII 933MHz / 1GB / Smart Array controller / Raid 5 met 8 stuks 36,4 en 4 stuks 18,2 GB schijfjes... en draaiend achter een APC 2200 UPS

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 12:42

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Ik had een keer mijn monitor achter in een auto vervoerd, was zo'n stationwagen dus met zo'n lage achterbak. Toen ik thuis was hup die achterklep open, bleek dat de monitor tegen de klep aan gerold was (vraag me niet hoe :?) en die stuiterde dus vrolijk 40 cm lager op het asfalt :X
Hij doet het nog steeds gelukkig, maar er zitten wel krassen op de beeldbuis :(

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• MrBrown
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-06 15:51

MrBrown

Reservoir Dog

Nou, ik heb toch eens op de carglass site gekeken:
De techniek die wij gebruiken om uw ruit te repareren is speciaal door CARGLASS® ontwikkeld. Na de reparatie blijft de beschadiging nog enigszins zichtbaar (klein litteken). Uw autoruit krijgt echter zijn oorspronkelijke sterkte terug en voldoet weer aan alle veiligheidseisen.
Als zij het niet kunnen zonder "litteken", ben ik bang dat het jou op een monitor ook niet lukt... Alhoewel het natuurlijk wel een ander soort glas is....