Toon posts:

Foutje in de OM-FAQ

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
FAQ Opslagmedia & I/O Controllers (09-09-2002)
Als je dit probleem relatief vaak ondervindt of met meerdere verschillende harddisks, dan moet je de bron van het probleem zoeken in de voeding, de het moederbord of de bekabeling. Een voeding dat die vaak te hoge piekspanningen afgeeft kan funest zijn voor de harddisks. In mindere mate is een brak moederbord er verantwoordelijk voor. Slechte IDE kabels kunnen ook schade aanrichten aan de schijven. Probeer dan verschillende kabels en vergewis je ervan dat ze goed zijn aangedrukt.
Volgens mij zijn de 2 aangegeven dingen niet echt goed Nederlands?

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

U hebt gezocht op: moederbord

RESULTAAT (maximaal 20 woorden)

´moe·der·bord (het ~)

1 centrale kaart in een pc, waarop de processor is gemonteerd en alle uitbreidingskaarten worden aangesloten
:)

Maar mij lijkt een mailtje slimmer ;).
Vind je dat ondanks deze duidelijke FAQ je topic onterecht dicht is gegooid of heb je nog vragen cq opmerkingen, mail Twynn en/of BalusC dan gerust.

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:55

Jaymz

Keep on moving !

OM- in de titel gefrutseld, maar mailen is idd in dergelijke gevallen praktischer :)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Fixed, thanx :)

Ondanks mijn redelijk uitgebreide vocabularie ben ik niet zo sterk in dat soort dingen.. Ik suggereer je om ook eens naar bijwoorden te kijken, ik wil ze nogal weleens verkeerd gebruiken ;)

Verwijderd

BalusC schreef op 26 september 2002 @ 06:28:
Fixed, thanx :)

Ondanks mijn redelijk uitgebreide vocabularie ben ik niet zo sterk in dat soort dingen.. Ik suggereer je om ook eens naar bijwoorden te kijken, ik wil ze nogal weleens verkeerd gebruiken ;)
"suggereer je"

We moeten niet engels in nederlands om gaan zetten... dat gaat fout, zoals je hier ziet.

Verwijderd

I suggest = Ik stel voor

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 09:50:
[...]

"suggereer je"

We moeten niet engels in nederlands om gaan zetten... dat gaat fout, zoals je hier ziet.
Ben jij professioneel miereneuker ? :/

Je heb namelijk overal een opmerking op.
Pagina: 1