Distributed.net, the only reason my computer is on right now !
Misschien werken deze twee oplossingen:
• TweakUI installeren, repair icons optie kiezen
• In de Windows directory zit een icooncache file, %WINDIR%\ShellIConCache, deze verwijderen (maak wel back-up) en als het zgoed is worden ze hesteld
p.s. volgende keer een iets kleiner plaatje posten, dit is een killer @ 56k6
• TweakUI installeren, repair icons optie kiezen
• In de Windows directory zit een icooncache file, %WINDIR%\ShellIConCache, deze verwijderen (maak wel back-up) en als het zgoed is worden ze hesteld
p.s. volgende keer een iets kleiner plaatje posten, dit is een killer @ 56k6
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Beide oplossing heb ik geprobeerd maar allebei hebben helaas geen resultaat gehad.
Als er nog meer ideen zijn, laat maar komen
ps plaatje heb ik verkleint
Als er nog meer ideen zijn, laat maar komen
ps plaatje heb ik verkleint
Distributed.net, the only reason my computer is on right now !
Rechtermuisklik op je Desktop --> Properties --> Effects --> Show Icons in all possible collors (ff uit/aan zetten)
Godfather Bodybuilding topic reeks
Verwijderd
Hardware versnelling uitzetten. Weet alleen niet waar dat in win2k staat. Als het er al inzit. Weet in ieder geval dat het in win98 wel werkt.
Verwijderd
Kan ook zijn dat je kleuren settings ff opnieuw moet laden. Want zo te zien hebben je icoonen een andere achtergrond kleur dan je startmenu. Dit doe je bij vormgeving van het beeldscherm.
Gebruik je Netmeeting?
Yep, heb er zelf vervelende ervaringen mee gehad. Maar aangezien dat het niet is en bovenstaand niet werkt weet ik het ook ff niet meer...
Pagina: 1