Ik kom ut Hattem. Net het toppie van Gelderland
Verwijderd
uit het altijd zonnige FLEVOLAND waar de koeien door de klei stampen op weg naar de hooi baaltjes
omg. ik kom uit Nunspeet op de veluwe..
home of the perproxy & stats servers for
Quakers United | Cewle Coown Cadavers !
Focking Right !
home of the perproxy & stats servers for
Quakers United | Cewle Coown Cadavers !
Focking Right !
Have a wheelie good weekend!
Uhmm ik woon in Lisse.. waaar??? als ik keukenhof zeg weet iedereen ongeveer wel waar het ligt.. precies tussen de bollenvelden.. Lisse.. bloeiend hart van de bollenstreek..
Oh ja.. Zuid Holland.. tegen Noord Holland aan.. en het ligt nog in het noorden van Zuid Holland ook
maar het ligt weer in het zuiden van de bollenstreek..
Oh ja.. Zuid Holland.. tegen Noord Holland aan.. en het ligt nog in het noorden van Zuid Holland ook
NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95
IJmuiden>Driehuis>Odoorn.
Drenthe nu dus.
TGEN -Yeeehawwww (
)
Drenthe nu dus.
TGEN -Yeeehawwww (
Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 26 oktober 2000 01:36 schreef [eNeRGy] het volgende:
Nijmegen !
(voor degene die dat niet weten.. dat ligt in Gelderland)[/quote]Hee ook Nijmegen hier. Ben je op de KUN bezig?
Nijmegen !
(voor degene die dat niet weten.. dat ligt in Gelderland)[/quote]Hee ook Nijmegen hier. Ben je op de KUN bezig?
Verwijderd
Één of ander pokkedorpje genaamd Harmelen, waar 3/4 van de bevolking nog huifkarren gebruikt ipv auto's
.
Rozenburg zh, omgeving Rotterdam.
Heeft in tegenstelling tot Spijkenisse
wel kabelinternet
.
Heeft in tegenstelling tot Spijkenisse
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Verwijderd
Geboren in Delft
Opgegroeid in Delft/De Lier (Westland)
Studeer in Rotterdam
Ouders wonen nu in Bladel (waar ik nu ook computer) en dat ligt in de Kempen
Opgegroeid in Delft/De Lier (Westland)
Studeer in Rotterdam
Ouders wonen nu in Bladel (waar ik nu ook computer) en dat ligt in de Kempen
hessel,
Hallum ken ik wel... komt een goeie vriend van mij vandaan....
Hallum ken ik wel... komt een goeie vriend van mij vandaan....
Tony Vroon:
spijkenisse

Maar ik heb gelukkig satelliet!
spijkenisse
Maar ik heb gelukkig satelliet!
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 27 oktober 2000 19:18 schreef DaCrEaTiV!! het volgende:
uit het altijd zonnige FLEVOLAND waar de koeien door de klei stampen op weg naar de hooi baaltjes :)[/quote]Heyy, waar precies vandaan uit de polder?
uit het altijd zonnige FLEVOLAND waar de koeien door de klei stampen op weg naar de hooi baaltjes :)[/quote]Heyy, waar precies vandaan uit de polder?
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 oktober 2000 19:24 schreef GrimLord het volgende:
Doetinchem, Gelderland.[/quote]welk gedeelte van doetinchem
Doetinchem, Gelderland.[/quote]welk gedeelte van doetinchem
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 oktober 2000 20:02 schreef Proxy 71 het volgende:
* Witlof 71 wil stats !!!!![/quote]* Witlof ook
* Witlof 71 wil stats !!!!![/quote]* Witlof ook
'kom oet enske (Enschede).. Heb al wel 3 jaar ontwikkelingswerk in Den Haag gedaan!!