Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Bedankt!!!
ik had al wel gezocht maar kon het ook op GoT niet vinden...
Nogmaals bedankt!
ik had al wel gezocht maar kon het ook op GoT niet vinden...
Nogmaals bedankt!
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
ik wist niet dat dat kon, is dat nauwkeuriger dan het gewone flushen?
Nope, gaat bij grote bestanden ook af en toe fout heb ik gemerkt. Maar ja, dat kun je gelijk zien aan het mailtje dat je terugkrijgt, daar staat in hoeveel er geflushed zijn. Het voordeel is wel dat het een stuk sneller gaat om veel blokjes te flushen.
[removed]
das waar, ik heb nu 2000 work units staan. die wil ik over een weekje een x gaan flushen zodat ik ff hoog in de stast sta 
maar ik doe het wel gewoon via flush optie in proggie, ben toch altijd wel ff op forum zoet
en nog wat andere sites...
maar ik doe het wel gewoon via flush optie in proggie, ben toch altijd wel ff op forum zoet
Ach, als je zorgt dat je een backup bewaard voordat je gaat flushen kan er weinig fout gaan. Buffer opsturen en als het aantal niet klopt gewoon nog een keer sturen of via internet flushen. Backup maken is zowiezo niet zo'n slecht idee voordat je gaat flushen. Zal niet de eerste keer zijn dat ik nog een aantal blokjes erbij krijg als ik dezelfde buffer voor de tweede keer opstuur.
[removed]
das oplichterij, dat bevalt me wel 
ik back-up me buffers so ook ff, heb 2000 blokjes, en wil die niet kwijt raken... (op a: dan maar he
ik back-up me buffers so ook ff, heb 2000 blokjes, en wil die niet kwijt raken... (op a: dan maar he
Verwijderd
Als je grote buffers hebt opgespaard, is het verstandig ze voor het flushen te back-uppen. De back-up kun je dan een dag later flushen. Blokjes die bij de eerste poging zijn kwijtgeraakt (gebeurt zeer regelmatig) krijg je dan alsnog toegewezen. De dubbele blokjes tellen uiteraard niet mee.
Via e-mail flushen is een stuk sneller dan via de client (het is ongeveer even betrouwbaar). Het e-mail adres is <a href="mailto:flush@distributed.net">flush@distributed.net</a>. Je buffer gaat mee als attachment, een subject is niet nodig. Je krijgt na ~30 minuten een bericht van ontvangst.
Groeten van Vossie
Via e-mail flushen is een stuk sneller dan via de client (het is ongeveer even betrouwbaar). Het e-mail adres is <a href="mailto:flush@distributed.net">flush@distributed.net</a>. Je buffer gaat mee als attachment, een subject is niet nodig. Je krijgt na ~30 minuten een bericht van ontvangst.
Groeten van Vossie
Pagina: 1