Flushen Via E-Mail

Pagina: 1
Acties:
  • 254 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Topicstarter
Ik heb nog een zootje blocks liggen die ik wil flushen via e-mail... en nu kan ik nergens meer vinden wat nu het e-mail adres is.... het stond ergens in de faq ofzo..

Kan iemand mij dit vertellen?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Topicstarter
Bedankt!!!

ik had al wel gezocht maar kon het ook op GoT niet vinden...

Nogmaals bedankt!

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• PoisonouZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-05-2021
ik wist niet dat dat kon, is dat nauwkeuriger dan het gewone flushen?

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:58
Nope, gaat bij grote bestanden ook af en toe fout heb ik gemerkt. Maar ja, dat kun je gelijk zien aan het mailtje dat je terugkrijgt, daar staat in hoeveel er geflushed zijn. Het voordeel is wel dat het een stuk sneller gaat om veel blokjes te flushen.

[removed]

• PoisonouZ
das waar, ik heb nu 2000 work units staan. die wil ik over een weekje een x gaan flushen zodat ik ff hoog in de stast sta :)

maar ik doe het wel gewoon via flush optie in proggie, ben toch altijd wel ff op forum zoet :) en nog wat andere sites...

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:58
Ach, als je zorgt dat je een backup bewaard voordat je gaat flushen kan er weinig fout gaan. Buffer opsturen en als het aantal niet klopt gewoon nog een keer sturen of via internet flushen. Backup maken is zowiezo niet zo'n slecht idee voordat je gaat flushen. Zal niet de eerste keer zijn dat ik nog een aantal blokjes erbij krijg als ik dezelfde buffer voor de tweede keer opstuur.

[removed]

• PoisonouZ
das oplichterij, dat bevalt me wel :)
ik back-up me buffers so ook ff, heb 2000 blokjes, en wil die niet kwijt raken... (op a: dan maar he :)

Verwijderd

Als je grote buffers hebt opgespaard, is het verstandig ze voor het flushen te back-uppen. De back-up kun je dan een dag later flushen. Blokjes die bij de eerste poging zijn kwijtgeraakt (gebeurt zeer regelmatig) krijg je dan alsnog toegewezen. De dubbele blokjes tellen uiteraard niet mee.

Via e-mail flushen is een stuk sneller dan via de client (het is ongeveer even betrouwbaar). Het e-mail adres is <a href="mailto:flush@distributed.net">flush@distributed.net</a>. Je buffer gaat mee als attachment, een subject is niet nodig. Je krijgt na ~30 minuten een bericht van ontvangst.

Groeten van Vossie
Pagina: 1