Ik was vanavond bezig met mijn nieuwe casemod spulletjes zoals mijn nieuwe ccfl met schakelaartje e.d. aan het aansluiten tot mijn systeem plotseling kortsluiting maakte. De stoppen vliegen eruit...ik alles los koppelen van mijn voeding, stop er weer in. Compu weer aan: Pats...stop er weer uit.... Echt alles van mijn voeding los gehaald en alleen de voeding laten draaien...pats weer stop eruit...na de derde keer was mijn voeding dood. Lekker jammer...een 340 watt Chieftec. Wat de reden hiervan was? Geen flauw idee....
Maar waarom post ik hier nu. Ik had nog een 230 watt voeding over en omdat ik dus niet kon Battlefielden zonder voeding heb ik besloten het daarmee te proberen....wat is nu het geval...ik heb alles aangesloten en me systeem draait gewoon als een tierelier...????
Wat heb ik allemaal in mijn kastje hangen?
Een AMD XP2000+ op 1825 Mhz.
Abit KR7A Mobo
256 MB DDR
IBM 60 Gig HD
Flop
Ricoh 6x Fikker
Liteon 48x cdrom
Leadtek GeForce 4 Ti 4200
Netwerkkaartje
Geluidskaartje
5 x 80mm Case fans waaronder 2 x Antec triple blue en 2 x Chieftec standaard.
Een CCFL met schakelaar enzo...(deze was ik er in aan het zetten..)
Een Zalman Alcu6000 met 90mm koeler
Een hele rits hardware dus....maar het draait gewoon op een 230 watt voedinkje uit het jaar nul...
Iemand enig idee hoe dit mogelijk is??? Ik ben met stomheid geslagen..was altijd in de veronderstelling dat ik minimaal een 300 watt nodig had voor dit spul...
Maar waarom post ik hier nu. Ik had nog een 230 watt voeding over en omdat ik dus niet kon Battlefielden zonder voeding heb ik besloten het daarmee te proberen....wat is nu het geval...ik heb alles aangesloten en me systeem draait gewoon als een tierelier...????
Wat heb ik allemaal in mijn kastje hangen?
Een AMD XP2000+ op 1825 Mhz.
Abit KR7A Mobo
256 MB DDR
IBM 60 Gig HD
Flop
Ricoh 6x Fikker
Liteon 48x cdrom
Leadtek GeForce 4 Ti 4200
Netwerkkaartje
Geluidskaartje
5 x 80mm Case fans waaronder 2 x Antec triple blue en 2 x Chieftec standaard.
Een CCFL met schakelaar enzo...(deze was ik er in aan het zetten..)
Een Zalman Alcu6000 met 90mm koeler
Een hele rits hardware dus....maar het draait gewoon op een 230 watt voedinkje uit het jaar nul...
Iemand enig idee hoe dit mogelijk is??? Ik ben met stomheid geslagen..was altijd in de veronderstelling dat ik minimaal een 300 watt nodig had voor dit spul...