Ik heb een apart probleempje met m'n XP installatie. Ik kan momenteel geen fat32 partities van m'n harddisk lezen. Ook floppen en cd's kan ik niet meer lezen. Windows zegt dat de betreffende partitie / cd / diskette niet geformatteerd is. Alle hardware, cd's etc is prima in orde. In linux kan in nl dezelfde partitie's cd's etc wel gewoon lezen. Het lijkt er dus op dat één of andere driver in XP corrupt is geraakt. Ik heb alleen geen flauw idee waar ik het moet zoeken. Een simpele oplossing zou natuurlijk zijn XP opnieuw te installeren, maar da's nogal wat werk met al m'n apps die geinstalleerd staan. Een andere oplossing zou natuurlijk wat handiger zijn. Iemand een ideetje?
Misschien heeft een repair uitvoeren zin?
wat voor repair bedoel je dan precies? Ik heb al geprobeerd te booten van de XP cd en dan repair te kiezen. Je krijgt dan een command prompt waarin je dingen kan gaan fixen? Maar ik zou niet weten wat te fixen. Verder is er ook nog een optie (f2 tijdens booten van XP cd) die automatische systeemherstel heet o.i.d. die vraagt alleen om een diskette automatische systeemherstel. En die heb ik dus niet.
klein schopje.
Ook iso images die ik mount met deamon tools zijn niet te lezen. Heeft iemand enig idee welke driver daarvoor zorgt?
Ook iso images die ik mount met deamon tools zijn niet te lezen. Heeft iemand enig idee welke driver daarvoor zorgt?