na lang twijfelen heb ik toch maar een topic geopend. Ik ben nog ERG newbie op het gebied van linux en ik ben net begonnen aan mijn grote ontdekkingstocht in Debian, de installatie is me goed afgegaan, en ik heb "ZELFS" X-server al mooi werkend
dat is voor mij al een hele mijlpaal. 
Maar nou dus het probleem met mijn netwerkkaart.
Ik heb van chello een 3com 900b-TPO en rara, die staat er mooi niet tussen het lijstje bij modconf. (daar staan sowiesow maar ongeveer 6 3com kaartjes ) maar iig ik heb er dus geen driver voor. En dat maakt mij als ultra-n00b al meteen hulpeloos
Ik heb op de site van www.3com.nl even gekeken voor drivers, maar daar kwam ik niet echt uit, volgens mij kwam et er op neer dat het unsupported was.
Nou weet ik dat er hier meer mensen een 900b-TPO hebben omdat ze ook chello hebben. Hoe hebben die het beestje geinstalleerd?
Maar nou dus het probleem met mijn netwerkkaart.
Ik heb van chello een 3com 900b-TPO en rara, die staat er mooi niet tussen het lijstje bij modconf. (daar staan sowiesow maar ongeveer 6 3com kaartjes ) maar iig ik heb er dus geen driver voor. En dat maakt mij als ultra-n00b al meteen hulpeloos
Nou weet ik dat er hier meer mensen een 900b-TPO hebben omdat ze ook chello hebben. Hoe hebben die het beestje geinstalleerd?