Q3 dedicated server

Pagina: 1
Acties:

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-01 13:45
ik heb sinds 3 dagen een complete server gemaakt van een oude P2 350 en zit 64 mb sdram in :) btje weinig met hcc wat erbij doen, eeuh tnt2 32mb kaartje erin en soundblaster live 1024

maar nu kan ik geen q3 starten op dat ding dus ook geen q3 server maken

nu is het volgens mij mogelijk om achter de snelkoppeling een regeltje te typen maar dat werkt niet op de een of andere vage reden, en ik vroeg mij af of er niet een bat-bestandje is voor het starten ervan waar je ook mee de instellingen kan veranderen ??? zoja kan iemand mij vertellen hoe dat moet of wat maken of gebruikt iemand er al 1 ?

Verwijderd

+dedicated was het volgens mij? (aan de opstartregel toevoegen)

instellingen gewoon in een server.cfg file oid maken en die uit laten voeren (+exec server.cfg denk ik)

• orange.x
ja had ik gelezen maar dat werkte niet helemaal das toch, op de plaats in de snelkoppeling ??

Verwijderd

+set dedicated 1 voor lan server
+set dedicated 2 voor internet server

• orange.x
ja waaaarrrrr moet ik dat veranderen of instellen ??

Verwijderd

je hebt die snelkoppeling, met pad bv. "C:\Games\Quake III\Quake III.exe +set dedicated 1". Compleet met aanhalingstekens.

edit:

als je bedoeld hoe je dat pad moet veranderen, dan (:Z), rechts klikken op je snelkoppeling en 'eigenschappen' selecteren.

• orange.x
krijg ik de volgende fout::: The name 'C:\Program Files\Quake III Arena\quake3.exe +set dedicated 1' specified in the Target box is not valid. Make sure the path and filename are correct.::: dus dat werkt niet !! maar als iemand ff snel uitlegt hoe je een .bat bestandje maakt ?? dat kan je namelijk ook gebruiken ?

neej zo snugger ben ik ook weer niet :D maar dat werkt in ieder geval niet

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

aanhalingstekens moeten alleen om de filename heen, en niet om de parameters, ud het word dan "C:\Games\Quake III\Quake III.exe" +set dedicated 1

Batch bestandje maak je door een tekstbestandje met daarin (bijvoorbeeld)
code:
1
C:\Games\QuakeI~1\QuakeI~1.exe +set dedicated 1
te stoppen en dat de extentie .bat te geven

• bennierex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-01 10:31

bennierex

Pilot_Z

idd... voor meer info zie ook: http://www.planetquake.co...uide/server-setup_a.shtml
(beetje naar beneden scrollen en daar zie je "Dedicated server" staan als het goed is).
Pagina: 1