D2ol -> BIO daagt ons uit op node niveau

Pagina: 1
Acties:

• geintje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-04 17:37

geintje

=| zeiken met een glimlach |=

Topicstarter
Na mijn "bezoek " aan het DPRGI forum : http://forum.setihome.it/...read.php?s=&threadid=5125
zijn ze niet blij met het op 2e plek staan van zowel DPRGI_Keen als Bio als team.
Nu zijn ze erg blij dat hun TOP NODE http://d2ol.sengent.com/stats/topNodes.jsp
wel bovenaan staat en ze dagen mij ( ons ?) uit om daar wat aan te doen
Dit werd er op het DPRGI forum gezegt :
SCritto originariamente da alfredo
OK Geintje
You (a group) overwhelmed KEEN (a single)
Try now to reach NODE 3789 if you can!!!!!
Tell me your most powerful Node ID
The fight is ON
And feel disappointed until You reach Me

Hello

Alfredo
Ik heb vriendelijk bedankt omdat ik net van windows-client begonnen ben aan een nieuwe linux client..
edit:
Ik heb "SengentD2OL/D2OL/res/node.prp" van windows client aar linux client gecopieerd en het schijnt te werken. m'n linux client was 10447, m'n windows client wa 7678. Wie weet ga ik aanval TOCH aan.. meer dan 1 computer met zelfde node maken >:)

________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG

• Funcracker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-04 18:17

Funcracker

The LedZ Collective

geintje schreef op 25 september 2002 @ 21:39:
Na mijn "bezoek " aan het DPRGI forum : http://forum.setihome.it/...read.php?s=&threadid=5125
zijn ze niet blij met het op 2e plek staan van zowel DPRGI_Keen als Bio als team.
Nu zijn ze erg blij dat hun TOP NODE http://d2ol.sengent.com/stats/topNodes.jsp
wel bovenaan staat en ze dagen mij ( ons ?) uit om daar wat aan te doen
Dit werd er op het DPRGI forum gezegt :

[...]

Ik heb vriendelijk bedankt omdat ik net van windows-client begonnen ben aan een nieuwe linux client..
edit:
Ik heb "SengentD2OL/D2OL/res/node.prp" van windows client aar linux client gecopieerd en het schijnt te werken. m'n linux client was 10447, m'n windows client wa 7678. Wie weet ga ik aanval TOCH aan.. meer dan 1 computer met zelfde node maken >:)
Ik doe geen D2OL maar elke node stelde een computer voor toch? Zoek anders iemand met de snelst PC bij DPC'ers en laat die een dagje voor je grazen. Moet toch wel eenmalig kunnen, dan heb je die ook in je zak.

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:04
uhm, snap het niet helemaal maar is die nog wel in te halen zonder 1 supercomputer :?

Verwijderd

Witlof schreef op 25 september 2002 @ 22:53:
uhm, snap het niet helemaal maar is die nog wel in te halen zonder 1 supercomputer :?
Hij is al geklopt in de overall stats (hij stond eerst op 1, toen werd 'ie ingehaald door Team ColdFusion, en een paar dagen later kwamen de LawnMooherMen er weer overheen en die staan nu op wereldwijd #1.

Maar nu wil 'tie ff patsen door te zeggen dat hij de snelste node heeft van allemaal die onklopbaar is en dat ziet Geintje als een uitdaging >:)

Verwijderd

Misschien Dsmarty ff een mailtje sturen; die hadden op de zaak ergens een 128-way server staan, voor testdoeleinden.... Misschien kan hij die ff een klein momentje gebruiken...

Lijkt me sterk dat die kerel iets snellers heeft... ;)

• geintje

geintje

Topicstarter
Ik heb nu op 2 computers de client draaien met zelfde node nummer..
morgen zet ik meer computers van thuis over op dat ene node nummer >:)
-wie het laatst lacht..-

Verwijderd

Mijn node 5561 staat op #10 , geen idee of een dpc-er boven mij staat ?
Maare die Keen moet niet zeuren , hij kan gewoon niet hebben dat ie verloren heeft :P
Als je normaal crunched [1 node per comp], kan je um amper inhalen.
BTW Geintje, heb jij die bakken tegelijk online staan ? Want zover ik weet , gaan ze dan bokken. Je moet het zelf weten maar ik vind ut wel een vorm van cheaten.
Waarschijnlijk gaat Keen daar straks ook over klagen.

Ik stop trouwens bij 10K candidates en ga eccp doen. Tis jammer maar ik laat teambelang voorgaan.

Verwijderd

tja... eigelijk wel een beetje triest van em.... hij is verslagen en begint nu te mekkeren

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:27

Qwerty-273

Meukposter

Het isniet verstanding om twee computers met het zelfde node nummer tergelijker tijd te laten draaien. Ze registreren alles per node nummer en als je twee dan een netwerk verbinding opzetten naar d2ol op het zelfde moment krijg je rare fratsen.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• geintje

geintje

Topicstarter
ehhh beiden door zelfde gateway,
Sengent ziet steeds zelfde IP adres.
toranaga -> je 100% gelijk , het is cheaten op node niveau met 1 uitzondering :
De results worden wel berekend dus het is geen cheaten om snel aan meer punten te komen.
Tis alleen ipv 5 node nummers draaien hier 5 computers met zelfde node nummer.
Ik wil wel eens weten nu of Sengent daar wat tegen heeft ( misschien dat die gast van DPRGI dat zo ook wel gedaan heeft en daarom die uitdaging uitsprak ? lees op HUN forum dat een ander aanbied om ZIJN node.prp in te zetten op zijn computer? ) Ik heb nml het idee om node.prp op meer dan 1 computer te zetten van HUN forum (DPRGI forum dus)
SCritto originariamente da DPRGI - Marzio
you can ask to your DPC friends if they can crunc with your node.prp account.....

:D :D :D :D
hier terug te lezen : http://forum.setihome.it/...read.php?s=&threadid=5209
en hier
SCritto originariamente da DPRGI - Marzio
Alfredo , give me your node.prp file... i'll help you if you need help, but i don't think so... ;) :p

DPC , your overproduce us only because the 95% of DPRGI now run seti@home, we don't like defective client...
wat je hier terug kunt lezen :
http://forum.setihome.it/...read.php?s=&threadid=5125

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-01 21:17

My

M.a.w. het zijn gewoon watjes, want er is nix mis met die client...
Eigelijk hebben ze gewoon geen power, ze blaaten maar wat >:)

Ze kunnen er duidelijk niet tegen dat we ze weggeproduceerd hebben... })

• geintje

geintje

Topicstarter
misschien.... ik "lees" ( gaaf die vertaal sites op internet) op DPRGI forum dat ze binnekort er power bij krijgen...
SCritto originariamente da keen
Ciao Alfredo, grazie del sostegno morale :D e ciao anche a Geintje,

... non c'e' problema hehe :cool: per il momento devo occuparmi di altro, ma quanto prima ... :tonk: ci riprendiamo il primo posto :borg: ... ne vedrete delle belle ... ed in modo inaspettato ... hehe :D

;) k
vertaald =
Hello Alfredo, thanks of the moral support and hello also to Geintje,

? e' problem hehe for the moment I must not there be taken care of other, but how much before? we resume the first place? you will see some of the beautiful ones? and in unexpected way? hehe

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Tja. Ik denk niet dat ze verwacht hadden dat DPC zo snel al langszij zouden komen en dus zoeken ze maar naar iets anders waarmee ze 'de beste' zijn. Een beetje triest als je het mij vraagt. Ik zou zeggen, stug doorrekenen en antwoorden met keiharde stats :)

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Verwijderd

Ik denk dat we moeten voorkomen dat mensen met node.prp's gaan slepen. Anders moet sengent weer ingrijpen, en dat vinden ze vast niet leuk ;)

Dus ik zou zeggen, sleep je node.prp naar je allersnelste PC, zet er linux op en zo en zorg dattie 24/7 staat te beuken, maar doe asjeblieft gewoon 1 pc per node.

• Funcracker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-04 18:17

Funcracker

The LedZ Collective

Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 09:41:
Ik denk dat we moeten voorkomen dat mensen met node.prp's gaan slepen. Anders moet sengent weer ingrijpen, en dat vinden ze vast niet leuk ;)

Dus ik zou zeggen, sleep je node.prp naar je allersnelste PC, zet er linux op en zo en zorg dattie 24/7 staat te beuken, maar doe asjeblieft gewoon 1 pc per node.
Lijkt mij verstandig plan.. Anders is het hek van de dam :?

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:27

Qwerty-273

Meukposter

war blijven de stat eik?

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• geintje

geintje

Topicstarter
Mobster schreef op 26 september 2002 @ 09:27:
Tja. Ik denk niet dat ze verwacht hadden dat DPC zo snel al langszij zouden komen en dus zoeken ze maar naar iets anders waarmee ze 'de beste' zijn. Een beetje triest als je het mij vraagt. Ik zou zeggen, stug doorrekenen en antwoorden met keiharde stats :)
Dat heb ik ook daar geantwoord :)
SCritto originariamente da Geintje
idd DPC @ D2OL have more then 60 people, so you are right , we have more users. without it we never would have got to the top position :smack:

I also have to give you the credit : you're node (3789) is pretty fast ! I don't think we can beat that. I dont think copying node.prp is fair. I see D2OL as an very friendly DC-project and want to remain it that way
Sow an friendly :ciaociao: "hello" from holland and congratz to this fine, fast node! we are beaten at node-level , no question. :sig:
But our intrest is at sub-team and team level :borg:
I Hope DPRGI wil stil grow and go faster so the race for NO.1 team is going on :gulp:
Stats zijn altijd tegen 01:00 uur te bewonderen op http://145.94.192.103/d2ol/index.cfm?project=d2ol pas later worden ze als DPCH hier op het forum gepost. Er om vragen heeft geen zin.

Verwijderd

Sterker nog, de stats zijn er om 00:15 ('s nachts dus!) ongeveer, en de userstats wat later want die statsrun duurt veel langer. Maar aangezien ik de stats niet kan posten (geen html rechten :{) zul je dus moeten wachten tot Blistimo, jeroon of sporadisch een andere statsposter het op zijn heupen krijgt en de stats hier neer pleurt ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2002 11:37 . Reden: typen is moeilijk ]

Pagina: 1