Kan je ASE ook manual updaten?
Ik bedoel dus dat ik hem op commando kan laten updaten?
..
En dan nog een vraag over het spel..
Bij dat houten huisje is er een kabel gespannen waar mee je naar beneden kan glijden.
Hoe kom je echter bij die kabel?
Ik kom maar niet hoger als het balkon...
En verder zie ik nergens een trap waarmee ik op het dak kan komen ofzo..
/edit:voorheen gebeurde het redelijk vaak dat ik updates kreeg voor all seeing eye zodra ik hem opstarte.
Echter dit was van het 1e moment op het andere over.
Ik heb nu al in geen maanden meer een update gehad.
Heb ik mischien per ongeluk een instelling verandert?
[ Voor 26% gewijzigd door melly op 19-01-2003 20:32 ]
Ik heb dus het zelfde probleem, maar ik kan enkelt kiezen voor standard (zonder dualview erachter). Ik heb dan ook maar 1 monitor. Heb je hier misschien ook een oplossing voorVerwijderd schreef op 19 januari 2003 @ 13:20:
Oké, crash probleem opgelost. Bij de nview instellingen standard(dualview) selecteren. Probleem opgelost
Verwijderd
je kan wel aangeven bij elke keer dat ie wil updaten dat ie dat niet meer doet... misschien heb je dat aangevinktmelly schreef op 19 January 2003 @ 20:25:
ehmm.....hier dus niet
Kan je ASE ook manual updaten?
Ik bedoel dus dat ik hem op commando kan laten updaten?
..
En dan nog een vraag over het spel..
Bij dat houten huisje is er een kabel gespannen waar mee je naar beneden kan glijden.
Hoe kom je echter bij die kabel?
Ik kom maar niet hoger als het balkon...
En verder zie ik nergens een trap waarmee ik op het dak kan komen ofzo..
/edit:voorheen gebeurde het redelijk vaak dat ik updates kreeg voor all seeing eye zodra ik hem opstarte.
Echter dit was van het 1e moment op het andere over.
Ik heb nu al in geen maanden meer een update gehad.
Heb ik mischien per ongeluk een instelling verandert?
Ok danVerwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 16:41:
[...]
je kan wel aangeven bij elke keer dat ie wil updaten dat ie dat niet meer doet... misschien heb je dat aangevinkt
Zit al overal te zoeken waar die optie staat..
screenshots volgen snel
Wat EEN K*TSPEL
Graphics zuigen
geluid is niks
spanning is er niet
wapens kiezen is irritant
[ Voor 57% gewijzigd door MuSeLive op 20-01-2003 19:51 ]
Verwijderd
Kijk 's ff hier http://community.codemasters.com/forum/wwillem schreef op 20 January 2003 @ 12:36:
[...]
Ik heb dus het zelfde probleem, maar ik kan enkelt kiezen voor standard (zonder dualview erachter). Ik heb dan ook maar 1 monitor. Heb je hier misschien ook een oplossing voor.
wel ff registreren
HeheheheMuSeLive schreef op 20 januari 2003 @ 18:06:
ben hem aan het dowloaden
screenshots volgen snel
Wat EEN K*TSPEL
Graphics zuigen
geluid is niks
spanning is er niet
wapens kiezen is irritant
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Erg grappig hoe meningen kunnen verschillen.
Ik vind hem juist erg goed.
Geen onzin of bullshit..gewoon redelijk realistisch en grafisch (in mijn ogen) goed.
Verwijderd
MuSeLive schreef op 20 January 2003 @ 18:06:
ben hem aan het dowloaden
screenshots volgen snel
Wat EEN K*TSPEL
Graphics zuigen -- ?! wtf.. wat voor pc heb jij?
geluid is niks -- al eens die duurste sniper gebruikt?
spanning is er niet -- dat is jouw mening
wapens kiezen is irritant -- hoezo? dat moet je me nou echt eens uitleggen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IGN geeft het spel een 8.0 (Review)
IGI 2 is a significant improvement over its predecessor. While it didn't do everything that I look for in a sneaker, it does have plenty of the planning and timing that I appreciate. What I particularly like is that it is possible to fight your way out of situations that go bad. You can prove that you're a badass covert operative.
There are levels that require more planning and sneaking, blowing things up without a shred of secrecy, and those that require both along with some quick thinking. If it wasn't for some of the lemming and sharp shooting AI, lack of corpse movement, and clunky animation, this would have been a great game. As it is, IGI 2: Covert Strike is a good, solid game.
Verwijderd
Lijkt me opzich wel grappig maar het schijnt niet echt veel vernieuwend te zijn!
Gewoon een leuke shooter met een paar aardige levels. MP heb ik nog niet kunnen testen, al schijnt dat erg leuk te zijn in co-op
IGI2 is gewoon wat IGI had moeten zijn: betere AI, saven, multiplayer.
Verwijderd
want dta vond ik echt minder van deel 1
Net bij het laatse ventje door je hoofd heen geschoten worden ....
en dan 2 uur voor niets zitten spelen
Wat zijn de Eisen voor dit spel ?
[ Voor 9% gewijzigd door ravw op 19-02-2003 17:51 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
zo ziet het spel er bij mij uit Niet echt leuk ofsow...Je ziet die mannetjes zeer slecht.. geluid is brak..
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Verwijderd
Maar het is weer een super game... deel 1 ook compleet uit gespeeld.. maar dit is wel een stuk moeilijker... je gaat wel erg snel dood... in level 2 kom ik er maar niet door.... ze gooien een handgranaat en weg is ik.... das nie fijn.....
Hoe save je eigenlijk? zie het nergens staan
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2003 22:02 ]
-- Altijd blijven prutsen --
Ik heb de demo waarbij je in een sneeuw level begint.
Ik heb deel 1 ook maar weer even geinstalleerd meteen, en die ziet er gewoon beter uit... een beetje vaag.
En ja, ik heb alle grafische opties op de hoogste gradaties gezet... ik was teleurgesteld.
En ik had ook nog 1 of andere demo gedownload... had je een light en een dark side... kon je een barbaar spelen of een assasin, origineel voor de Xbox.
Dat was echt een dieptepunt. 300mb voor niet gedownload (ach ja)
[ Voor 8% gewijzigd door bAdmuTs op 20-02-2003 23:48 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Zet je toch aan het denken he, misschien ligt het wel aan je ATI kaart.MaxOW schreef op 20 February 2003 @ 23:24:
hmzz.. waarom ondersteunen al die spellen toch de ATI kaarten zo beroerd... In IGI2 ook weer... wazige 'vlekken' op de grond als je buiten loopt. Dat verminderd het spelplezier dusdanig dat ik nu het hele spel al niet meer leuk vind
vtec just kicked in yo!
xerix schreef op 21 February 2003 @ 00:06:
[...]
Zet je toch aan het denken he, misschien ligt het wel aan je ATI kaart.
[ Voor 22% gewijzigd door Maxow op 21-02-2003 00:29 ]
Maar ben inderdaad bang dat Splinter Cell dit spel naar de achtergrond gaat drukken...
Alhoewel dit is natuurlijk leuk om op HARD met ze 2en uit te spelen (met teamspeak uiteraard
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Verwijderd
ATI wordt niet slecht ondersteund, ATI heeft gewoon een hele slechte compatibiliteit. Zie het onder ogen.MaxOW schreef op 21 februari 2003 @ 00:29:
[...]
wat wil je daarmee zeggen? ik zeg toch dat het komt doordat ze ATI zo beroerd ondersteunen... aangezien er meerdere mensen last van hebben die ook een ATI kaart hebben...
Nee hier vind ik echt geen hol aan, lijkt wel een spel van een aantal jaar geleden
Vond deel 1 veel leuker, dit is gewoon prutswerk
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Met dit spel bedoelje EnclaveHuggyB schreef op 20 February 2003 @ 22:14:
Ik vind het spel er bijzonder slecht uitzien.
Ik heb de demo waarbij je in een sneeuw level begint.
En ik had ook nog 1 of andere demo gedownload... had je een light en een dark side... kon je een barbaar spelen of een assasin, origineel voor de Xbox.
Dat was echt een dieptepunt. 300mb voor niet gedownload (ach ja)
Maar als jij dat spel QUA GrafX vind tegen vallen dan weet ik dta ik aan jou mening geen hoge verwachtingen moet hebben ..
Het spel Enclave was voor mij ook iets TE arcade achtig .
Maar het was zeker een goed spel .
En Even terug te komen op IGI 2 weet iemand al of hij hier tekoop is ..
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Zet je gamme correction bar ff naar rechtsAMDFreak schreef op 19 February 2003 @ 21:19:
[afbeelding] zo ziet het spel er bij mij uit
Niet echt leuk ofsow...Je ziet die mannetjes zeer slecht.. geluid is brak..
als je een flame wilt uitlokken vooral doorgaan hoor..Dracul schreef op 22 February 2003 @ 01:18:
[...]
ATI wordt niet slecht ondersteund, ATI heeft gewoon een hele slechte compatibiliteit. Zie het onder ogen.
ontopic :
Ik heb die probleem idd ook met mijn 7200. het staat ook op hun site dat ati kaarten slecht ondersteund worden. Ik vind het spel wel flex daar niet van.
[ Voor 3% gewijzigd door Chello200 op 22-02-2003 11:25 ]
dikzak
Verwijderd
Dracul schreef op 22 februari 2003 @ 01:18:
[...]
ATI wordt niet slecht ondersteund, ATI heeft gewoon een hele slechte compatibiliteit. Zie het onder ogen.
Nee geen flame naar nvidia toe maar het is maar een voorbeeld want de meeste mensen hebben of een ati of nvidia. Je kan ipv nvidia ook iets anders invullen
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2003 16:13 ]
sorry hoor... ff een voorbeeldje: in splinter cell zijn meer mensen met problemen met een nVidia kaart dan met een ATI kaart hoorDracul schreef op 22 February 2003 @ 01:18:
[...]
Hmm ik vind ze er juist veel beter uitzien. Ben nu nog steeds 1ste level maar vond het level er al zeer mooi uitzien. Ok niet de graphics van Unreal2 of Splintercell maar toch wel degelijk en mooi.MaxOW schreef op 22 februari 2003 @ 18:33:
sorry... wat me opvalt aan IGI2 is dat de graphics niet extreem veel beter zijn geworden tov zijn voorganger
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Verwijderd
dit is gewoon een lekkere game. Graphics zijn meer dan voldoende.. gameplay is ook goed... AI is ook goed.... tis gewoon een moeilijk spel
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2003 19:51 ]
Verwijderd
En de multiplayer: DIE ZUIGT ZO ONGELOFELIJK! Ze hadden multiplayer echt beter weg kunnen laten
Verwijderd schreef op 22 February 2003 @ 16:12:
[...]
![]()
![]()
![]()
....... Daarom lopen alle andere spellen wel perfect en zelfs beter op een ati kaart dan een nvidia (in dezelfde prijs klasse)...........
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee geen flame naar nvidia toe maar het is maar een voorbeeld want de meeste mensen hebben of een ati of nvidia. Je kan ipv nvidia ook iets anders invullen.
Plz, hou je een beetje in met de smilies
Verwijderd
Alles klopt precies aan deze game!! smak smak van roger whittaker!!
Verwijderd
ik moet die Priboi uit de gevangenis halen.. alles completed maar objective 6 niet.. hij komt niet uit z'n cel... de deur gaat niet open... er staat een computer in een huisje buiten de gevangenis maar als ik die computer gebruik dan kan ik die blijven gebruiken .. achter elkaar.. er gebeurd niks...
Niet t doen, die gasten die daar staan, kannel je af, of laten het alarm afgaan. Vervolgens zitten die gasten aan alle kanten.
Wie helpt?
Overigens is het lvl-design erg goed gedaan, ziet er netjes uit (ok, het bloed als je dood bent is erg suf).
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Als je de trap op gaat in de fabriekshal naar die lopende band, moet je eerst de richting van die band omdraaien. Dat kun je halverwege die trap doen, in de fabriekshal...
Ik in de eerste levels niet, maar nu wel vrij vaak
Ik heb detonators geudate naar 42.90 en al compabilitymodus getest, maar werkt ook niet...
Verwijderd schreef op 23 februari 2003 @ 21:00:
ik zit vast..................
ik moet die Priboi uit de gevangenis halen.. .
Doet die vetklep ook weer mee
Ik heb me met deel 1 meer dan prima vermaakt, misschien deel 2 toch ook maar proberen.
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.
Yep, dat was het...Barman schreef op 25 February 2003 @ 14:56:
De crashes naar de desktop zijn te verhelpen met het uitzetten van EAX (dit is alweer het zoveelste spel met EAX problemen), staat overigens op het forum van Codemasters.
thanx
ik ga wel weer splinter cell opnieuw uitspelen op hard.. dat was tenminste cool
blup
Verwijderd
heb hier 2 tipsgebruik je map,probeer een andere weg als de poort.Warfare schreef op 25 februari 2003 @ 12:45:
Ik speel toch al een tijdje spelletjes, maar dit spel is echt belachelijk moeilijk. Ik zit nu in lvl 1, en ben het hek door. Ben naar de andere kant gerend, en moet nu de brug over o.i.d.
Niet t doen, die gasten die daar staan, kannel je af, of laten het alarm afgaan. Vervolgens zitten die gasten aan alle kanten.
Wie helpt?
Overigens is het lvl-design erg goed gedaan, ziet er netjes uit (ok, het bloed als je dood bent is erg suf).
-gebruik je map
-probeer een andere weg als de poort.
Verwijderd
ja doe dat maar .. want het is wel de moeite waard..IceStorm schreef op 25 February 2003 @ 14:49:
[...]
Doet die vetklep ook weer mee?
Ik heb me met deel 1 meer dan prima vermaakt, misschien deel 2 toch ook maar proberen.
al is het wel een STUK moeilijker dan deel 1...
en niks van dat gezeur en gezeik aantrekken want de game is echt wel de moeite waard... tis gewoon niet zo simple gespeeld als splinter cell... met IGI moet je gewoon echt nadenken..
Visuele effecten en scenario modellen waren prachtig, maar de speelbaarheid en animatie was kots-opwekkend.Maar als jij dat spel QUA GrafX vind tegen vallen dan weet ik dta ik aan jou mening geen hoge verwachtingen moet hebben ..
Vreselijk spel.
Verwijderd
Ehh welk ATI probleem?MaxOW schreef op 25 februari 2003 @ 14:14:
is er al iemand met een oplossing voor het ATI probleem?
ik speel het spel op mijn R9700 pro en heb geen problemen hier
maar ik neem aan dat je bedoelt dat de textures vern***kt zijn
Je moei daarvoor in het optie scherm 1 instelling veranderen geloof ik
iets van soft/hardware yes/no
Hij bevalt me iig prima, dat wordt wel weer een koopje (als ze de doos een beetje normaal hebben gehouden
Sneaken kan juist hardstikke goed, ga maar eens in een struik hurken/liggen.eendje schreef op 25 februari 2003 @ 15:55:
kvin het echt 3x nixs.. aimen wil voor geen meter, sneaken KAN niet want ze zien je op 10000 meter afstand, tis gewoon but
ik ga wel weer splinter cell opnieuw uitspelen op hard.. dat was tenminste cool
In 1 level heb ik zo 30 man gedood, die op 1 tot 50 mtr van die struikje rondliepen.
Nou zegt dit ook wel weer wat over de AI.
De meeste levels waren veelste moeilijk, ranzig moeilijk zelfs.
Laatste level is een lachertje vergeleken met de voorgaande, die is een makkie.
Al met al kan ik niet echt zeggen dat ik deze game veel beter vind dan deel 1, valt zelfs beetje tegen. Was wel leuk spelen even, flink wat schipperstaal uitgekraamd.
Verwijderd
Verwijderd
Yep, dat wordt uninstall hiero
Je kunt wel degelijk saven, druk op 'i' en save mission status to IGI HQ.
Om te loaden doe je load blabla...
2 uzi's?Verwijderd schreef op 26 februari 2003 @ 14:32:
Maar goed het leukste van deel 1 vond ik in het laatste level met 2 uzis in je handen maaienEn gelukkig kon ik dat hier al na 5 minuten
Did I miss something?
Volgens mij kan je gewoon maar 1 gun in je klauwtjes houden!
Verwijderd
Verwijderd
locketuz, we hebben ook een edit-knop, gebruik die ff want dit is irritantVerwijderd schreef op 26 February 2003 @ 17:21:
ik zal even kijken of ik hem vanavond nog ff kan installen (deel 1) en een screentje posten
Vae Victis , bedankt voor de save tip, hierdoor wil ik het nog wel een x proberen voordat ik uninstall doe
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2003 17:30 ]
Daar is ie voor bedoelt
nou ik heb een pentium 4 512 mb geforce ti 4600 dus daar is niks mis mee.
het geluid vind ik gewoon niet mooi, en ja ook van de snipers
spanning, tsja ik heb niet het gevoel dat het een geheime missie ofzo is.
wapens kiezen valt eigenlijk wel mee, maar om nou te zeggen dat het echt een mooi buymenu is
Verwijderd
Ik zal voortaan de edit gebruiken
Verwijderd
das pas een late reactieMuSeLive schreef op 26 februari 2003 @ 17:31:
[...]
wapens kiezen valt eigenlijk wel mee, maar om nou te zeggen dat het echt een mooi buymenu is
Hier ben ik het wel mee eens, der zit gewoon geen sfeer in het spel... Niks nieuws, geen bijzondere graphics, geen leuke gameplay, geen mooi geluid..MuSeLive schreef op 26 februari 2003 @ 17:31:
[...]
Ja wat heeft dit spel eigenlijk wel
een leuk idee...ThrillSeeka schreef op 26 February 2003 @ 18:56:
[...]
Hier ben ik het wel mee eens, der zit gewoon geen sfeer in het spel... Niks nieuws, geen bijzondere graphics, geen leuke gameplay, geen mooi geluid..
Ja wat heeft dit spel eigenlijk wel
het idee van dat je moet sluipen maar toch moet samenwerken, dat zie je toch nergens ? behalve dan in sommige oorlogsspellen. leuk idee maar bagger uitgewerkt
-geen night vision, dat snap je toch niet, je ziet geen zak snachts, en die heatgoggles kun je niet mee aimen, dus totaal niks aan om op langere afstand iemand te kneppen
-je moet 100 knoppen instellen om de functies allemaal te kunnen gebruiken, wat een onzin
-ik dus raise en drop stance en lie down gedrukt, en ja hoor gewoon instantly ligt hij op de grond. Dus ik dacht: oh it's like that?
-hoe realistisch is een map waar je alles al op ziet?
-cheap ass bloed
-geluid niet bijzonder interessant
ik vond flashpoint dat toch zeker mindere graphics had veel beter en meer fun. Ik vind dat ze met covert strike de plank misslaan. De nadruk ligt meer op de wapens dan op sneaky stuff.
Splinter cell is echt mega veel beter sneakier, je kunt met licht spelen en met de ai. Dit hier echt niet.
Verwijderd
Maar idd nightvision is jammer, maar Heat goggles, zie je daar in het echt ook door de muur heen? 1e level door de poort heen (houten schutting
majah. ik mis een snipe gun
Verwijderd
maar hijs wel erg leuk
Op het clanbase forum las ik volgens mij dat de makers van igi2 ook mee gaan spelen in clanverband. Dat zou wel mooi zijn. Dan hebben ze tenminste goed contact met de community enz.
Verwijderd
Dit is zeker weten een couterstrike kraker!SimiusMagnus schreef op 05 March 2003 @ 13:31:
Ik ga denk ik vanavond de demo eens uitproberen, kijken of ie leuk is. Deel 1 heb ik wel gespeeld, en die was wel leuk.
Op het clanbase forum las ik volgens mij dat de makers van igi2 ook mee gaan spelen in clanverband. Dat zou wel mooi zijn. Dan hebben ze tenminste goed contact met de community enz.
Verwijderd
No way! Hele hoge eisen en het spel is gemaakt voor single player. En dat de multiplayer werkt is ook een unicum:P? Het lijkt mij absoluut niet een CS kraker..
-512 mb ram nodig ..256mb of minder wordt veel swappen en hanger
draait verder prima op mijn bak , maar met mijn linker sys (zie sig) draait het baggerslecht
en verder zijn de gfx niet echt goes als je de systeemeisen ernaast zet
qua verhouding klopt het niet zo
heb ff op lan mp gedaan, maar de poppetjes bewegen zo lelijk
voor de rest ergggg goed, mooie grote lvl's
eerst moet je je positie bepalen door iets te activeren bij een communicatie mast
daarna moet je dus naar de grens zien te komen
onderweg worden er soldaten gedropt door een hind en er staan ook wat tanks in het veld.
het lukt me wel om een weg te vinden naar de grens alleen is mijn vraag hoe kom ik erover??
er liggen overal minefields, heeft iemand hem al gehaald?
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
Daar ben ik idd ook nog niet voorbij.. Je moet ergens het bos in.. Daar heb je een pad lopen waar geen mijnen liggen.. Kom dus NIET voorbij die bordjes!! Maar ik word dan halverwege wel door die kut helikopter neer gemaait.. Takke ding..joostve schreef op 10 April 2003 @ 22:39:
ik kom niet verder bij de missie waarbij je over de grens moet komen.
eerst moet je je positie bepalen door iets te activeren bij een communicatie mast
daarna moet je dus naar de grens zien te komen
onderweg worden er soldaten gedropt door een hind en er staan ook wat tanks in het veld.
het lukt me wel om een weg te vinden naar de grens alleen is mijn vraag hoe kom ik erover??
er liggen overal minefields, heeft iemand hem al gehaald?
| I've got permission to color outside the lines |
daarna wel ff oppassen voor een ventje op een toren
| I've got permission to color outside the lines |
als je ligt en kruipt zien ze je nog wel
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Verwijderd
Misschien handig om te weten wat voor ATI kaart jij hebt?Dond3r schreef op 12 April 2003 @ 21:12:
werkt spel wel bij mensen met een ATi? hier allemaal knipperende textures
Daarvoor zijn de specs in z'n sig: Club3D ATi Radeon 9700Verwijderd schreef op 13 April 2003 @ 10:57:
[...]
Misschien handig om te weten wat voor ATI kaart jij hebt?
The devil is in the details.
^^? iemandDond3r schreef op 12 April 2003 @ 21:12:
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
ik zit in een level waarbij ik de ruimte raket moet saboteren
eerst heb ik de brandstof afgesloten toen moest ik een zender op de top van de raket plaatsen maar nu moet ik die stelling weg schuiven ofzoiets maar ik snap niet hoe ik dat moet doen, er zit wel een knop maar die reageert niet
iemand enig idee?
[ Voor 6% gewijzigd door joostve op 21-04-2003 19:05 ]
ik wil namelijk snel die missie halen
Daar heb ik ook last vanDond3r schreef op 12 April 2003 @ 21:12:
En ik heb een ATI 8500 sl 128mbram
en 4 drivers geprobeerd maar blijven knipperen

hier zit ik dus vast
missie objective: move the gantry
hoe doe ik dat in godsnaam?
no comment
al gevonden; je hebt ook config.qvm nodigMartinus schreef op 05 May 2003 @ 19:19:
Heb een probby, heb een nieuwe install moeten doien van igi2 door eigen foutje en heb de svaes terug gezet maar kom nu niet meer waar ik was, oftewel kan niet meer verder kijken dan missie 1, maar was bijna op het eind wat nu?
no comment