Toon posts:

advies gevraagd over aanschaf systeem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om een nieuw systeem aan te schaffen. Ik had het volgende in mijn hoofd.

AMD Thunderbird 900Mhz
Asus A7v moederbord
128MB SDRAM
Quantum Fireball LCT15
Asus V7100 Geforce2 32MB
Iiyama Visionmaster 410 Pro
Pioneer DVD-104s

Moet ik een behuizing met 300W voeding nemen ?
Graag zou ik reacties hierop willen over wat ik wel moet doen of niet en wat dan betere alternatieven zijn.
Omdat het mij beter uitkomt om dit aan het eind van het jaar aan te schaffen vraag ik me af of de onderdelen goedkoper zijn geworden of dat ik het net zo goed nu kan aanschaffen of op de HCC.
Ik zou het ook leuk vinden als mensen mij vertellen wat de overklokmogelijkheden zijn met dit systeem. Ik weet dat ik veel vraag maar ik moet het gewoon weten.
Alvast bedankt

Verwijderd

Ja je moet een een 300 watt voeding nemen, want ik heb een TB 800 met een Asus A7V en een Matrox g400 en mijn voltages dalen als een gek (om de 5 minuten) en dat is niet lekker werken :( !!

Voor de rest gebruik je maar de zoekfunctie, want ik wordt echt gek van die mensen die telkens adviezen vragen over wat voor een systeem ze kopen :( :( !!! GEBRUIK DE SEARCH (wel % tekens voor en achter je product zeten wat je zoekt)

edit:

he dennis, lees eerst even de regels voor je dat je gaat posten :) ! (want ik zie net dat je net lid bent :) )

Verwijderd

Als je van plan bent om je systeem over te klokken zou ik als ik jouw was een Abit KT7(-RAID) moederbord kopen in plaats van de Asus.

Verwijderd

Als je wilt overclocken pak een id een abit, hoeft niet perse raid te zijn. Als je nu geen geld hebt kun je er altijd nog een raid controllertje opzetten volgens mij. 133mhz geheugen en als je veel geld hebt 150mhz merk geheugen. En 300watt ja.

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 26 oktober 2000 01:03 schreef dennis1982 het volgende:
Ik ben van plan om een nieuw systeem aan te schaffen. Ik had het volgende in mijn hoofd.

AMD Thunderbird 900Mhz
Asus A7v moederbord
128MB SDRAM
Quantum Fireball LCT15
Asus V7100 Geforce2 32MB
Iiyama Visionmaster 410 Pro
Pioneer DVD-104s

Graag zou ik reacties hierop willen over wat ik wel moet doen of niet en wat dan betere alternatieven zijn.
Omdat het mij beter uitkomt om dit aan het eind van het jaar aan te schaffen vraag ik me af of de onderdelen goedkoper zijn geworden of dat ik het net zo goed nu kan aanschaffen of op de HCC.
Ik zou het ook leuk vinden als mensen mij vertellen wat de overklokmogelijkheden zijn met dit systeem. Ik weet dat ik veel vraag maar ik moet het gewoon weten.
Alvast bedankt[/quote]

Verwijderd

Topicstarter
Sorry dat ik het hele bericht nog een keer heb geplaatst. Maar ik was even aan het kijken wat ik allemaal kon doen hier, be nieuw.....
Pagina: 1