Ik ben van plan om een nieuw systeem aan te schaffen. Ik had het volgende in mijn hoofd.
AMD Thunderbird 900Mhz
Asus A7v moederbord
128MB SDRAM
Quantum Fireball LCT15
Asus V7100 Geforce2 32MB
Iiyama Visionmaster 410 Pro
Pioneer DVD-104s
Moet ik een behuizing met 300W voeding nemen ?
Graag zou ik reacties hierop willen over wat ik wel moet doen of niet en wat dan betere alternatieven zijn.
Omdat het mij beter uitkomt om dit aan het eind van het jaar aan te schaffen vraag ik me af of de onderdelen goedkoper zijn geworden of dat ik het net zo goed nu kan aanschaffen of op de HCC.
Ik zou het ook leuk vinden als mensen mij vertellen wat de overklokmogelijkheden zijn met dit systeem. Ik weet dat ik veel vraag maar ik moet het gewoon weten.
Alvast bedankt
AMD Thunderbird 900Mhz
Asus A7v moederbord
128MB SDRAM
Quantum Fireball LCT15
Asus V7100 Geforce2 32MB
Iiyama Visionmaster 410 Pro
Pioneer DVD-104s
Moet ik een behuizing met 300W voeding nemen ?
Graag zou ik reacties hierop willen over wat ik wel moet doen of niet en wat dan betere alternatieven zijn.
Omdat het mij beter uitkomt om dit aan het eind van het jaar aan te schaffen vraag ik me af of de onderdelen goedkoper zijn geworden of dat ik het net zo goed nu kan aanschaffen of op de HCC.
Ik zou het ook leuk vinden als mensen mij vertellen wat de overklokmogelijkheden zijn met dit systeem. Ik weet dat ik veel vraag maar ik moet het gewoon weten.
Alvast bedankt