[WC] Interesse peiling Dangerden.com Inkoopaktie

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Epsilon

Topicstarter
Dit is een interesse peiling voor een inkoopaktie voor waterkoeling meuk bij www.dangerden.com.
Dit is dus nog geen definitieve inkoopaktie.

Als de inkoopaktie doorgaat (dus als ik goedkeuring krijg van een van de modjes) zal deze een paar weken lopen.

Wat voor spullen kunnen bestelt gaan worden?
Vrijwel alles op www.dangerden.com .
Er zijn echter dingen die niet bestelt mogen worden om het gewicht te drukken, of omdat die producten ook in nederland goed verkrijgbaar zijn.
Hierbij moet je denken aan :
-Artic silver components (los, icm met een waterblok oid mag het wel)
-Stukken koper of aluminium
-kleine dingen zoals slangklemmen en dergelijke
-slangen (zijn in nederland ook goed verkrijgbaar)
-pompen (ook deze zijn in nederland ruim verkrijgbaar)

Wat wel bestelt mag worden:
-alle waterblokken
-peltiers
-radiatoren
-kleine dingen zoals slangeklemmen zolang ze maar icm andere artikelen worden bestelt
-waterwetter
-enz enz

Prijzen:
Er kunnen 2 dingen gebeuren.
1: Het pakje krijg ik gewoon binnen rechtstreeks van dangerden. Dan hoeft er geen belasting te worden betaalt en dus alleen de verzendkosten te worden gedeelt.
2: Van dit scenario gaan we uit. Het pakje word hier onderschept door de douane. Ik moet hier dan invoerrechten + btw over betalen en adminstratie kosten. Bij dit scenario moet er 21% in prijs bij gerekent worden.

Hier moeten natuurlijk nog wat verpakkingskosten en verzendkosten bij van mij naar jullie toe (verzekerd verzenden is gewenst bij deze dure spullen).

Deelname: Ongeveer 8 mensen (bij 100 euro per man bestelling, wat het maximum is voor een inkoopaktie, tenzei het anders vermeld staat bij het officiele topic (mits goedgekeurd of course).

Betaling:
Het is gebruikelijk dat na vaststelling van het eindbedrag (dollarkoers/verzendkosten berekent) dat naar mij over gemaakt word. Geld terug na de betaling zal niet meer mogelijk zijn. Wel als de prijzen gunstiger uitvallen dan verwacht, word natuurlijk het teveel betaalde geld teruggestort.
Het overgemaakte bedrag is het bedrag berekent uitgaande van het 2e scenario, dus dat we invoerrechten en belasting moeten betalen. Als we uiteindelijk geen belasting hoeven te betalen, word dit geld teruggestort.

Voor dit topic:
Alleen als je vragen of interesse hebt posten in dit topic. Vermeld hierbij het bedrag en de producten die je zou willen bestellen (max 100 euro, of 100 dollar).

Brand maar los :)

• Bart_Banaan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

Hmmm, ik wil die Black ICE micro radiator ($ 44.99) wel.... dus bij deze geef ik mij op hiervoor.
Klein maar dapper!

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Wat ik precies ga bestellen maar ik kom aan de €100. Waarschijnlijk een blokje + 226W TEC

Mag ik vragen waarom je tot een max van €800 wilt gaan?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Epsilon
  • Nu online

Epsilon

Topicstarter
The Dolf schreef op 25 september 2002 @ 21:08:
Wat ik precies ga bestellen maar ik kom aan de €100. Waarschijnlijk een blokje + 226W TEC

Mag ik vragen waarom je tot een max van €800 wilt gaan?
Credit card limit en om het niet TE groot te maken.

Verwijderd

Bart_Banaan schreef op 25 september 2002 @ 21:07:
Hmmm, ik wil die Black ICE micro radiator ($ 44.99) wel.... dus bij deze geef ik mij op hiervoor.
Klein maar dapper!
Zo groot is jou project ook weer niet 8)

Verwijderd

Weet nog niet zeker of ik meedoe, maar dan zou ik wel een Maze 3 + Geforce blok willen. Maar hoeveel gaat het ons dan schelen qua verzendkosten? Owja mijn totaal $76.50 = €76.50

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2002 22:11 . Reden: Toch maar geen chipsetblok ]

• Epsilon
  • Nu online

Epsilon

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 22:08:
Weet nog niet zeker of ik meedoe, maar dan zou ik wel een Maze 3 + Geforce blok willen. Maar hoeveel gaat het ons dan schelen qua verzendkosten? Owja mijn totaal $76.50 = €76.50
Ik snap je vraag niet ?
Schelen in verzendkosten zal het niet waarschijnlijk. Maar de spullen zijn veel goedkoper in de USA. Daarom

Verwijderd

Epsilon schreef op 25 september 2002 @ 22:33:
[...]

Ik snap je vraag niet ?
Schelen in verzendkosten zal het niet waarschijnlijk. Maar de spullen zijn veel goedkoper in de USA. Daarom
/me heb ook wel belang maar wegens een beroerde financiele positie niet in staat om mee te doen :(

• cryptapix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:51
reken maar dat een paketje van 800 euro word onderschept..
ik geef je 100% kans op belasting dokken :p
door blokken word je pakket zwaar waardoor ze het bij de douane ZEKER aanhoude
tevens gaat je pakket met het vliegtuig eerst naar frankfurt en dan pas naar nl.. dus 2x pakkans...

de verzendkosten zullen echt wel veel zijn..
ik had toen ook iets van 150 dollar verzendkosten ofzow.. :p

ook zullen blokken de verzendkosten ENORM omhoog knallen..
de blokken wegen veel en de verzendkosten worden berekend op het gewicht van het pakje..

anyway succes met inkoopactie.. ik wou alleen wat klein spul maar dat gaat dus niet.. jammer

[ Voor 0% gewijzigd door cryptapix op 25-09-2002 23:05 . Reden: wat extra info ]

• Chiron
  • Laatst online: 20-02 16:22

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
ik zou pompen sowieso niet bij dangerden bestellen, want die lopen op 110v... en zijn in NL bij de aquariumboer voor 1/3e van de prijs te bestellen

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Epsilon
  • Nu online

Epsilon

Topicstarter
cryptapix schreef op 25 september 2002 @ 23:03:
reken maar dat een paketje van 800 euro word onderschept..
ik geef je 100% kans op belasting dokken :p
door blokken word je pakket zwaar waardoor ze het bij de douane ZEKER aanhoude
tevens gaat je pakket met het vliegtuig eerst naar frankfurt en dan pas naar nl.. dus 2x pakkans...

de verzendkosten zullen echt wel veel zijn..
ik had toen ook iets van 150 dollar verzendkosten ofzow.. :p

ook zullen blokken de verzendkosten ENORM omhoog knallen..
de blokken wegen veel en de verzendkosten worden berekend op het gewicht van het pakje..

anyway succes met inkoopactie.. ik wou alleen wat klein spul maar dat gaat dus niet.. jammer
Jij had een pakket dat in volume 8 keer zo groot was. Dan gaat het idd harder.

Je moet nu op een 75 dollar verzendkosten rekenen.

• Halo_Master
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-12-2024

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Ja, ik wil een black ice extreme(chrome uitvoering) en tygon slang(is echt nergens verkrijgbaar in Nederland,beter als silicon) 8 foot van 1/2 inch en het reservoir met een 1/2 inch diameter aansluiting(teflon tape, straight), zit ik alleen wel op 133 $=+- 135 euro. en dat is eigenlijk nog niet alles, ik zou er ook wel een radeon 9700 pro waterblock met 1/2 inch fittings bij willen hebben.Dus als die 800 euro je niet lukt ben ik zeker je man.

Dus geef mij maar een seintje aan het einde van de aktie hoeveel er uitgegeven mag worden.reserveer iig voor mij maar 100 euro.Ik doe zeker mee.Maar ik moet die tygon tubing wel kunnen bestellen.(is echt nergens te krijgen in nl.).Maar ook als je ruimte hebt voor een dollar of 200 voor mij, ben ik daar goed voor.

Halo_master gaat ff flink lopen coolen en heeft het geld eindelijk bij elkaar

})

Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)

• Halo_Master

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Ik heb trouwens ook eens gekekn naar het stukje invoerrechten, dat heet nu "douanerechten" , maar computeronderdelen en hardware , daar hoef je geen douanerechten voor te betalen.Als je bij dangerden vraagt dit te vermelden op de buitenkant van de verpakking hoef je dat waarschijnlijk niet te betalen.Maar die 20% bTW denk ik wel, ontkom je bijna niet aan.

Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)

• Bramster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:15
Ik en Hero hebben wel interesse in een Maze-3, dus 2x een maze...

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-02 15:53

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 22:34:
[...]

/me heb ook wel belang maar wegens een beroerde financiele positie niet in staat om mee te doen :(
Hier nog zo een (laatste tijd iets teveel IA's meegedaan :X) :(

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Demoniac schreef op 26 september 2002 @ 09:50:
[...]

Hier nog zo een (laatste tijd iets teveel IA's meegedaan :X) :(
/me meer met pc upgrading, :( 80 gig hdd XP2000 cpu, tikt wel aan :X en dan moet ik nog een nieuw mobo + ram en een nieuwe videokaart :|

Verwijderd

Maar wat is dan het voordeel van een inkoopactie tegenover het gewoon zelf te bestellen? Dan zou ik het net zo goed zelf kunnen doen als er geen verdere voordelen aan verbonden zitten. Misschien zelf nadelen (invoerrechten). Maar dit betekend niet dat ik niet mee wil doen. Moet nog even overleggen met de financieel directeur :)

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
Ik doe mee en wel voor het volgende:

-Danger Den GeForce4/Radeon 9000/9700 Pro Block
-AS3
-Slang
-Koppelstukjes
-Slangklemmen

Ik denk bij elkaar max 65 dollar (en dan nog verzendkosten).

Ik zie net dat het blok nog niet bestelbaar is??
Er is nog geen "add to cart" knop.

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-02 23:50

Dark Angel

Corvette LS Power

Ik wil graag mee doen met deze actie

ik heb de Danger Den Ati Radeon 9700 block nodig voor me nieuwe pc

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

• Gman
Halo_Master schreef op 26 september 2002 @ 01:07:
Ik heb trouwens ook eens gekekn naar het stukje invoerrechten, dat heet nu "douanerechten" , maar computeronderdelen en hardware , daar hoef je geen douanerechten voor te betalen.Als je bij dangerden vraagt dit te vermelden op de buitenkant van de verpakking hoef je dat waarschijnlijk niet te betalen.Maar die 20% bTW denk ik wel, ontkom je bijna niet aan.
Heb je een url ofzo?

• cryptapix
Halo_Master schreef op 26 september 2002 @ 01:07:
die 19% btw betaal je wel
invoerrechten op pc hardware is er niet
maar de douane maakt je pakketje toch open en dan zien ze wel da het pc hardwre is
bovendien zit op elke zending een plastic hoesje met daarin verzend informatie.. hierop staat ook dat het om computer hardware gaat.. dat moet wel anders word het beetje gekut bij douane he :p

• Desolation Angel
  • Laatst online: 16-12-2023
Is nogal dom om slangen te verbieden , Tygon tubing is erg goed , enorm populair en ENKEL bij Danger Den te krijgen

• Epsilon
  • Nu online

Epsilon

Topicstarter
Desolation Angel schreef op 26 september 2002 @ 16:15:
Is nogal dom om slangen te verbieden , Tygon tubing is erg goed , enorm populair en ENKEL bij Danger Den te krijgen
Ik ken de slangen dus dat hoef je me niet te vertellen. Maar ik wil NIET dat er alleen slangen bestelt worden. Dan moet er gewoon een blokje of radiator bij. Dit is alleen maar om de verzendkosten te drukken. Volume is de grootste factor als het om verzendkosten gaat (bij overvliegen zoals dit).

Verwijderd

ben wel geinteresseerd in 2 radiators a $35.00 = 70 euro. En nog wat klein grut, zal in totaal iets van 100 euro worden

Verwijderd

Goed idee deze inkoopactie, ik denk dat Epsilon ook deze inkoopactie goed kan lijden. Vorige keer had hij wat problemen met de doanne maar daar kon hij ook niks aan doen.

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-02 20:58
* RocketKoen wil ook wel mee doen voor een paar blokjes

TheS4ndm4n#1919

• Epsilon
  • Nu online

Epsilon

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 19:08:
Goed idee deze inkoopactie, ik denk dat Epsilon ook deze inkoopactie goed kan lijden. Vorige keer had hij wat problemen met de doanne maar daar kon hij ook niks aan doen.
Toen hadden we gewoon pech dat de douane (of naja, de nederlands pakketdienst) het pakje kwijt was.

Verwijderd

Maar wat zijn nou de voordelen van het met een grote hoeveelhied met z'n allen te bestellen, tegenover het in je eentje bij DD bestellen. Als het niks in de verzendkosten gaat schelen? Of krijg je korting als je meer bestelt?

• Epsilon
  • Nu online

Epsilon

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 22:55:
Maar wat zijn nou de voordelen van het met een grote hoeveelhied met z'n allen te bestellen, tegenover het in je eentje bij DD bestellen. Als het niks in de verzendkosten gaat schelen? Of krijg je korting als je meer bestelt?
Korting zowieso, en in verzendkosten scheelt het ook behoorlijk

Verwijderd

Maar kan ik dan ongeveer een voorbeeld krijgen van wat een Maze 3 en een GeForce 3 blokje gaat kosten. Uit ervaring ofzo?

• Epsilon
  • Nu online

Epsilon

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 23:00:
Maar kan ik dan ongeveer een voorbeeld krijgen van wat een Maze 3 en een GeForce 3 blokje gaat kosten. Uit ervaring ofzo?
lees de eerste reply voor dit. Maar vooruit, ik ben ook de beroerdste niet (anders zou ik dat regelwerk van dangerden niet op me nemen, want het is non-profit)

We gaan ff uit van 30 dollar korting en 80 dollar verzendkosten. Er word in totaal (incl me) voor 800 dollar bestelt. Ook ga ik er van uit dat de dollar even veel waard is als de euro.

In case van geen belasting:
800-30+80=850 dollar

850/800=1.063

Het geforce blok (34,50 geloof ik, dit doe ik ff uit mn hoofd) kost dan
34,50*1.063=36,66 euro.

Hier moet dan nog de verzendkosten bij van mij naar jou (5,70 geloof ik, voor verzekerd verzenden).

Als er WEL belasting over betaalt moet worden krijg je dit:
800-30+80=850 dollar

850/800=1.063

34,50*1.063*1.20 (belasting)=43,99 euro

Wederom moeten hier nog verzendkosten van mij naar jou bij.

Verwijderd

Ok ik denk dat ik het wel vat. Bedankt voor je uitleg

• Gman
Voor artikelen die u buiten de EU heeft gekocht, is vrijstelling van belasting mogelijk. Per zending geldt een vrijstelling van belasting tot een bedrag van € 22,-. Is de waarde meer dan dit bedrag, dan betaalt u douanerechten en BTW over de totale waarde. De zending dient rechtstreeks, dus zonder bemiddeling van tussenhandelaren, te worden verzonden naar de door u aangegeven bestemming.
Ik heb voor deze post een collega gesproken en die zei precies hetzelfde!

Ik wil nog even zeggen dat ik alle tijd heb met deze bestelling, geen haast bij :)

• Demo

Demo

Als de IA tot na 16 oktober loopt kan ik wel meedoen denk ik...
* Demo is de 16e jarig namelijk :)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.

• Epsilon
  • Nu online

Epsilon

Topicstarter
Demoniac schreef op 27 september 2002 @ 20:16:
Als de IA tot na 16 oktober loopt kan ik wel meedoen denk ik...
* Epsilon is de 16e jarig namelijk :)
tjek mn profile ;)

Verwijderd

2x Stainless Steel All Thread
w/ 4 Brass Knurled Nuts and all
other mounting hardware parts $6.50
Afbeeldingslocatie: http://www.dangerden.com/images/misc_hardware/SSHD_LARGE.gif
Voor me blokje van imothep (maze3 look-a-like)

Black Ice Pro EVO (black) $50.00
Afbeeldingslocatie: http://www.dangerden.com/images/bice/BI_ProEvo_WhiteBG.jpg

Totaal $ 56,50

• Halo_Master

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Hoi,

Ik zal mijn definitieve bestelling ook maar ff doen:

-1x black Ice Extreme chrome $85
-6 feet of tygon tubing 1/2 inch ID 17,90 $

Bij elkaar 103 $, als je een uitzondering zou willen maken?Ik ga er nl. maar 3$ boven.

Als je niet aan die 800$ komt, heb ik eventueel nog wel meer, nl.

- een clear reservoir met 1/2 inch fittings(straight), teflon tape : 25$
-Adjustable Plastic Hose Clamp, 11/16 - 13/16 Diameter Clamps , ik wil er 8 =6 $
-Nog een black Ice Extreme chrome: $85
-Pump and Radiator Adaptors, 1/2 to 3/8 : $4,50
-eventueel nog 4 foot of tygon tubing 1/2 inch ID $11,60
-nog 6 foot of tygon tubing 3/8 inch ID, $14,10

Nog een 156 $ erbij, als ik alles kon bestellen wat ik nodig had, dan zou het me 259$ kosten.
Maar mijn interesse is serieus en het onderste is alleen een opsomming voor als je de 800$ niet haalt. We zitten nu, (zonder jouw en mijn bestelling) op de 450$.

Voordat de definitieve bestelling wordt gedaan moet je me maar ff laten weten og er voor mij nog ruimte is om eventueel extra te bestellen.

• Epsilon
  • Nu online

Epsilon

Topicstarter
Halo_Master schreef op 28 september 2002 @ 16:14:
Hoi,

Ik zal mijn definitieve bestelling ook maar ff doen:

-1x black Ice Extreme chrome $85
-6 feet of tygon tubing 1/2 inch ID 17,90 $

Bij elkaar 103 $, als je een uitzondering zou willen maken?Ik ga er nl. maar 3$ boven.

Als je niet aan die 800$ komt, heb ik eventueel nog wel meer, nl.

- een clear reservoir met 1/2 inch fittings(straight), teflon tape : 25$
-Adjustable Plastic Hose Clamp, 11/16 - 13/16 Diameter Clamps , ik wil er 8 =6 $
-Nog een black Ice Extreme chrome: $85
-Pump and Radiator Adaptors, 1/2 to 3/8 : $4,50
-eventueel nog 4 foot of tygon tubing 1/2 inch ID $11,60
-nog 6 foot of tygon tubing 3/8 inch ID, $14,10

Nog een 156 $ erbij, als ik alles kon bestellen wat ik nodig had, dan zou het me 259$ kosten.
Maar mijn interesse is serieus en het onderste is alleen een opsomming voor als je de 800$ niet haalt. We zitten nu, (zonder jouw en mijn bestelling) op de 450$.

Voordat de definitieve bestelling wordt gedaan moet je me maar ff laten weten og er voor mij nog ruimte is om eventueel extra te bestellen.
Het gaat niet om de ruimte, maar om het maximale wat toegestaan is voor een inkoopaktie.

• Dark Angel

Dark Angel

Corvette LS Power

even een vraagje waarom wil je alles bij hun kopen je kan natuurlijk ook alleen onderdelen laten over komen die niet in nederland te krijgen zijn aangezien de Blackice pro en de Maze 3 en nog een paar modelen gewoon hier in nederland in de winkels liggen.

is het makkkelijk om alleen de bijzonder onderdelen te laten over komen zo als bij de ati 9700 en GF4 koelers en spacers

• Epsilon
  • Nu online

Epsilon

Topicstarter
Dark Angel schreef op 28 september 2002 @ 19:35:
even een vraagje waarom wil je alles bij hun kopen je kan natuurlijk ook alleen onderdelen laten over komen die niet in nederland te krijgen zijn aangezien de Blackice pro en de Maze 3 en nog een paar modelen gewoon hier in nederland in de winkels liggen.

is het makkkelijk om alleen de bijzonder onderdelen te laten over komen zo als bij de ati 9700 en GF4 koelers en spacers
Het gaat ook om het enorme prijsverschil tussen die prijzen daar en hire in n;.

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Verwijderd schreef op 28 september 2002 @ 00:11:
2x Stainless Steel All Thread
w/ 4 Brass Knurled Nuts and all
other mounting hardware parts $6.50
[afbeelding]
Voor me blokje van imothep (maze3 look-a-like)
Count me ook in voor dit setje :9~
En Water wetter 12 ounces voor $7.50

Totaal: $14

iStockphoto

Verwijderd

BlizzarD schreef op 28 september 2002 @ 20:16:
[...]

da's idd super handig voor self made blokjes. btw, wanneer wordt bekend gemaakt of deze interesse peiling een definitieve IA wordt?

• Demo

Demo

:X
Hoe toevallig :D

• cryptapix
epsilon
zou je me nog ff kenne contacte op irc / msn (mail zie profiel)
ik kan je namelijk nergens op irc vinde :D vergeet elke jkeer welk chan je zit :p
dus dan amar ff zow :p

Verwijderd

BlizzarD schreef op 28 september 2002 @ 20:16:
[...]

Ik heb er dus 2 besteld 1 voor jouw en 1 voor mij !!

• The_Resetter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-02 19:42
heee ik heb wel belang bij die GF4 WC block :) count me in 4 that

Video Card Water Block - Includes Mounting Hardware, GeForce4, 1/2 Fittings, Brass Fittings, Stainless Steel Option
Comments:

Click Add/Change to add these comments.
GF4BLOCK $46.00 $46.00 No

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 00:14:
[...]

Ik heb er dus 2 besteld 1 voor jouw en 1 voor mij !!
Nog beter 8-)
Zet er ajb dan ook 12 ounces water wetter bij, dan regelen we dat wel :)

iStockphoto

Verwijderd

Epsilon schreef op 26 september 2002 @ 22:36:
[...]

Toen hadden we gewoon pech dat de douane (of naja, de nederlands pakketdienst) het pakje kwijt was.
NPD zuigt hard..ik heb er zelf gewerkt in de vakantie....nou daar wil ik mijn pakketje niet door laten bezorgen!!

• Epsilon
  • Nu online

Epsilon

Topicstarter
Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 19:59:
[...]

NPD zuigt hard..ik heb er zelf gewerkt in de vakantie....nou daar wil ik mijn pakketje niet door laten bezorgen!!
weinig keus :/

• Kapitein Edward
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-02-2024
Ik zou best mee willen doen, maarja... geen geld :'(

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-01-2025
OK dan, count me in voor:

1 Copper Video Card Cooler 3/8" Side Fittings $27.50
1 MAZE1C 3/8" Brass Fittings $38.00
1 Arctic Alumina Thermal Adhesive $8.00

Heb je al enig idee wanneer je alles gaat bestellen ? Hoor het wel via de mail of dit topic...

Concrete Loop Watercooling

• The_Resetter
edit:
onzin

• Demo

Demo

Kan iemand mij uitleggen wat er zo speciaal is aan die slangen van Danger Den?

• Epsilon
  • Nu online

Epsilon

Topicstarter
Demoniac schreef op 01 oktober 2002 @ 13:29:
Kan iemand mij uitleggen wat er zo speciaal is aan die slangen van Danger Den?
Ik heb ze ook in mn handen gehad (werkte op een lab) en ze zijn ongelooflijk soepel en knikken eigenlijk niet door de extreem dikke wand.

• Demo

Demo

Ik kan heel goedkoop aan gewapende (lucht) slang komen, da's toch ook goed? Ik hoef mijn slangen niet extreem strak te leggen ofzo...

• Epsilon
  • Nu online

Epsilon

Topicstarter
Demoniac schreef op 01 oktober 2002 @ 14:10:
Ik kan heel goedkoop aan gewapende (lucht) slang komen, da's toch ook goed? Ik hoef mijn slangen niet extreem strak te leggen ofzo...
Kom even op icq en add me plz Om zo het aantal reply's te drukken en het overzichtelijk te houden

Verwijderd

Epsilon schreef op 01 oktober 2002 @ 14:13:
[...]

Kom even op icq en add me plz Om zo het aantal reply's te drukken en het overzichtelijk te houden
heb je msn? voeg me ff toe; siqdiz@hotmail.com

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02-2024
Ben geinteresseerd in onderstaande :)

MAZE3 Block - $48.00
Includes Mounting Hardware, 3/8 Fittings, Chrome Fittings, AMD Processor Copper Top

2x Papst 120mm Fan - Bare Wires - $38

12oz Water Wetter - $7.50

-==-

1 vraagje, wat is 1/2 en 3/8 fitting ?
DWZ, in het "normale" europese formaat :)

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

• Epsilon
  • Nu online

Epsilon

Topicstarter
TheDarkLord666 schreef op 03 oktober 2002 @ 19:52:
Ben geinteresseerd in onderstaande :)

MAZE3 Block - $48.00
Includes Mounting Hardware, 3/8 Fittings, Chrome Fittings, AMD Processor Copper Top

2x Papst 120mm Fan - Bare Wires - $38

12oz Water Wetter - $7.50

-==-

1 vraagje, wat is 1/2 en 3/8 fitting ?
DWZ, in het "normale" europese formaat :)
1/2" is 12/13 mm
3/8" is 10mm

allebei binnendiameter

Verwijderd

1 inch = 2,54 cm. Dus reken zelf maar uit.
Maar eigenlijk hoef je dat niet in cm te weten, want als je slang wilt kopen, wordt de diameter ook in inches aangeduidt.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2002 20:04 . Reden: Net te laat ]

• TDLofCC
niet bij het tuincentrum ... ;)

Ok, dan moet ik 3/8 hebben.

thanks.

offtopic:
nouja ... eigenlijk toch wel ontopic >:)
Dabit, keur dit wel ff goed ... heb me blokje nodig :P

[ Voor 0% gewijzigd door TDLofCC op 03-10-2002 20:09 . Reden: dammit ... damn typos ]

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

Verwijderd

TheDarkLord666 schreef op 03 oktober 2002 @ 20:08:
niet bij het tuincentrum ... ;)

Ok, dan moet ik 3/8 hebben.
Serieus?? Je kan best gelijk hebben hoor (zal wel), maar ik ben nog nooit slangen tegengekomen in cm's. Je zou toch denken dat ze het in inches neerzetten, omdat dat een beetje standaard is in die branche.

En als het de binnendiameter is, wat is dan ongeveer de OD van de aansluitingen op zo'n blokje? 3/4"??

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2002 20:18 . Reden: Vraagje over buitendiameter ]

• TDLofCC
dude ... hing aan een spindel ...

Bij een beetje professionele winkel zal het wel idd ... maar dit was maar een tuincentrum.
Hing er ook voor 1.25euro per meter :)

• Epsilon
  • Nu online

Epsilon

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 20:14:
[...]

Serieus?? Je kan best gelijk hebben hoor (zal wel), maar ik ben nog nooit slangen tegengekomen in cm's. Je zou toch denken dat ze het in inches neerzetten, omdat dat een beetje standaard is in die branche.

En als het de binnendiameter is, wat is dan ongeveer de OD van de aansluitingen op zo'n blokje? 3/4"??
evenveel ?

Verwijderd

ok

• The_Resetter
nou wanneer gaan we beginnen :) *bounce* *bouce* k heb gf4 blokje nodig :)

• Dark Angel

Dark Angel

Corvette LS Power

ik hoop dat deze inkoop actie kan gaan starten er hebben aardig wat mens een lijstje gestuurd met wat zou eventuel zouden willen hebben.

Verwijderd

ik hoop dat ik nog mee kan doen

ik zou graag dit willen

10x Brass Fittings for Blocks, 1/4 NPT 1/2 OD per stuk:$1.50 totaal: $15.00

10x Polypropylene Fittings, 1/2 Fittings per stuk: $1.00 totaal: $10.00

1x Copper Chipset Block 40mm x 40mm, 1/2 Fittings, Brass Fittings, Extra Set Hardware prijs: $32.50

alles bij elkaar opgeteld = 57.50 (buiten de versendkosten dan)

en zo ie zo bedankt voor het opzetten van de inkoop actie.

ik krijg nog bereicht of het doorgaat en of ik mee doe neem ik aan?

• Epsilon
  • Nu online

Epsilon

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 16:02:
ik hoop dat ik nog mee kan doen

ik zou graag dit willen

10x Brass Fittings for Blocks, 1/4 NPT 1/2 OD per stuk:$1.50 totaal: $15.00

10x Polypropylene Fittings, 1/2 Fittings per stuk: $1.00 totaal: $10.00

1x Copper Chipset Block 40mm x 40mm, 1/2 Fittings, Brass Fittings, Extra Set Hardware prijs: $32.50

alles bij elkaar opgeteld = 57.50 (buiten de versendkosten dan)

en zo ie zo bedankt voor het opzetten van de inkoop actie.

ik krijg nog bereicht of het doorgaat en of ik mee doe neem ik aan?
Er zal een nieuw topic worden geopend met de definitieve inkoopaktie.
Hier zullen een paar nieuwe richtlijnen in komen te staan mbt goederen.

Verwijderd

hmm door enkele tegenvallers is het de vraag of ik mee gaan doen :(

• Dutchess_Nicole
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:29
Ik ben wel geinteresseerd in een Maze3 blokje ($42.00). Is dat genoeg om mee te doen?

Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.

• Epsilon
  • Nu online

Epsilon

Topicstarter
BlackSash schreef op 04 oktober 2002 @ 18:49:
Ik ben wel geinteresseerd in een Maze3 blokje ($42.00). Is dat genoeg om mee te doen?
Yup
ff mailen
en dan is de aktie gesloten :)
Pagina: 1