Nu heb ik vanalles ingesteld in mijn nieuw besturingssysteem waaronder allerlei programma's enz... maar drie dingen lukken toch nog totaal niet, en dat is wine of winex werkende krijgen want als ik een programma open met winex dan start dit wel maar krijg ik alles dubbel zo groot en dan loopt suse 8.0 gewoonweg vast waardoor een reboot noodzakelijk is.
AGP veranderen naar 1* lukt niet dit is nogtans nodig om 3d toepassingen te kunnen laten draaien want mijn mobo werkt niet stabiel met agp 2*
en dan eigenlijk mijn belangrijkste probleem die printer instellen, ik kan dus onmogelijk iets printen, zowel niet in gimp, openoffice, kword en alle andere programma's. Testafdrukken (die je bij het instellen van de printer m.b.h.v. Yast 2 kan maken) lukken ook niet. Telkens krijg ik de volgende error:
AGP veranderen naar 1* lukt niet dit is nogtans nodig om 3d toepassingen te kunnen laten draaien want mijn mobo werkt niet stabiel met agp 2*
en dan eigenlijk mijn belangrijkste probleem die printer instellen, ik kan dus onmogelijk iets printen, zowel niet in gimp, openoffice, kword en alle andere programma's. Testafdrukken (die je bij het instellen van de printer m.b.h.v. Yast 2 kan maken) lukken ook niet. Telkens krijg ik de volgende error:
En vooral dat laatste zinnetje komt overal terug. Op de drie problemen zoek ik toch al een tijdje en veel andere dingen zijn me gelukt op te lossen maar bovenstaande zaken daar weet ik toch geen raad mee, vooral omdat die twee van de drie zaken wel goed gingen vroeger onder Suse 7.2Er deed zich een fout voor tijdens het afdrukken. Deze foutmelding werd van het systeem ontvangen:
/usr/bin/lpr -P 'color' '-#1' '/opt/kde3/share/apps/kdeprint/testprint.ps' : uitvoering faalde met deze melding:
Get_local_host: hostname 'D5E00369' bad