Toon posts:

[nascar 1]probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Net Nascar 1 weer uit de kast getrokken, ff oude herinneringen bovenhalen, naja geinstalleerd enzo, ging allemaal perfect, maar toen, ik startte het spel op en kreeg deze melding;

Kan een benodigd DLL-Bestand, Nvapi.dll, niet vinden.

en op internet staan alleen maar dode links, en hij staat ook niet op mn computer..... (search vind ook nix)

iemand die m wel voor me heeft?

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Bekijk het ff. Dit is de tweede link die ik aanklik met een seach op google.

http://skyscraper.fortune.../467/dllfiles/dllpage.htm

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Verwijderd

Topicstarter
thanx dude =) eroverheen gekeken denk ik ;) maar nu geeft ie weer aan dat ie m niet kan starten! heeeeeeelp

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:24
je hebt cker windows xp?
dan kan die waarschijnlijk dat spel niet starten

Verwijderd

Topicstarter
nee ik heb win 98

Verwijderd

download laatste update.... komt het wel goed

Verwijderd

Topicstarter
hmm welke update precies? t zijn er zo veel ;)

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
uhm het probleem ligt denk meer aan dat nascar 1 onder dos moet draaien. Met windows 95 doet hij het ook niet nl. :)

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Verwijderd

Topicstarter
op mn oude computer ehb ik het spel jaren onder windows 95 gespeeld hoor...

• The_FrankO
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 17:25:
Ja maar dan sluit hij eerst windows 95 af en daarna start hij nascar op in dos en als je nascar afsloot starte windows weer op :)

Zoiets was het. Kijk anders even bij de properties van de exe bestand of je hem in dos kunt starten. (kweet dus niet of dat kan met windows 98 ik draai dit namelijk al jaren niet meer en wil me er ook niets meer van herinneren :( )
Fuelke schreef op 26 september 2002 @ 17:29:
[...]

Als je hem onder Windows opstart ging ie toch vanzelf afsluiten en booten in DOS.
zeg ik :+

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:41

Fuelke

Forza Ferrari

Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 17:25:
Als je hem onder Windows opstart ging ie toch vanzelf afsluiten en booten in DOS. Anders ga je ff naar DOS en probeer je op die manier te spelen. Moest er ook niet iets gedaan worden met UNIVESA.EXE ? (lang geleden dat ik die eerste NASCAR nog gespeeld heb, heb daar nu NASCAR 2002 voor :P

Edit > The_FrankO was me voor

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Verwijderd

Topicstarter
ooh weird ik weet namelijk zeker dat ie bij mij hem gewoon in windows opstartte, en niet eerst naar dos ging. (ik weet namelijk nog een x dat er iets fout ging en het spel terug naar de desktop ging en toen het introfilmpje half afspeelde op mn desktop, en ik helemaal bang was dat ik de computer had gesloopt ;) was ook 7 ofzo ;) )

kan het nu niet meer proberen op mn oude computer want die weigert windows 95/98 te installeren...

maar dat met dos ga ik es proberen ja :)

edit:
Dat programmaatje waarmee je de auto's kan inkleuren enzo zegmaar ;) dat doet het wel gewoon, weird

• The_FrankO
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 17:41:
Dat programmaatje waarmee je de auto's kan inkleuren enzo zegmaar ;) dat doet het wel gewoon, weird
Dat is ook een windows progje ;)

Verwijderd

Topicstarter
wat een logica toch weer ;)

Verwijderd

anders start je je computer op in dos, install je hem onder dos en daarna toets je geloof ik nascar.exe of nas.exe maar kan ook iets anders zijn in! en whala jij kan spelen :D

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 22:01:
anders start je je computer op in dos, install je hem onder dos en daarna toets je geloof ik nascar.exe of nas.exe maar kan ook iets anders zijn in! en whala jij kan spelen :D
NASCAR -H zelfs voor SVGA :P

Euro valt ==> probeer eens de schakelopties achter NASCAR.exe (ff checken of ik die nog kan vinden.

Matrox MGA Millennium:
To start the Matrox MGA Millennium special version, type
MATROX <ENTER> (for svga graphics) or
MATROX -L <ENTER> (for vga graphics) from your C:\NASCAR directory.

Creative Labs 3D Blaster:
To start the Creative Labs 3D Blaster special version, type
CREATIVE <ENTER> (for svga graphics) from your C:\NASCAR directory.

En geluidsproblemen was het NASCAR -F

Verwijderd

Topicstarter
nja hij doet het nog steeds niet , ook niet in dos en ook niet met schakelopties.. is de .dll niet gewoon beschadigd misschien? tis trouwens Wnascar.exe, staat die W niet gewoon voor windows? :P

Verwijderd

dat had ik niet met nascar, bij mij was het gewoon nascar! en weet zeker dat het 1 was maar ja maakt ook nie uit succes nog :D

Verwijderd

Topicstarter
ooh trouwens als ik die nvapi.dll open met kladblok dan staat er "This program cannot be run in DOS mode." tussen allemaal blokjes en tekens dus dat zit zoiezo fout als die in dos zou moeten starten ;)

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

ff voor de duidelijkheid, van welke developer is jouw NASCAR? Ik ging er namelijk gewoon van uit dat je die van Papyrus bedoelt, maar misschien heb jij een andere.

Verwijderd

Topicstarter
die van papyrus ja
Pagina: 1