DMX X-fire stuk?

Pagina: 1
Acties:

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:22
Ik heb een Terratec DMX-Xfire 1024. Nu zitten er twee uitgangen voor speakers op. Je kunt er dus 4 speakers (ook wel quadrophonic genoemd) op aansluiten. Nu is het zo dan ik een probleem heb met 1 van die speakeruitgangen. En dat probleem is dat de linkerspeaker heel zacht geluid voortbrengt terwijl de rechterspeaker dat veel harder doet. Het ligt niet aan de balance, want die staat precies in het midden en bovendien heeft de andere speakeruitgang daar geen last van. Nu moet ik wel zeggen dat de originele Terratec drivers niet geïnstaleerd staan omdat die alleen maar problemen geven en het maximum volume ligt dan een stuk lager. Daarintegen heb ik de standaard XP driver geïnstaleerd staan: Crystal SoundFusion Audiodevice.

Misschien dat mijn X-fire stuk is, of zou het ook ergens anders aan kunnen liggen?

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
Het lijkt me dat hij stuk is, anders zou hij gewoon 2x hetzelfde volume geven.
Probeer de goede drivers eens te installeren, of hij dan nog steeds 2x een ander volume geeft. :)

Verwijderd

Ik weet het niet zeker maar volgens mij zijn het de drivers ik kan me nog vaag herinneren dat ik ook zo'n soort probleem heb gehad

zoek op got naar gamessurround fortissimo drivers topic die werken goed met deze kaart en xp.

wat je ook kunt doen weet niet of je dat al gedaan heb controleer je boxen draden op draad breuk en wissel stekkers om bij de uitgangen