Toon posts:

Past de Pal 8045 op de Apogee?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ff snel vraagje voordat ik ze aanschaf en het past niet;

Past de Alpha Pal 8045 op de Chaintech Apogee? (AMD) :?

Afbeeldingslocatie: http://www.explosivelabs.com/reviews/chaintech_kt333/DSCF0011.JPG

Nou heeft ie wel de gaten, maar volgens mij zitten die ronde dingetjes in de weg (hoe heten ze ook alweer??)

Ik hoop dat iemand het ff snel weet want ik wil ze beide kopen maar dan moet het natuurlijk wel passen :)

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Maximus

PhD i.o.

ja dat kan.. en ik denk niet dat de connectoren in de weg zitten :) Dus dat mot kenne. Maar waarom geef je 85 euro uit voor een koelblok? :?

You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.

Verwijderd

Topicstarter
M@ximuS schreef op 25 september 2002 @ 20:04:
ja dat kan.. en ik denk niet dat de connectoren in de weg zitten :) Dus dat mot kenne. Maar waarom geef je 85 euro uit voor een koelblok? :?
85? :?

Bij alternate issie 49 :)

En ik weet alweer hoe die dingen heten, condensatoren :)

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Maximus

PhD i.o.

ja dat ja :) naja in de hardware.info werden ze genoemd met een prijs van 85 euro.. maar dat klopt dan niet.

You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.

Verwijderd

Topicstarter
M@ximuS schreef op 25 september 2002 @ 20:21:
ja dat ja :) naja in de hardware.info werden ze genoemd met een prijs van 85 euro.. maar dat klopt dan niet.
hehe :) maar je denkt dat het duz geen probleem gaat worden? Ik wil het eigenlijk cker weten.. aangezien 49 euro alsnog niet goedkoop is voor alleen een sink. :/

Maniertje om er achter te komen? 8)

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 11:36

Speedy-J

AMD Enthusiast

Die dingen ken je afbreken dan past hij weer :),man op dat ding ken je geen fatsoenlijke kewler kwijt !
nofi...
Zo te zien past me Swiftech blokje niet eens ,en die is 7,5x7,5CM

[ Voor 0% gewijzigd door Speedy-J op 25-09-2002 20:41 . Reden: ff passen en meten.. ]

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

Verwijderd

afmeten. :)
check de afmetingen van die pal 8045, en hoe groot de socket is. je kunt wel zien dat die condensatoren er vrij dicht op zitten dus je zal denk ik een halve centimeter speling hebben. je kunt ook proberen als het net niet past de condensatoren een beetje aan de kant te buigen, maar ik zou dan toch echt een andere heatsink overwegen.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik zat ook al te denken om een andere sink te nemen, maar deze is wel heel vetjes natuurlijk :) en aangezien ik alleen een sink wil is deze wel fijn :)

Maarja, dan neem ik de silver mountain 2 wel of dat heatpipe ding van coolermaster :D

Een ander moederbord kan ook alleen dit moederbord vinnik echt vet, vooral omdat ik dan meteen rounded cables heb en dat ding voor USB in me front enzo :)

Verwijderd

vaag ding... welk merk is dat?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 20:54:
vaag ding... welk merk is dat?
wat bedoel je?

Me mobo? dies van chaintech

• NexuZ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-07 22:20
Ik denk wel dat ie past meet anders eerst ff de afstandjes op.

• Andy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-07 18:17

Andy

rm -r

ik heb deze combo en het past inderdaad; AMP XP1600+ @ 2,00V & 177Fsb = 1860mhz
wordt handwarm met 8cm stille fan erop

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

• tisloafp
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-07 16:45
hier kun je zien of de 8045 op je mobo past.

edit:
|:( zie nu dus dat de chaintech er niet bij staat

Verwijderd

Topicstarter
Andy schreef op 25 september 2002 @ 22:49:
ik heb deze combo en het past inderdaad; AMP XP1600+ @ 2,00V & 177Fsb = 1860mhz
wordt handwarm met 8cm stille fan erop
Ok, bedankt, dan neem ik aan dat ie ook op mijne gaat passen :)

Topper!
Pagina: 1