Heb de search gebruikt, maar wist niet echt op wat ik moest zoeken!
Ik ben even een contact scriptje aan het maken, het is best wel simpel, maar ik wil dat als ik op de submit button druk dat de velden dan worden gecontroleerd, en dat hij dat dus doet, voordat hij naar de 'andere' site gaat.Het is namelijk de bedoeling dat hij alert geeft als je iets neit hebt ingevuld, maar dat je dan op OK drukt, en dat je het kan veranderen, dus niet dat je een nieuwe 'lege velden' site krijgt....
me scriptje:
verdere opmerkingen mogen trouwens ook aan het script
maar das niet de rede dat ik het post
Ik ben even een contact scriptje aan het maken, het is best wel simpel, maar ik wil dat als ik op de submit button druk dat de velden dan worden gecontroleerd, en dat hij dat dus doet, voordat hij naar de 'andere' site gaat.Het is namelijk de bedoeling dat hij alert geeft als je iets neit hebt ingevuld, maar dat je dan op OK drukt, en dat je het kan veranderen, dus niet dat je een nieuwe 'lege velden' site krijgt....
me scriptje:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
| <? //Als submit wordt gedrukt if($Submit) { //Controle van velden if ($naam!="" AND $bericht!="" AND $email!="" AND $onderwerp!="") { if(IsSet($_POST['naam'])) $naam = $_POST['naam']; if(IsSet($_POST['bericht'])) $bericht = $_POST['bericht']; if(IsSet($_POST['onderwerp'])) $website = $_POST['onderwerp']; if(IsSet($_POST['email'])) $email = $_POST['email']; $ip = $_SERVER['REMOTE_ADDR']; //Verzenden van mailtje mail("test@fl3sh.nl", "$onderwerp", "$datum \n $naam $email $bericht \n $ip"); print ("<center><br>Mail succesvol verzonden!</center><br><br>"); } else { //Alertbox ?> <script> <!-- alert('U hebt niet alle velden ingevuld! Uw E-mail is niet verzonden!'); //--> </script> <? } } ?> <br> <form name="mailen" method="post" action=""> Hier komen de forms... <input type="submit" name="Submit" value="Submit"> </p></td> </tr> </table> <br> </form> </center> |
verdere opmerkingen mogen trouwens ook aan het script
doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh