Hoe New-Q equalizer toe te voegen

Pagina: 1
Acties:

• Cowboy Henk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-05-2024

Cowboy Henk

RUSTIG!! Kalmte kan u redden!

Topicstarter
Heb een SB Live oem met een DDT2500 set; en van zowel de brander als de cd/dvd loopt er een audio kabeltje naar zowel m'n geluidskaart als naar m'n dvx-kaart, zodat ik in beide een audio-cd kan stoppen en het geluid direct naar de kaarten gaat.

Nou leek het me leuk om die New-Q Equalizer erbij te stoppen (okee, ook een beetje om de kast wat op te vrolijken) maar ik wil graag weten hoe je deze in je systeem integreert, zit er een pci-kaart bij, sluit je hem direct op je SB aan, komt hij tussen de audio-kabels?

Wilde hem, afhankelijk van jullie uitleg, morgen gaan kopen dus graag reactie.

B.V.D.

Blaat

Verwijderd

Waar is die New-Q apparaatje te koop ?

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Ik zou ook wel willen weten waar die te koop is :)

Verwijderd

ik weet dat hij te koop is bij:
www.computer-land.nl
over de aansluiting durf ik je niets met zekerheid te zeggen, maar ik heb wel iets dergelijks gezien als de new-q en die had kabels intern lopen en die kwamen dan aan de achterkant van de pc uit op een plaatje.
en dan moest je doorlussen net als bij bv(voodoo), deze had dus geen interne kaart, maar je bent dan wel een slot kwijt vanwege dat plaatje.

Verwijderd

Ik dacht misschien is het handig om erbij te vermelden dat sommige New-Q series maar
2 BOXEN ondersteunen. Alleen de New-Q 3379
ondersteunt meerdere boxen.

• Cowboy Henk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-05-2024

Cowboy Henk

RUSTIG!! Kalmte kan u redden!

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 26 oktober 2000 14:23 schreef Dromer het volgende:
http://www.newq.com/eng/products/newq3379.asp

deze dus[/quote]Kee Dan, bedankt voor de link, had hem zelf nog niet gevonden (vond alleen "this site is under construction")

En wederom is het nut van de tweaker-forums bewezen. Ik kende alleen de standaard uitvoering van New-Q, degene die ze verkopen bij computerland, toch wel handig om te weten dat er betere/uitgebreidere zijn.

Thanx

Blaat

Pagina: 1