Ik heb een asus a7v33 moederbord met een athlon 1800+ en een A-open HQ48 kast. Maar wat ik ook doe met de (draadjes) reset en start doet het wel, maar waarom brand het lampje niet van de pc, en knippert die vd HD niet? Waar horen deze 2 draden wit/oranje H.D.D. zit volgens mij helemaal boven in, en de groen/wit waar hoort die? Kom er niet uit!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
De witte draadjes horen aan de (-)
Dus er staat iets van n of p voor negatief/positief bij de diagrammetjes in je boekje. Dat staat meestal weer niet uitgelegd... maar als je het omdraait doen diodes niks.
Dus er staat iets van n of p voor negatief/positief bij de diagrammetjes in je boekje. Dat staat meestal weer niet uitgelegd... maar als je het omdraait doen diodes niks.
In dat geval download je de handleiding bij Asus.... www.asus.com.twVerwijderd schreef op 25 september 2002 @ 19:11:
ja, maar die ben ik kwijt en toen ik ze zo had gedaan werkte het nog niet
kan niemand een tekenining maken ofzo iets dat lijkt me super handig, de reset zit helemaal rechtsonder, dan sla je er 1 over en daar zit dan rood/zwart, de rest weet ik niet.
Verwijderd
Waarschijnlijk heb je de + en - van de lampjes omgedraaid. Dit is niet erg, maar als je ze weer omdraait doen ze het tenminste.
Kun je gewoon uitproberen.. Als je een ledje verkeerdom hebt aangesloten, dan werkt het gewoon niet 
En verder kun je inderdaad gewoon even de handleiding downloaden..
En verder kun je inderdaad gewoon even de handleiding downloaden..
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()