Goedkoopste mogelijkheid voor USB->spdif

Pagina: 1
Acties:
  • 218 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 00:19
Ik heb een laptop en wil hier graag een digitale geluidsuitgang op, het lieft coaxiaal. Dat is namelijk een stuk goedkoper met kabels enz. Welke product is hier behalve de dure extigy geschikt voor?

• Tele
  • Niet online
Zie dit topic: laptop + Hifi mogelijk ? , waarin ik er een aantal genoemd heb. Er zullen er nog veel meer op de markt zijn, google kan hier zijn diensten bewijzen ;)

• arjandijk162
ik vind 119 euro voor de goedkoopste oplossing nog steeds erg duur

• Tele
  • Niet online
Er is nog een andere, die van €99 uit duitsland. Maar idd, voor wat het biedt is het behoorlijk prijzig.

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:43
je hebt toch die sony dingetjes. is weliswaar geen coaxiaal maar een stuk goedkoper dan een extigy. http://www.minidiscworld.nl/nl/dept_2.html

• Tele
  • Niet online
wibblemoo schreef op 26 september 2002 @ 17:29:
je hebt toch die sony dingetjes. is weliswaar geen coaxiaal maar een stuk goedkoper dan een extigy. http://www.minidiscworld.nl/nl/dept_2.html
Dat is ook nog minimaal € 90 euro :o Je zou zeggen dat zoiets 'simpels' toch goedkoper moet kunnen..

• arjandijk162
en volgens mij is dit ook niet echt een volledige geluidskaart, 't zal me niets verbazen als je hier alleen mp3-tjes over kunt afspelen

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
arjandijk schreef op 26 september 2002 @ 22:23:
en volgens mij is dit ook niet echt een volledige geluidskaart, 't zal me niets verbazen als je hier alleen mp3-tjes over kunt afspelen
Wat moet een geluidskaart meer kunnen naast het afspelen van een digitaal geluidsbestand?

• Tele
  • Niet online
jadjong schreef op 26 september 2002 @ 22:26:
[...]

Wat moet een geluidskaart meer kunnen naast het afspelen van een digitaal geluidsbestand?
Hij bedoelt dat hij aanneemt dat Sony gevalletje alleen met bijbehorende software MP3's naar minidisc kan verzenden.

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-08 18:44
Tele schreef op 26 september 2002 @ 22:05:
[...]

Dat is ook nog minimaal € 90 euro :o Je zou zeggen dat zoiets 'simpels' toch goedkoper moet kunnen..
ik heb het ooit voor een euro of 40 gezien, maar ik zou bij god niet meer weten waar. misschien vind je het nog als gaat googlen.

[edit]
hier een lijstje van apparaten die dat doen: http://www.minidisc.org/part_PC_Link_Kits.html

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• arjandijk162
nog goedkopere alternatieven, ik heb ook iets van guilemot gezien, maar dat is niet in nl te krijgen
Pagina: 1